Rainman's reminder 1973-....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by rain View Post
    Geef mij de linkse maar dan.
    Originally posted by pescatore View Post
    Haha als dat geen photoshop is heb ik ronduit medelijden met deze man
    Die linkse ziet er een beetje uit als een oude man rain wheheh
    Aha, Rain = wielerfan?

Greipel en Forstemann. Beiden trappen onwaarschijnlijke wattages in sprints.
    Vind deze daarom wel impressive. Esthetisch ziet het er langs geen kanten uit, maar deze benen horen wel bij de top van de wereld als het op kracht/volume aankomt.

Comment

• Niet echt een wielerfan nee, maar zulke extremen vergeet je niet snel.
      Het lijkt of Greipel kleine beentjes heeft naast Förstemann, maar dat valt ook wel mee hoor.

The Quadfather.

Last edited by rain; 12-03-2015, 18:09.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Al is het niet mooi het is wel bruut vind ik.
        Zeker die poten van wielrenners zijn soms net hompen vlees zonder seperatie maar de kracht die erin schuilt is mooi man.

Comment

• https://instagram.com/p/z5U9V6RyEc/
          Mind is everything.

Comment

• Ik denk dat je wel gewoon je beentjes voluit kunt trainen hoor, je zult niet ineens wakker worden met quads als zadeltassen

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
              Ik denk dat je wel gewoon je beentjes voluit kunt trainen hoor, je zult niet ineens wakker worden met quads als zadeltassen
              Ik denk dat jij dat anders dan ik ziet.

De quads van mijnheer de wielrennert zijn aardig overdreven uiteraard, maar de de quads die ik op de forums voorbij zie komen in foto's ,vind ik ook bijna geen van allen mooi.
              En daarin sta ik zo te zien alleen, gezien de reacties.
              Maar dat is niet erg, want ik sport voor mezelf.

Mijn benen zijn sinds mijn rugblessure wel een stukkie gekrompen, maar ik vind ze nog steeds wel ok.
              En doordat mijn onderbenen wel 'redelijk'ontwikkeld zijn, lijkt het toch nog wat in een korte broek.
              En zeker mijn glutes ben ik tevreden over.

En niet alleen ik!
              Last edited by rain; 13-03-2015, 07:32.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Hoeveel meten ze nu dan Rain? Zelf vind ik die ubergrote benen ook gewoon echt totaal niet mooi. Train ze wel zodat ze in verhouding blijven, maar meer ook niet.

Vind het eigenlijk alleen echt belangrijk als je bodybuildwedstrijden wil gaan draaien.
                181 cm 85 kg 14%
                Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Nee natuurlijk, ieder zijn voorkeuren. Maar als je de poten van de meeste leden al te veel vind dan had ik het verkeerd ingeschat. Alhoewel Seedorf de meeste wel dwarft.

Comment

• Nee, niet teveel.
                    Maar als alleen je quads 'groot'zijn, vind ik de verhoudingen niet mooi.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
                      Nee, niet teveel.
                      Maar als alleen je quads 'groot'zijn, vind ik de verhoudingen niet mooi.

Oke, dus benen die uit verhouding zijn vind je niet mooi.(wie wel :P) Nou dan kan je gewoon volop je benen trainen, zolang je maar zorgt dat het in verhouding is Dat is bb toch ook, niet alleen massa maar ook de juiste verhoudingen? Het ziet er ook niet uit als de bovenkant massief is en de onderkant achterloopt.. of andersom

Comment

• Bedoel je niet gewoon separatie rain?
                        Seedorf heeft idd flinke poten trouwens denk dat er weinig leden I de buurt komen.

Comment

• Nee, dat bedoel ik niet.
                          Ik zal vanavond wel eens een foto posten wat ik bedoel.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
                            Oke, dus benen die uit verhouding zijn vind je niet mooi.(wie wel :P) Nou dan kan je gewoon volop je benen trainen, zolang je maar zorgt dat het in verhouding is Dat is bb toch ook, niet alleen massa maar ook de juiste verhoudingen? Het ziet er ook niet uit als de bovenkant massief is en de onderkant achterloopt.. of andersom
                            Zie reactie hierboven.

Normaal gesproken zouden ab-+adductor oefeningen niet nodig zijn als je zwaar genoeg squat.
                            Maar toch zie ik voldoende foto's voorbij komen waarbij quads niet in verhouding zijn met de binnenkant.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ik wil een taille als rain. Valt nog niet mee, ben flink aan t dooreten
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                                Ik wil een taille als rain. Valt nog niet mee, ben flink aan t dooreten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X