logje wesley-4 daagse split.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thnx voor de tips weer jongens!. En rain suggesties blijven natuurlijk altijd goed om te zien en te proberen!

Btw rain kijk eens pagina 40...
    Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Originally posted by weslleyy View Post
      Thnx voor de tips weer jongens!. En rain suggesties blijven natuurlijk altijd goed om te zien en te proberen!

Btw rain kijk eens pagina 40...
      Hahaha, klopt.
      Ik had het wel gelezen trouwens, maar dat was opa weer vergeten.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
        Hahaha, klopt.
        Ik had het wel gelezen trouwens, maar dat was opa weer vergeten.
        Haha de 100 kilo opa

Comment

• Kleine foto update.
          1.prep done
          2.Home gym(sorry voor de kwaliteit de tl balk gaf een rare waas.
          3.fysiek op dit moment(excuses voor men posing skils)

IMAG0468.jpg
          IMAG0470.jpg
          IMAG0489.jpg

Comment

• Welke Lat pulley is dat en werkt die goed? En dat Squat Rack is die een beetje stevig?

Lastig te zien door de wazigheid van de foto, maar wijdte zit er zo te zien aardig in

Ook nog een front? Ben wel benieuwd hoe het er uit gaat zien mocht ik het ook tot 16% op laten lopen
            181 cm 85 kg 14%
            Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
              Welke Lat pulley is dat en werkt die goed? En dat Squat Rack is die een beetje stevig?

Lastig te zien door de wazigheid van de foto, maar wijdte zit er zo te zien aardig in

Ook nog een front? Ben wel benieuwd hoe het er uit gaat zien mocht ik het ook tot 16% op laten lopen
              Is die van gorilla sport en is stevig en werkt goed!

Sqautrek is super stevig van helisport.

Die komt nog wel een keer haha en thnx voor het compliment maar valt me op foto al helemaal tegen! Ben benieuwd naar jouwn foto's tegen die tijd!

Comment

• Goed fysiek al wes Keep it up!

Comment

• Originally posted by tik_tok View Post
                  Goed fysiek al wes Keep it up!
                  Thnx altijd leuk om te horen ma nog lang niet tevreden.

Comment

Ja maar de enige die op fitnessgebied tevreden is, is Rainman. Niemand is volgens mij tevreden.

Gelukkig heb je nog een lange tijd te gaan waar je progressie kan gaan boeken, of ben je niet van plan om lang door te gaan?
                    181 cm 85 kg 14%
                    Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
                      Ja maar de enige die op fitnessgebied tevreden is, is Rainman. Niemand is volgens mij tevreden.

Gelukkig heb je nog een lange tijd te gaan waar je progressie kan gaan boeken, of ben je niet van plan om lang door te gaan?
                      Dat is waar en hij is zelfs niet 100% tevreden.

Daarom zeker wel ik doe het omdat ik het leuk vind en zolang ik dat vind blijf ik doorgaan!

Comment

• Leg(s)go

Front Squat
                        12*54
                        12*54
                        10*54
                        10*54

BB hack squat
                        12*60
                        12*60
                        12*60
                        12*60
                        Met belt gedaan.

Split squat
                        8*40
                        8*40
                        8*40
                        8*40

Leg extension sl
                        10*35
                        10*35
                        10*35
                        10*35

Standing calf raise
                        6 setjes licht wwer.

Onderarmen en done..

Comment

• Ziet er goed uit kerel fysiek gaat goed, Eten ziet er ook verdomd goed uit. Wat is het?
                          Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Originally posted by emielos View Post
                            Ziet er goed uit kerel fysiek gaat goed, Eten ziet er ook verdomd goed uit. Wat is het?
                            Ty maat helpt me alleen maar om harder te werken!

Uuhhmm...
                            Rijst eerst koken en daarna bakken met uien en geperste knoflook en dan omroerend met een rauw ei erdoor(beetje nasi achtig)

Kip goed kruiden peper zout paprika en Chili poeder.

2 verschillende soorten wok groente mengen.

Simpel pindasausje van pindakaas met klein beetje ketjap manis, ui knoflook, melk en beetje sambal.

Smaakt heerlijk had het gehad met simpele rijst met kip haha...

Comment

Tevreden ben je over 2 jaar ook niet . Dat is het nadeel van trainen.. volgens mij ben je nooit echt tevreden.

Comment

• Originally posted by tik_tok View Post
                                Tevreden ben je over 2 jaar ook niet . Dat is het nadeel van trainen.. volgens mij ben je nooit echt tevreden.
                                Daar heb je een punt. Ag zolang ik het leuk vind om te doen men ei erin kwijt kan blijf ik lekker doorgaan en hoop ik steeds iets beter voor de dag te komen!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X