Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb besloten te stoppen met trainen van benen 2 keer in de week, dit omdat ik gewoon voel met hardlopen dat ik het conditioneel wel bij kan houden maar mijn benen gewoon lastig zijn aan doen.. Weet niet hoe ik het moet noemen.
Ga nu kijken of ik een splitschema ga pakken of gewoon 3 keer in de week ga trainen.
wat doet lastig aan je benen dan? scheenbenen toevallig? nette training btw kerel
Ehmm jaa weet niet hoe ik het precies moet uitleggen, nee scheenbenen niet.. Meer de kuiten (hoop ook niet op scheenbeenvliesontsteking maar dat zal het wel niet zijn, dan had ik er wel meer last van gehad denk ik) mijn benen zijn tijdens het hardlopen snel uitgeput en ik denk dat het door het trainen komt.
Ehmm jaa weet niet hoe ik het precies moet uitleggen, nee scheenbenen niet.. Meer de kuiten (hoop ook niet op scheenbeenvliesontsteking maar dat zal het wel niet zijn, dan had ik er wel meer last van gehad denk ik) mijn benen zijn tijdens het hardlopen snel uitgeput en ik denk dat het door het trainen komt.
het begon bij mij ook rond de kuiten aan de binnen en buiten kant, binnenkant ging vanzelf weg maar de buitenkant is nog steeds kut. Misschien wel verstanding om ff kallem te doen idd! succes
het begon bij mij ook rond de kuiten aan de binnen en buiten kant, binnenkant ging vanzelf weg maar de buitenkant is nog steeds kut. Misschien wel verstanding om ff kallem te doen idd! succes
Dankjewel, gaat wel goedkomen hoor heb er vertrouwen in!
Ben wel aan het denken nu.. Wil bovenlichaam wel 2 keer in de week blijven trainen hoe zou ik dit nu moeten gaan verdelen?
Sowieso 1 dag voor benen dus zou nog 3 dagen over hebben om de andere spiergroepen 2 keer aan te pakken.
Ma borst triceps schouders
Di rug biceps
Woe benen
Do borst triceps schouders
Vrij rug biceps
Maar dan ben ik weer 5 dagen aan het trainen...
Of
Ma Ub
Woe Lb
Vrij Ub
Of de maandag meteen beginnen met lower body zodat de rust tussen Ub wat lager is inverband met supercompensatie etc.?
En dat ik dan het aantal oefeningen per spiergroep wat hoger leg?
Voelt het aan alsof de spieren te kort worden met lopen, trekt pijnlijk strak?
Dit kun je voorkomen door meer sets voor benen, maar met minder herhalingen te maken.
Dus neem je de 2e keer die week voor benen hetzelfde gewicht als dat je doet met 8 tot 10 reps, maar doe je er maar 3 of 4... Minder vermoeien dus, maar wel raken.
Probeer het eens zou ik zeggen.
Voelt het aan alsof de spieren te kort worden met lopen, trekt pijnlijk strak?
Dit kun je voorkomen door meer sets voor benen, maar met minder herhalingen te maken.
Dus neem je de 2e keer die week voor benen hetzelfde gewicht als dat je doet met 8 tot 10 reps, maar doe je er maar 3 of 4... Minder vermoeien dus, maar wel raken.
Probeer het eens zou ik zeggen.
Dit zou ik nog wel eens uit kunnen proberen! Bedankt!
AJ fikst het even voor me! Haha nog even wat oefeningen erbij gaan zoeken, bedankt man!
Vond het zelf altijd een heel fijn schema. Zou wel de dagen zo houden als ik ze neer had gezet. Een dag rust tussen benen en rug is wel nodig voor je core als je gaat Squatten en Deadliften, suc6!
181 cm 85 kg 14%
Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg
Vandaag even mijn schema omgegooid, heb de benen er helemaal uitgehaald.
Heb dit gedaan omdat ik nu van plan ben naast krachttraining ook nog 3 keer in de week te gaan hardlopen
Mijn schema nu:
Wk 1:
Ma: Borst/triceps/voorkant+zijkant schouder
Woe: Rug/biceps/achterkant schouder
Vr: Borst/triceps/voorkant+zijkant schouder
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment