From Scrap to Art: flexcup 2015

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Iguana View Post
    Hehe wij kunnen praten :P
    Hahah dat dacht ik
    Mangs wa, aait nich

Comment

• Lekker bezig kerel

Comment

• Update

Ik heb gister bericht gekregen voor mijn nieuwe opleiding voor een intake. Dus ik ben happy . Voor de rest is de kerst bijna aangebroken. Ik wil iedereen alvast een fijne kerst en jaarwisseling wensen. Ik laat nu ook alvast weten dat ik deze week niet zal loggen i.v.m. kerst. Ik ben namelijk echt een familiemens, dus dieeten zal er ook niet aan te pas komen. Wel ga ik gewoon trainen. Na de kerst pakken we alles weer netjes op. Mijn weging van gister was 70.8 KG. Dus er zat deze week weer een goede 0,5 KG op.
        Still in a learning process!

Comment

• Update

Ik wilde toch even loggen aan de hand van de training van gister. Ik ben nu druk bezig met een verhuizing van de vader van mijn vriendin. dus dieeten zit er niet in deze week ook mede door de feestdagen. Nou ben ik gister na een hele dag sjouwen en klussen nog snel even naar de sportschool gegaan voor borst/tricep training. Ik weet niet hoe het komt maar ik voelde mij super krachtig. Bijna elke oefeningen gingen 4 t/m 8KG meer op. Echt topp.
          Last edited by iTzPapi; 23-12-2014, 10:46.

Comment

• Jij ook fijne dagen

Comment

• Originally posted by iTzPapi View Post
              Update

Ik wilde toch even loggen aan de hand van de training van gister. Ik ben nu druk bezig met een verhuizing van de vader van mijn vriendin. dus dieeten zit er niet in deze week ook mede door de feestdagen. Nou ben ik gister na een hele dag sjouwen en klussen nog snel even naar de sportschool gegaan voor borst/tricep training. Ik weet niet hoe het komt maar ik voelde mij super krachtig. Bijna elke oefeningen gingen 4 t/m 8KG meer op. Echt topp.
              Heel herkenbaar. Als ik op school veel oefeningen voor bijv benen heb gedaan dan gaat de benen training van die avond ook een stuk beter dan normaal. Heel vreemd maar wel relaxt, blijkbaar ben hierin niet de enige
              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Update

Na een paar gezellige feestdagen van eten en drinken.. Ben ik vandaag weer begonnen met dieten, de laatste 4 weken van mijn bulk! Vandaag ook weer naar de sportschool geweest voor Borst/tricep.

Incline dumbell press
                10 x 20 KG
                10 x 24 KG
                10 x 24 KG
                10 x 22 KG

Pec fly machine
                4 sets opbouwen tot 41 KG

Chest press (normale grip)
                4 sets opbouwen tot 50 KG

CGBP (smith machine)
                10 x 40 KG
                10 x 60 KG
                10 x 60 KG
                10 x 50 KG
                10 x 50 KG

Bar push down (triceps)

Seated dips
                4 sets opbouwen tot 45 KG

Na een weekje stil zitten en vreten.. Moet ik toch even wennen en opgang komen.. Maar ik heb er weer zin in om er volle back voor te gaan!

Ciao.

Comment

• Relaxed toch, even een paar dagen je lichaam resetten en nu weer vol gas verder bouwen. Go for it!

Comment

• Ik ga wat minder loggen voor een onbepaalde tijd. Ik blijf wel trainen en belangrijke updates posten over gewichtstoename, diet en sommige trainingen.. Maar ik ga niet elke training meer posten. Dus als het opvalt dat ik minder log weet je waarom. Ik ga dit dalijk weer gewoon weer oppakken.

Comment

• Update

Net gewogen een 70.4 KG.. Dus 2 weken van feesten en onzin vreten heeft mij toch wat gekost. Ik was er ook al bang voor. Vandaag weer even inkopen doen voor de komende week en morgen weer volle bak gaan.

Nog 337 dagen gaan!

Comment

• Daar word ik juist zwaarder van

Comment

• Vandaag borst en triceps getraind.. Ik ging voor een snelle workout, weinig rust tussen sets en oefeningen. Daarna even naar de C1000 gegaan voor wat inkopen.. Alleen de magere kwark is daar altijd op. Klote bedrijf. Gister was ik weer begonnen met dieet.. Altijd even zwaar die eerste dagen, maar vandaag gaat het eten al stuk beter. Net even 100 gram rijst (ongekookt) en 250 magere rundergehakt gegeten. Dat eet ik bovenop mijn huidig dieet.

Ik heb met Maarten afgesproken om nog even door te bulken en wij hopen dan nog een kilo of 3/4 aan te zetten voor dat wij gaan cutten.

De training van vandaag:

Bench press : lang geleden dat ik het zonder smith machine heb gedaan. Maar het voelde goed!
                          8 x 50 KG
                          8 x 60 KG
                          8 x 60 KG
                          8 x 65 KG

Incline dumbell press: 30 graden hoek ongeveer.
                          10 x 18 KG
                          10 x 20 KG
                          10 x 18 KG
                          10 x 16 KG

Chest press: Varieren tussen normal grip en hammer grip
                          10 x 31 KG
                          10 x 31 KG
                          10 x 36 KG
                          10 x 41 KG

Pec fly machine: 3 korte setjes gedaan
                          10 x 23 KG
                          10 x 27 KG
                          10 x 32 KG

Standing decline cable chest press: hele mond vol.. ik wilde deze oefening keer proberen.
                          10 x 14 KG
                          10 x 18 KG

--> ik vind de uitvoering beetje lastig. ik zal hem denk ik wel verkeerd doen.. Niet echt mijn oefening dit.

Tricep bar pushdowns

Seated dips
                          4 sets opbouwen tot 45 KG

-> Overal vond ik het een prima training. Lekkere pomp ook na het sporten en nu rusten tot morgen voor Rug/Bicep!

Comment

• Training Rug/Bicep

Ik had gister een documentaire of Kai Greene zitten kijken. Echt super rustige en interessante kerel. Wat jij niet verwacht van zijn gorilla haha. Dus vandaag tijdens het training heb ik zijn manier van trainen toegepast en dat is super veel oefeningen 20 reps en minder gewicht. Zo werd het althans in die documentaire anders uitgelegd.

Wide grib seated row (met een stang)
                            20 x 32 KG
                            20 x 32 KG
                            20 x 32 KG
                            20 x 36 KG

Assisted pull ups
                            15 x BW - 23 KG
                            15 x BW - 23 KG
                            15 x BW - 27 KG

One-handed cable row (lig beetje indraaien waardoor je verder naar achter kan trekken)
                            20 x 23 KG
                            20 x 23 KG
                            20 x 23 KG
                            20 x 27 KG

Seated row machine
                            20 x 32 KG
                            20 x 32 KG
                            20 x 32 KG

Dumbell shrugs
                            3 x 20 x 12 KG

Cross body cable curls
                            20 x 7 KG
                            20 x 9 KG
                            20 x 9 KG

Dumbell curls
                            20 x 8 KG
                            20 x 8 KG
                            10 x 10 KG --> te zwaar

Normaal doe ik altijd 10 reps. Dus nu ik in een keer 20 reps doe is dat een stuk zwaarder voor die laatste paar herhalingen. Phoe Phoe.

Comment

• Ik zag in je eerste post dat je ook foto's zou posten, heb je dat al gedaan? Ik zal vanaf nu ook volgen! Succes kerel

Comment

• Originally posted by BacoChris View Post
                                Ik zag in je eerste post dat je ook foto's zou posten, heb je dat al gedaan? Ik zal vanaf nu ook volgen! Succes kerel
                                Ja pagina 3 geloof ik en welkom!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X