Pohh lage onderhoud man Wel fijn..
From Scrap to Art: flexcup 2015
Collapse
X
-
Originally posted by generation_iron View PostPohh lage onderhoud man Wel fijn..
Update:
Vanochtend upperbody training gehad. Ik voelde me vrij energiek tot na de dumbell press XD.. Toen kakte ik in elkaar.
Training
Flat dumbell press
15 x 14 KG WU
10 x 32 KG
10 x 30 KG
10 x 26 KG -> langere TUT en beter op spiercontractie letten.
Extra: Incline dumbell flyes
10 x 8 KG
10 x 12 KG
10 x 10 KG
Pull ups
10 x BW
8 x BW
8 x BW
Overhead press staand
10 x 20 KG WU
10 x 40 KG
10 x 35 KG
10 x 35 KG
Bent over row
10 x 60 KG
10 x 70 KG
10 x 60 KG
Ez barbell curls
10 x 20 KG
10 x 30 KG
10 x 20 Kg
Ez barbell skull crushers
10 x 30 KG
10 x 20 KG
10 x 20 KG
Comment: Nog steeds niet echt kracht verlies.. Wel stukje meer moe tijdens het trainen. Maar daarvoor pak ik ook iets meer rust tussen setsjes.. Voor de rest nog prima vol te houden.Last edited by iTzPapi; 23-04-2015, 12:24.Still in a learning process!
Comment
-
Update:
Boem! goede dag vandaag. Wel mega druk in de gym
Training:
Flat dumbell press
10 x 34 KG -> laatste 2 hulp spotter.. (+2 kg vorige training)
10 x 28 KG
10 x 26 KG
Pull ups
10 x BW
10 x BW
8 x BW
Military press staand
10 x 40 KG
10 x 30 KG
Seated cable row (v-grip)(ipv. Bent over row)
10 x 50 KG
10 x 54 KG
10 x 57,5 KG -> alle setjes goed op volle ROM gelet.
Ez barbell curls
10 x 30 KG
10 x 30 KG
Rope pushdown (tricep)
10 x 32 KG
10 x 36 KG
7 x 41 KG (+ 3 x 32 KG)
Comment: Morgen start de 3de week van cut.. Nog prima vol te doen.. En goede morning shape al..
Fijne koningsnacht/dag, IM OUTStill in a learning process!
Comment
-
Update:
Net UB training gehad.. Niks speciaals.. Alleen wel een stukje minder kracht.. Misschien omdat ik ook super moe was vanochtend en misselijk. Volgende training weer volle bak proberen te gaan. Ik ben nog steeds aan het cutten en het gaat prima. Dit is de 3de week en ik ben inmiddels al 1,5 % gedaald. Ik zit nog naar schatting rond 13,5%. Ik probeer nog in een tijdbestek van 3/4 weken nog een keer 1,5-2% te dalen tot Ca. 12%.. Alvorens ik weer ga bouwen.Still in a learning process!
Comment
-
Update:
Vandaag Benen getraind. Niks speciaal. Squats 120 KG voor 2 reps. Laatste keer back squats was rond 110. Dus daar zit weer verbetering in. Walking lunges met 22 KG dumbells per hand en dan 16 stappen ofsu. Ik ga nog één week cutten en daarna ga ik op onderhoudsniveau eten. Op trainingsdagen zal ik wat meer carbs en eiwitten eten en op niet trainingsdagen wat minder. Misschien dat ik wat op kracht ga focussen voor een bepaalde tijd..
LaterStill in a learning process!
Comment
-
Update
Aantal dagen niet gelogd. Eergister refeed dag gehad (ekv-170-500-60) en borst/tricep getraind. Heerlijke training lekker veel volume met hoge intensiteit gedaan. Gister weer begonnen met cutten op 2300 kcal. Gister wel iets meer kcals gegeten, maar ik heb dan ook 4 uur de oprit schoongespoten met hoge druk en andere activiteiten. Ik ga deze week nog netjes afmaken en dan nog 2-4 weken op onderhoud eten. En daarna zien we weer verder.
Vanaf morgen ga ik weer terug in de horeca, ik heb geld nodig voor als ik volgend jaar op kamers gaan (buffer opbouwen). Dus ik ga proberen te trainen op dagen dat ik niet hoef te werken. En op dagen dat ik moet werken neem ik gewoon banaantje/shake mee naar werk. En eet gewoon wat kcals extra aan de hand van de drukte op het werk.
im out, haye.Still in a learning process!
Comment
-
Originally posted by imation View Posteven alles doorgelezen kerel , cutten gaat goed zo te zien!
LaterStill in a learning process!
Comment
-
Originally posted by kedamn View Postupdate?
Ik ga door cleanbulken tot 75 KG en dan een mini cut ofsu.Still in a learning process!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment