Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
conclusie: jump squat blijf ik doen. vind het wel leuk en een heel andere belasting van de quads. hele training pijn in me kuiten. ze waren duidleijk nog moe van zaterdag. ging daarom ook wel goed want dat is een lastig gevoel
deadlifts
8x60kg
5x100kg
3x130kg
2x160kg
1x180kg
0x190kg(wel omhoog niet goed gekeurd als je bv op powerlift wedstrijd zal doen)
7x150kg(volume pr waar ik blij mee was!)
v row roeien
8x80kg
8x100kg
7x115kg(15schijf extra erop)
7x115kg
reardeltsheffen
8x15kg
8x17kg
8x17kg
8x20kg(pr?)
barbel shrugs 3a4sec vasthouden 4sets 60kg
hamercurl
8x17kg
8x22kg
8x25kg(laatste 2 niet meer strikt)
7x28kg(laatste 2 niet meer strikt maar wel pr)
concentration curl met kabels 4sets 12reps 35lbs dus ongeveer 17kg
conclusie:ging lekker alleen jammer van de 190kg deadlifts
Goede training. Die barbell shrugs kunnen imo zwaarder en dan gewoon cheated. Zoals ronnie coleman ze ook doet in zijn training. Zwaar gewicht en doorgaan tot je geen mm. meer beweegt met je traps.
Goede training. Die barbell shrugs kunnen imo zwaarder en dan gewoon cheated. Zoals ronnie coleman ze ook doet in zijn training. Zwaar gewicht en doorgaan tot je geen mm. meer beweegt met je traps.
ja heb ik ook gedaan. wil nu eens kijke of er meer groei is met perfecte uitvoering. dus gewoon ff proberen
ik zie het al 1 oefening. ik stop namelijk niet na de laatste rep begin ik gelijk met drukken dus alles met de ez bar. is idd erg zwaar maar wel lekkah
edit ik zie wat je bedoelt 3druk oefeningen borst. nee weet je snip ik doe niet aan flyes dus druk alleen voor borst
Heb ik maandag geprobeerd is pijnlijk man:wtf
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment