Wat eet je nu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 500 gram formage blac a natural.. oftewel gewoon kwark

Comment

• heb vandaag maar een junkdag ingelast.
      ben klaar met cutten,heb 4 maanden gecut en strikt aan dieet gehouden zonder enige cheat. laatste x junkmeal was in februari
      dat hield dus ook in geen junkfood,snacks,snoep,dingen waar suiker in zitten,behalve me proteine-shake dan.
      heb net krentebol met pindakaas op daarna sneetje met chcopoasta direct daarna een bueno direct daarna 4 knoppers chocoladekoeken van de aldi direct daarna nog een bueno was echt heeeeeerlijk na al die maaaanen whoohooo verukkelijk echt delicious
      ga vanmiddag nog ff naar de burger king ff een chicken menu eten met was king wings en een muffin en direct daarna naar de febo ff kipcorn en broodje kipburger eten whoohoooo

Comment

• Originally posted by martin01 View Post
        heb vandaag maar een junkdag ingelast.
        ben klaar met cutten,heb 4 maanden gecut en strikt aan dieet gehouden zonder enige cheat. laatste x junkmeal was in februari
        dat hield dus ook in geen junkfood,snacks,snoep,dingen waar suiker in zitten,behalve me proteine-shake dan.
        heb net krentebol met pindakaas op daarna sneetje met chcopoasta direct daarna een bueno direct daarna 4 knoppers chocoladekoeken van de aldi direct daarna nog een bueno was echt heeeeeerlijk na al die maaaanen whoohooo verukkelijk echt delicious
        ga vanmiddag nog ff naar de burger king ff een chicken menu eten met was king wings en een muffin en direct daarna naar de febo ff kipcorn en broodje kipburger eten whoohoooo
        klinkt goed als ik de eerste keer een junkdag in mag lassen gaat hij er ook ongeveer zo uitzien

Comment

• Originally posted by Xomgeek View Post
          klinkt goed als ik de eerste keer een junkdag in mag lassen gaat hij er ook ongeveer zo uitzien

haha zeker lekker,heerlijk gewoon maar heb t helaas iets te snel achter elkaar gegeten waardoor ik een beetje misselijk ben geworden en opgeblazen gevoel heb.
          zoals ze altijd zeggen: oog is groter dan de maag

Comment

• Originally posted by martin01 View Post
            haha zeker lekker,heerlijk gewoon maar heb t helaas iets te snel achter elkaar gegeten waardoor ik een beetje misselijk ben geworden en opgeblazen gevoel heb.
            zoals ze altijd zeggen: oog is groter dan de maag
            stuwen die handel "morgen is er weer een dag" ;p nog smakelijk en mocht je het niet binnen kunnen houden, is dat ook weer minder om eraf te werken ;p

Comment

stuwen die handel "morgen is er weer een dag" ;p nog smakelijk en mocht je het niet binnen kunnen houden, is dat ook weer minder om eraf te werken ;p

haha thnx niks wachten tot morgen ga lekker wachten tot me misselijkheid gevoel weg is en ga dan alsnog naar burger king haha

Comment

• 4 brood kipfilet

Comment

moest net naar de wc kwam liters uit en de misselijkheid is weg
                  ga nu naar burger king whoohoo daarna naar febo en neem wat zure snoep en rittersport mee

Comment

• Haha naja als je dit maar onthoud voor volgende keer, 4-5 maanden cutten en dan heb je zo'n topdag niet te vaak doen anders cut je ook nog voor lul haha. Moeilijk te geloven dat de rest van nederland altijd zo eet huh

Wordt flinke bloat morgen, maar dat zal het wel waard zijn

OT; 3 eieren, 50 gram walnoten, 500ml melk
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• ö een junkdag
                      gingen we net barbequen , heb ik heel veel vlees gegeten:d
                      bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

• Omelet van 8 hele eieren met een groentemix er door

Comment

• eiernoodles met kip en zoetzure saus van de Wok To Walk. delicious!

Comment

• begon met een zak m&m's toen me oven aan het opwarmen was
                            1 pizza in de oven
                            nog een glas melk en 500gr magere kwark als toetje

Comment

• 30 a 40 gram brinta ( WOOT ) en 22 halfvolle melk

Comment

• rustdag vandaag dus.. 2 volk boterhammen met een blikje tonijn ( beetje sweet chili saus tansvet vrij of course ) en 150 gram champignons

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X