Wat eet je nu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 400 gram kip en een pot sperziebonen

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
      Is dit geen volledige maaltijd dan?

normaal heb ik 300 gram koolvis en 500 gram kwark maar had geen vis meer dus 2 bakken kwark meegenomen. Komt nagenoeg op hetzelfde neer qua kcal/samenstelling alleen heb je bij de kwark wat kh.
      Vandaag weer koolvis zoals hierboven staat, heb het net op

koolvis met kwark is dat wel te eten omg, hoewel smaken enorm verschillen natuurlijk maar eet je dan helemaal geen koolydraten zoals rijst of aardappelen? want alleen koolvis en kwark is meer eiwitgericht. en je moet toch een beetje koolydraten binnen krijgen of je nou cut of bulkt.
      tenzij je kurkdrook wil worden/blijven natuurlijk.

Comment

• Loop niet zo te zeuren man. Het gaat hier om 1 maaltijd. Er zullen vast wel maaltijden zijn waar koolhydraten in zitten. En als het op een niet sportdag is...boeiend als er verder geen koolhydraten in zitten

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          400 gram kip en een pot sperziebonen

kijk dat is nou eens een lekkere maaltijd die er bij mij elk moment van de dag erin gaat en ook nog lekker 400 gram heeeerlijk

falstyr ff een vraagjë: puur uit nieuwsgierigheid,hoe maak jij je kipfile klaar?op wat voor manier vind je het lekkerst? en maak je elke dag vers of voor 2 dagen klaar?
          gewoon puur uit nieuwsgierigheid hoor,wie weet heb je straks een superlekkere kip gerecht die je ook met ons zou willen meedelen

Comment

• Niks boeiends.
            Ik leg 400gr kip uit de vriezer op een bord en warm het op in magnetron voor 4 minuten.
            daarna snij ik het in stukjes en doe het in de pan met wat zwarte peper
            sperziebonen uit de koelkast en in het vergiet tot vocht is weggelopen. even kraan er over voor suikers er uit. dan koud op bord en later kip er bij

Comment

Niks boeiends.
              Ik leg 400gr kip uit de vriezer op een bord en warm het op in magnetron voor 4 minuten.
              daarna snij ik het in stukjes en doe het in de pan met wat zwarte peper
              sperziebonen uit de koelkast en in het vergiet tot vocht is weggelopen. even kraan er over voor suikers er uit. dan koud op bord en later kip er bij
              Culinair hoogstandje
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• ja screw it. ik eet niet voor me lol
                dus dan ook geen tijd in de keuken verspillen :P

Comment

• Chinees
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• een berg sla met zalm en kip ^^

Comment

• en nog een volkoren boterham (A) xD

Comment

• net 200 gram worteltjes, 200 gram kipfilet 150 gram aardappels en een whey shake gegeten.

straks een grapefruit en casseine shake.
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

• 500gr kwark

Comment

• Net een lekkere pasta bolognese met gigli gegeten en een kwarksoufflé toe.

Comment

ja screw it. ik eet niet voor me lol
                              dus dan ook geen tijd in de keuken verspillen :P
                              Tenzij het junkdag is zeker....dan neem je toch wel de tijd om iets lekkers klaar te maken?

OT eiwitshake
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Nee dan open ik gewoon een zak M&M's of een bak Chocolade Mousse of een zak gummi beertjes. De rest op die dag eet ik zoals gewoonlijk

Nu als ontbijt 300ml melk, 25gr whey, 50gr havermout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X