Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by frankey View Post
    98 a 100 kilo.. 1,78
    Bruut hoor, nice. (Ik ben benieuwd over hoeveel jaar ik die 100kg mijlpaal aantik met dezelfde lengte.)
    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by frankey View Post
      98 a 100 kilo.. 1,78

dafuq!

must be hung like a horse...
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Thx haha.. Kuurtje erin knalluh en het kan best rap gaan naar die 100 kilo... max wat ik woog is 104 kilo, maar met veel vet en veeel vocht hahah
        Een dag niet getraind...

Comment

• Update: Volgende week mid weekje weg, ga proberen vet zelfde te houden... MAar goed fack it heb vakantie Elke week wordt het iets droger, nu benen ook echt mooie vormen te krijgen aders op me kuiten komen... Gisteren me broer en vrienden wezen BBQen en zeiden echt nice onderkant buik dikke strakke lijnen komen erin nu! Al me al mogen we niet zeuren !

Echt deed me shirts uit denk tering niet normaal!! Maar via mijn mobiel en kut licht daar krijg ik het echt niet mooi op de foto, Als je goed kijkt zie je dikke rand boven kant borst, Borst knalt er zo ie zo uit facking GROOT

Deze moest ik inzoemen om beetje in licht te staan, lijkt best dik zo... maar gewoon in de spiegel keek zag je blokken zitten enz, maar goed zal toch een me moeder haar super camera eens vragen. Want dit is ruk zo

Een dag niet getraind...

Comment

• Echt focking massief maat! Dikke borst ook inderdaad! Gyno zie ik weinig van.. Wel zie ik naast een dikke borst ook 2 dikke armen!

Gaat lekker man. Je wordt steeds strakker.
            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Haha thx men, ja arms worden idd echt nice... Alles eigenlijk wel, alleen droger worden en van de zomer genieten is lastig hehe
              Een dag niet getraind...

Comment

• Eat your salads bitch! Ik eet veel salades met gerookte kip en dat soort meuk. Met olijf olie en avocado.. is lekkere koude hap maar toch goed voor de "lijn"
                "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Net wezen trainen en sportschool houder oud BBer kwam naar mij toe, dat het wel goed gaat zo... Alleen mijn benen nu meer moet gaan pakken want begint uit verhouding te raken. Ik gvd pas nu al geen broeken meer normaal dus wat nu? Dan boven lichaam iets minder 4x15 gaan doen zodat het goed hard wordt, of benen trainen

Ook gaf ik aan wel keer leuk lijkt om keer echt naar BB vet% te gaan evt wedstrijd?? Trekt me niet echt, maar hij zei direct je moet het gewoon een keer meegemaakt hebben! Als ik het echt wil doen dan wilt hij me wel begeleiden moet nog oud BBer die bij ons rondloopt...

Zit beetje in in twee strijd wat te doen, vanaf oktober ouderschaps verlof dus nog maar 3x9 uur werken in de week dus heb opzich veel tijd om hard aan de slag te gaan!!
                  Een dag niet getraind...

Comment

• top fysiek kerel, met vakantie geen zorgen maken ik ging 3 weken weg op vakantie heb alleen maar vet gegeten en ben slechts 1% in vet aangekomen (wel 2kg lbm verloren)
                    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• Haha als ik 10 dagen al inn ga kom ik met 4% a 5% vet extra terug... Zet makkelijk vet aan
                      Een dag niet getraind...

Comment

• Ik zou me vooral niet te druk maken om wat anderen vinden. Training en voeding gaan lekker (was je al bezig met mijn schema?). Je word iig droger en ziet er steeds beter uit. Ik zou zeggen niets veranderen en door knallen. Op vakantie zou ik proberen om flink wat groenten, bonen, mager vlees en salades te eten. Daarbij kan ook best af en toe iets minder gezonds en een paar biertjes.

Zo zou je je vet% ongeveer gelijk moeten kunnen houden. zou zonde zijn als je door een vakantie vreten 4-5% erbij hebt en 2 maanden hard werk de vuilnisbak in gooit.
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Hey,

Ik ga nu maar een mid weekje centerparks ( 4 a5 % is meer bij echte zomer vakantie als ik gewoon los ga), dus ja ga me aan mijn voeding zo goed mogelijk houden.. maar avond eten eet ik gewoon lekker, toch vlees eten dus super slecht wordt het niet! En ja wat drank gaat er zeker gedronken worden!

Ja ben met jou voeding schema bezig, echt goed te doen... af en toe avond maaltijd vervangen voor BBQ of uit eten maar voor de rest gaat hij top!
                          Een dag niet getraind...

Comment

• Bruuuuuut. Ik vind vooral je armen echt heel wreed, en er is idd te zien dat je een steeds mooiere taille krijgt. Ben benieuwd naar je rug!

Comment

• Thx man, armen ben nog steeds niet tevreden over hahah
                              Een dag niet getraind...

Comment

• half bodynet zo meteen een minderwaardigheidscomplex omdat Frankey zijn foto's online pleurt

Nee hoor, staat er bruut bij man. En natuurlijk (met mate) gewoon genieten van je midweekje weg
                                'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X