Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klopt Q nu 40gr dextro poeder genomen 10 min later 80gr eiwitshake.. zometeen rijst met kip en groente zonder vet klaar gemaakt!.

eerder vandaag eerste keer 1,5 iu nordi gezet, moet wel zeggen ik als een gek tekeer ging net in sportschool...Maar goed zit nu ook in mega inkick fase van test e en deca !
    Een dag niet getraind...

Comment

• Zet je savonds insuline????
      Of lees ik dat verkeerd?

Comment

• heb hem half 9 gezet aangezien allemaal wat tegen zat om naar de sportschool te gaan... maar goed slaap niet voor 00:00 ... dus dan is het al weer uitgewerkt he.. Planning is voor het eten te trainen of direct erna zodat rond 19:00 a 19:30 moet zetten. En nu maar 4 iu he dus nog niet zo spanned
        Een dag niet getraind...

Comment

• Ja das waar ga je ook bij opstaan zetten?

Comment

• Nee alleen na het trainen, misschien later nog weet het eigenlijk niet ga 100% op knul af!
            Een dag niet getraind...

Comment

• Bedankt voor de uitleg, vind dit soort dingen erg interessant namelijk! Sws heel veel succes frankey, met zulke begeleiding gaat het goed komen denk ik! Ik zie de resultaten wel verschijnen! Succes ermee :-)!
              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Gisteren 5 iu insuline gezet en 50gr dextro poeder genomen enz enz.. merkte nu ook weer niks alleen dat spieren iets voller aanvoelde. Ik heb nu 2 dagen rust aangezien ik 5 dagen getraind heb en nu 2 dagen moet werken

Dus maandag 3 insu dag en dat zet ik weer 5 iu en dan pak ik 40gr dextro en hou ik 10gr bij de hand, aangezien ik minder gevoelig ben door het hgh gebruik!
                Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                  Klopt Q nu 40gr dextro poeder genomen 10 min later 80gr eiwitshake.. zometeen rijst met kip en groente zonder vet klaar gemaakt!.

eerder vandaag eerste keer 1,5 iu nordi gezet, moet wel zeggen ik als een gek tekeer ging net in sportschool...Maar goed zit nu ook in mega inkick fase van test e en deca !
                  Je zit in mega inkickfase van de Test E en Deca?
                  Mispoes, je bent met prop gestart de Test E neemt het alleen over.
                  Dus wat zou dit nu zijn?

Een bericht of wat verder zeg je, nu maar 4iu dus niet zo spannend.
                  Je zit sinds al aan de 5iu, en dat starten op 4 en opvoeren is net zo spannend al straks op 10iu zitten.
                  4iu lijkt niet veel he?
                  Toch zou ik het niet aanraden te zetten zonder bescherming van de groeihormonen, goede kans dat je gewoon vlak gaat.

Het 2x zetten van de max dosis per dag laat ik je echt niet doen. Je mag geen gewenning krijgen.
                  Bij n insuline gewenning is de kans groot dat je insuline afhankelijk gaat worden, resultaat is dan dat er weer een diabeet bij is gekomen.
                  Het is niet zomaar dat je opbouwd met de slin en dat je het maar n maand mag gebruiken van mij.
                  Insuline is en blijft gevaarlijk spul om mee te werken.
                  Ook mag je niet vergeten dat het je eerste keer is dat je ermee werkt. En je gaat straks ook naar de max wat je zetten mag bij jouw gewicht. Max is 1iu per 10kg lichaamsgewicht (heftig)
                  Het is fijn om te horen dat het prima verloopt tot nu.. Hou je aan de regels, dan blijft het ook zo.

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                    Gisteren 5 iu insuline gezet en 50gr dextro poeder genomen enz enz.. merkte nu ook weer niks alleen dat spieren iets voller aanvoelde. Ik heb nu 2 dagen rust aangezien ik 5 dagen getraind heb en nu 2 dagen moet werken

Dus maandag 3 insu dag en dat zet ik weer 5 iu en dan pak ik 40gr dextro en hou ik 10gr bij de hand, aangezien ik minder gevoelig ben door het hgh gebruik!
                    Nee je bent in opbouw van insuline, die zet je door ook als je niet traint..
                    Ander heb je geen opbouw, maar start je steeds opnieuw (moet je steeds op 4iu beginnen elke week).... Probeer het +- de zelfde tijd te zetten als wanneer je traint.
                    Je STH mag je wel 5/2 doen... De insuline niet die doe je 7/7.

Comment

• Knul ik lees veel dat ze sochtend zetten omdat je dan meteen uit je katabole stand komt, wat denk jij daarvan?

Comment

• Ja dat kan maar vind ik meer voor ervaren gebruikers Quibus. Maar dan moet je minder nemen dan de max dosis (+-helft). Dit omdat er dan al lang geen suikers tot je zijn genomen, en dus een hypo niet erg ver weg staat.
                        Ik heb liever dat hij het direct neemt na de training, dat is de meest lochische tijd ook daar je lichaam dan ook de meeste behoefte heeft aan voedingstoffen en zal het mede je herstel na de training bevorderen.

Comment

• Originally posted by knulletje01 View Post
                          Nee je bent in opbouw van insuline, die zet je door ook als je niet traint..
                          Ander heb je geen opbouw, maar start je steeds opnieuw (moet je steeds op 4iu beginnen elke week).... Probeer het +- de zelfde tijd te zetten als wanneer je traint.
                          Je STH mag je wel 5/2 doen... De insuline niet die doe je 7/7.
                          Oke dit had ik niet zo meegekregen en wel overal op het net lees ik dat je het alleen na het trainen moet gebruiken! Zo zie je maar weer waarom log bijhouden super handig is!! 7/7 it is.

Precies wat ik dus niet wil is diabeet worden, dus hou me strikt aan jou regels!!
                          Een dag niet getraind...

Comment

• Ik lees het ook vaak Frankey, maar dan mogen ze mij wel eens uitleggen hoe ze opbouwen.
                            Na 2 dagen niet moet je eigenlijk weer opnieuw starten. Dan blijf je steeds in de 4 a 5iu hangen elke week.
                            Ik heb jou toen geschreven dat je elke training erna zet, en bij het trainen elke 2e keer verhoogt.
                            Maar we zetten in het weekeind als je niet traint geen HGH/STH dus mag je niet verhogen als je geen HGH/STH zet. Dus dan hou je het gelijk.
                            Ik denk dat je dat verward hebt..
                            Geeft niets, ik lees mee!

Comment

• Oke helemaal duidelijk.. Even vraagje tussen door, wat is het verschil tussen HGH en STH ??
                              Een dag niet getraind...

Comment

• Volgens mij de benaming.
                                @knul ik raak ook beetje in de war door die bizarre logs her en der op dbb zit er nu 1 die voor elke maaltijd 10iu neemt dus 70/100iu per dag en veel meer dan 4 weken..
                                maar denk dat je het beter op safe speelt hoor.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X