Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dus tussen off en on zit bij jou gewoon meer dan 40 kilo met bankdrukken?
    Hard work, beats talent.

Comment

• jaaaaa vervelend is dat hoor...
      Een dag niet getraind...

Comment

• Hahaha , werk je op een sportschool ofzo?
        Hard work, beats talent.

Comment

• Als het op de longen slaat zit je waarschijnlijk te dicht op n ader met spuiten, probeer het iets meer naar buiten te zetten Frankey.

Je hebt last van je tepels (gyno) las ik net. Niet mee blijven tobben, het betekend dat je oestrogeen hoog staat en er dus een omzetting plaats vind.
          Dus neem je 1 tabje Nolvadex pd.. (om te testen)
          Je kunt er ook als het wat afzakt Masteron bij zetten om de omzetting van de aromatiserende stoffen tegen te gaan.

Comment

• gekke was dat ik echt op goeie plek zat ene keer wel last andere keer niet...

Ik pak al 50mg provirion he pd! Ben er gewoon erg gevoelig voor... Zal 1 tab nolva pd pakken

Thx
            Een dag niet getraind...

Comment

• Begin avond Rug gepakt en DL veel te weinig ( bijna nooit dus)... dus dacht laten we eens gek doen en knallen die dl...

Bij 120 kilo vonden me handen het al minder worden, 140 echt als een gek knijpen!! 160 kilo trokken mijn handen het niet om gewicht vast te houden, HOE DE FUCK pakken gasten 200+ of 300+... Zal denk ik van die straps moeten kopen denk ?

Wel lekker om weer eens te doen, ga het erin houden

Zo mijn laatste test p erin zetten en dan moet ik het op test e moeten gaan doen Moet zeggen het mij meev viel om de dag prikken zeker omdat het maar 1 ml is, alleen nooit meer in me arme beentjes haha
              Een dag niet getraind...

Comment

• Hoe is het met de vorderingen voor je eigen sportschool eigenlijk?
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Wachten nog steeds op de gemeente, ga eind jan even nog een mail naar de wethouder sturen hoe het ervoor staat. Willen toch pas na grote vakantie starten, dus geen stress haha.. Hebben al 11 Life fitness app. staan en wachten nu met inkopen op goedkeuring
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post

Op het werk bankte ik max 120 kilo daar off.. en nu had ik elk gewicht erop zitten 165 kilo wel gare smit machine 5 keer... Dus kracht zit er nu al weer...
                    Dat banken, doe jij dat nou los of met de Smith machine?

Originally posted by frankey View Post
                    Begin avond Rug gepakt en DL veel te weinig ( bijna nooit dus)... dus dacht laten we eens gek doen en knallen die dl...

Bij 120 kilo vonden me handen het al minder worden, 140 echt als een gek knijpen!! 160 kilo trokken mijn handen het niet om gewicht vast te houden, HOE DE FUCK pakken gasten 200+ of 300+...
                    Simpel; door vaker die oefening te doen.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

• Banken doe ik 9 van de 10 keer los... soms schuin banken in de smit omdat je hem dat echt goed boven in op je borst kan leggen. Ben zelf ook wel van de dumble press, pak ik ook vaak, lieft zo min mogelijk machine's

Klopt vaker doen, maar mijn handen zijn zo ie zo wat zwakjes... Als ik bijv de vrouw nek en rug doe dan gaan ze na 5 min al helemaal vast te zitten en te zeuren...
                      Een dag niet getraind...

Comment

• En die 165kg, is dat los of in de Smith?
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                          160 kilo trokken mijn handen het niet om gewicht vast te houden, HOE DE FUCK pakken gasten 200+ of 300+... Zal denk ik van die straps moeten kopen denk ?
                          Ik heb gehoord van Q. dat als je veel harde mannenpiemels vastpakt je je gripkracht aanzienlijk verbeterd.
                          Als je het echt goed dat krijg een soort van beloning in de vorm van proteine.

Misschien eens iets om te proberen,...sta je vast wel voor open

Zoals inferno al zei gewoon blijven doen,..nu straps kopen bied geen oplossing.

Succes man,
                          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                            Ik heb gehoord van Q. dat als je veel harde mannenpiemels vastpakt je je gripkracht aanzienlijk verbeterd.
                            Als je het echt goed dat krijg een soort van beloning in de vorm van proteine.

Misschien eens iets om te proberen,...sta je vast wel voor open

Zoals inferno al zei gewoon blijven doen,..nu straps kopen bied geen oplossing.

Succes man,

WTF komt dit nou weer vandaan haha,

Comment

• inferno: Die 165 kilo was op gare smit op het werk, daar hebben we geen losse bank helaas! Heb max 160 2 jaar geleden gedrukt in kuur losse bank. Stond er wel van te kijken, want daar kon ik nooit hoger dan 140 kilo, dus begrijp het nog steeds niet echt, omdat die lager verrot zijn en alles al moeilijk gaat dan los banken.

Mvos: Toppie wanneer we eens samen gaan trainen gaan we oefenen het oefenen (je vrouw mag wel toe kijken of we het wel goed doen) Q heeft soms wel eens goede trainings vormen hahah.
                              Een dag niet getraind...

Comment

• Bizar, dus als ik zo'n kuur doe dan kan ik meer dan 170kg bankdrukken.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X