Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke grip gebruik je voor deadlift? Probeer zoveel mogelijk double overhand te gebruiken daar verbetert je grip ook van. Mixed grip alleen doen als je zo zwaar gaat dat je double overhand niet meer trekt. Hooked is ook top trouwens maar wel even wennen, (duim tussen stang en wij en middelvinger) eerste paar keer heb je het idee dat je duim afsterft..
    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Inferno: Nee dat hoeft totaal niet, maar kan wel... Om mij heen zie ik wel dat ik extreem spronge maak hoor...
      Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
        Inferno: Nee dat hoeft totaal niet, maar kan wel... Om mij heen zie ik wel dat ik extreem spronge maak hoor...
        Je kunt alleen zulke sprongen maken als je niet overhoud wat je hebt gehad. Dus weer veel verlies hebt geleden.
        Nu is het zaak dat het eens blijft hangen, en daar gaan we aan werken.
        Zorgen dat het niet weer verdwijnt als sneeuw voor de zon.
        Niets om je zorgen over te maken, je hebt nu iemand achter je staan die je ook werkelijk bijstaat.
        Komt goed kerel.
        Dit jaar kom jij op het podium te staan om n prijsje te pakken!
        Ja, dat zeg ik.
        Last edited by knulletje01; 08-01-2014, 14:57.

Comment

• Precies!!! We gaan er 100 % voor!!!

Straks trainen en eerste insuline shot erin, ben erg benieuwd... Alle middeltjes achter de hand staan voor als ik hypo voel opkomen en stap over van hyge.cn over op orginele nordi dus ook benieuwd wat er gebeurd!

Ik hou jullie op de hoogte

-xxx-
          Een dag niet getraind...

Comment

• Lekker man succes!! in elke jas en broekzak een rolletje dextro verstopt?
            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Hoe voelt het als je een hypo voelt opkomen? En meet je ook je suiker als je insuline gebruikt?
              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Als je een hypo hebt merk je niets meer en val je gewoon neer. Duurt het lang raak je in coma!
                Je voelt het wel aankomen als je suiker te ver zakt, bibberig, zweten, beetje verward en wat duizelig..
                Maar zo'n vaart loopt het niet als je goede HGH hebt, je word er minder insuline gevoelig door.
                Tevens moet je starten op een respectabel laag niveau zoals n 4iu. Dat bouw je langzaam op tot 1iu per 10kg lichaamsgewicht.
                Ook mag je geen gewone insuline gebruiken maar een zeer kort werkzaam soort..... Wat je 1 maand mag gebruiken en dan moet laten rusten voor je weer opstart met slin.

Ik weet zeker dat zijn spullen goed zijn, dus ik heb er geen vrees voor Rickbeen.
                Het meten van de waarden heeft weinig zin als je geen diabeet bent. Te hoog kun je niet komen te zitten, hooguit wat te laag.
                Dan is het zaak dat je wat druivensuiker bij je draagt. En als je iets merkt neem je 2 blokjes om het aan te vullen.
                Maar ook dat mag eigenlijk niet voorkomen omdat je na de slin binnen 20minuten suikrs tot je moet nemen en erna gaat eten.
                Dus heb je het al aangezuiverd.
                Tevens heeft hij al n schema voor het gebruiken ervan en het hoe het moet met de suiker inname.

Comment

• Originally posted by knulletje01 View Post
                  Als je een hypo hebt merk je niets meer en val je gewoon neer. Duurt het lang raak je in coma!
                  Je voelt het wel aankomen als je suiker te ver zakt, bibberig, zweten, beetje verward en wat duizelig..
                  Maar zo'n vaart loopt het niet als je goede HGH hebt, je word er minder insuline gevoelig door.
                  Tevens moet je starten op een respectabel laag niveau zoals n 4iu. Dat bouw je langzaam op tot 1iu per 10kg lichaamsgewicht.
                  Ook mag je geen gewone insuline gebruiken maar een zeer kort werkzaam soort..... Wat je 1 maand mag gebruiken en dan moet laten rusten voor je weer opstart met slin.

Ik weet zeker dat zijn spullen goed zijn, dus ik heb er geen vrees voor Rickbeen.
                  Het meten van de waarden heeft weinig zin als je geen diabeet bent. Te hoog kun je niet komen te zitten, hooguit wat te laag.
                  Dan is het zaak dat je wat druivensuiker bij je draagt. En als je iets merkt neem je 2 blokjes om het aan te vullen.
                  Maar ook dat mag eigenlijk niet voorkomen omdat je na de slin binnen 20minuten suikrs tot je moet nemen en erna gaat eten.
                  Dus heb je het al aangezuiverd.
                  Tevens heeft hij al n schema voor het gebruiken ervan en het hoe het moet met de suiker inname.
                  Misschien een domme vraag maar wat gebeurt er als je 's nachts een hypo krijgt?
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

• 'S nachts zet je geen insuline dus dat kan denk niet?

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                      Misschien een domme vraag maar wat gebeurt er als je 's nachts een hypo krijgt?
                      De werking van de insuline is te kort om pas na >60 minuten wat van te merken. Als je al overdoseert (of beter gezegd, onderdoseert met voedingsstoffen), merk je dat binnen 30 minuten.
                      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Dexie heeft het antwoord hierop al gegeven.. Je mag het nooit, maar dan ook werkelijk nooit zetten voor het slapen gaan..

Comment

• Ok,ik had wel eens gehoord van iemand die 's nachts een hypo had gehad.
                          Waarschijnlijk was dat geen bodybuilder en gebeurde dit met 'normale'insuline.
                          Maar dan ben ik toch benieuwd wat je dan moet doen en of je dan wel wakker wordt.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by scoobydoo View Post
                            De werking van de insuline is te kort om pas na >60 minuten wat van te merken. Als je al overdoseert (of beter gezegd, onderdoseert met voedingsstoffen), merk je dat binnen 30 minuten.
                            Juist!
                            Vandaar dat je binnen 20 minuten je suikers aan moet vullen, dan is er niets loos.
                            Het is ook de enige manier om het redelijk veilig te gebruiken.

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                              Ok,ik had wel eens gehoord van iemand die 's nachts een hypo had gehad.
                              Waarschijnlijk was dat geen bodybuilder en gebeurde dit met 'normale'insuline.
                              Maar dan ben ik toch benieuwd wat je dan moet doen.
                              Simpel Rainman, suikers nemen.. Of als hij/zij het niet meer doorheeft, geef m/haar ranja of wat dan ook..
                              Maar bij n diabeet kan n ander niet zo snel bepalen of het te hoog of te laag staat.
                              Ik ben zelf n diabeet 1.

Comment

• Wat voor protocol gebruik je?
                                Wat ik veel lees is 10gr suiker per iu na 5 minuten
                                dan na 15 minuten 80gr whey met creatine
                                dan je maaltijd.

lees ook veel dat 4 op 4 af achterhaald is..testo zit er geloof ik al 10 weken op.
                                wat vind jij daarvan knul?

En neem je hgh dan insuline?
                                Alleen sochtends of ook na het trainen?

Succes iig kerel ben benieuwd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X