Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lol ik werd overmoedig. Blies alles weg. Zelfs de vrouwelijke bandit. Dus toen Krailin bandit....en die sloeg me gewoon in 3 klappen neer. Weet nu nog steeds niet wat het is dat me raakte. Alle andere gevechten tot dat moment stond ik gewoon en absorbeerde ik alles no problem. Zat even met ongeloof te kijken naar me scherm. Moet nu dus overnieuw beginnen

Of ik ga met dit personage op softcore verder om te kijken of de build goed genoeg is ook later in merciless. Want op zich is het wel fun om te spelen.

In Borderlands 2 was Wilhelm een easy boss. Met shotgun vermoorde ik alle Hyperion bots. Repair Drones en toen was Wilhelm zelf aan de beurt. Grenades met Slag op hem gegooid waardoor hij verder dubbele damage zou pakken. Daarna met turret en bazooka van dat groene spul. Easy peasy.

Comment

• Ja die bandits heb ik ook een paar keer over gedaan net als Vaal Overlord.. Wel kut man want dat poppetje zag er in potentie goed uit!
      Geen woorden, maar daden.

Comment

• Was inderdaad jammer. Zeker omdat je op HC alles opnieuw moet opbouwen qua stash voorraad. Aangezien me personage na dood terug is gezet naar SC geld dat ook voor al zijn gear en gems. Dus een nieuw poppetje op HC heeft weer niks behalve de basis gear.

Zie ook een nieuwe patch die vanacht is uitgebracht...

Balance Changes:
        Stun Threshold Reduction now has diminishing returns when it exceeds 75%. It's still possible to build very effective stun characters, but they cannot permanently lock down the hardest of bosses.

Ben ik lekker mee. Gaan ze me build nog een nerf geven ook hehe
        Denk dat ik zo eerst maar eens Borderlands 2 verder ga doen. Me commando is lvl 41 dus nog 9 te gaan tot max.
        En ik moet nog verder kloten in MSQL voor de website.

Comment

• Ja ik denk dat mijn build ook generfd gaat worden. Speel CI met totems. Spell power doet al niks meer dus kan zelf alleen maar auras en traps doen en mn totems zullen binnekort ook wel geen target meer kunnen zijn waardoor ik consant moet rennen

Comment

• We zouden een 4mans Bodynet HC groep in PoE kunnen maken.
            Ivy, Faab, ik en nog iemand die me toe heeft gevoegd maar zijn forum naam niet geeft.

Comment

• Ja en ik heb ook nog een rl vriend uitgenodigd. Jij bedoelt zeker Domaith/Krodar?

Comment

• Die gast ja. Ken je hem?
                Een groep van gasten die elkaar....soort van...kennen is wel chill. Paar ranged, paar close melee en gaan. Zorg ik wel voor 75% stun :P
                Ga toch maar een nieuwe versie maken. Ashgart de Derde :P
                De eerste zoog en werd gewist, tweede stierf.... *sniff*

Comment

• Met zijn 3'en een groepje gevormd.
                  Templar Mage
                  Templar Melee stunner
                  Duelist loser :P

Dit is de build voor de Templar Mage
                  Passive Skill Tree - Path of Exile

Comment

• #Yolo

Comment

• Is PoE al te kopen of is het nog de beta? lijkt me wel een tof spel
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Haha met je duelist loser :')

Comment

• En guus is nog beta maar dit word volle spel met kleine aanpassingen

Comment

• ik haal dat spel denk ik wel, ziet er tof uit en ik hou wel van zo'n games
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Is helemaal gratis man: pathofexile.com

Comment

• Lol Duelist loser is nog maar lvl 17-18 ofzo toen hij wegging. We hadden net Marveil act 1 boss verslagen. Ik ben voorbij het punt waar ik eerder dood was gegaan. Heb nu zoveel leven en regeneratie dat ik zelden een HP Potion gebruik. Mana daar en tegen is een drama. Heb even zitten craften en nu 2% of damage is mana leech. Niet veel, maar alle beetjes helpen.

Gaat wel lekker. Zo meteen eerst de passive skill pakken waardoor ik nooit mis. En daarna me stuns maar eens verbeteren en verder gaan waar ik was. Dit keer bewaar ik de bandits als laatst. Nu even wat drinken en dan Chamber of Sins

Vond Marveil wel lachen. Had 75% cold resist. Dus ze deed mij helemaal niks qua damage :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X