Originally posted by generation_iron
View Post
I am Aesthetic & Athletic
Collapse
X
-
nvm, eens met Rain.
Niet meteen erop springen als het even verkeerd valt.Last edited by generation_iron; 03-03-2015, 18:54.
Comment
-
Originally posted by rain View Post[...]
Maar niet A&A zijn log verpesten nu hij net weer logt.
Ik blijf de trainingen er gewoon tussendoor loggen.
Originally posted by quibus View PostBrute benchpres aa, goed je ook weer effe gesproken te hebben.
__________________________________________________ ____________________
Gisteren stond ik met beginnende keelpijn en een raar gevoel in m'n hoofd op. Dat beloofde niet veel goeds. Begin van de middag ben ik dan toch gaan trainen
Rug & Biceps
Double arm high pulley pulldown (2 x D-grip)
10 x 32kg per arm
10 x 45kg per arm
10 x 64kg per arm
10 x 82kg per arm
10 x 82kg per arm
10 x 82kg per arm
BOR
10 x 20kg
10 x 60kg
10 x 80kg
8 x 100kg
8 x 100kg
10 x 80kg
10 x 80kg
Double arm high pulley pulldown (op knieën in het midden van cable cross)
10 x 36kg per arm
10 x 45kg per arm
8 x 54kg per arm
6 x 64kg per arm
Seated Row Machine
10 x 54kg
10 x 64kg
10 x 73kg
10 x 82kg
Lat Pulldown
10 x 77kg
10 x 86kg
6 x 95kg
10 x 86kg
Straight arm pulldown (rope)
12 x 45kg
10 x 54kg
10 x 54kg
Barbell shrugs
4 sets, oplopend tot 180kg
Standing ez-barbell curl
15 x 30kg
10 x 40kg
8 x 45kg
8 x 40kg
Commentaar:
Op zich was de intensiteit en volume van de training prima, maar omdat ik waarschijnlijk een beginnende griep onder de leden had, kreeg ik vrijwel direct een rare spierpijn in mijn rugspieren en eigenlijk over mijn hele lichaam.
In de avond werd het griepgevoel erger met als dieptepunt dat ik vannacht klappertandend en zwetend de nacht moest doorkomen. Ik ben elk uur denk ik wel wakker geworden.
Ik had vandaag graag benen willen trainen, maar ik denk dat ik er verstandig aan doe om even 1 of 2 dagen rust te nemen. Het zal niet de eerste keer zijn dat er een spier inscheurt bij zware belasting tijdens een griepje.
Comment
-
Update:
En dan zijn we ineens ruim 3 weken verder. Vanaf mijn laatste post hierboven heb ik de heftigste griep ooit gehad. Deze duurde ook nog nooit eerder zo lang als nu. Zeker twee weken was ik ziek zwak en misselijk en ook het trainen moest ik staken. Mijn eetlust was totaal verdwenen vanwege het constant misselijke en draaierige gevoel en lichaamsgewicht was met zo'n 4 a 5 kg gezakt. Er zullen dagen zijn geweest dat ik naar schatting minder dan 1000kcal heb gegeten. Zo beroerd was ik. Dat ga je op een gegeven moment natuurlijk wel zien.
De eerste training na het ziek zijn was natuurlijk naar verwachting dramatisch.
De kracht was bij het bankdrukken helemaal verdwenen. Zelfs na het eerste setje van 100kg moest er echt gewicht af. Idem bij de andere oefeningen.
Na de eerste drie trainingen (bro-split) had ik wel gelijkmatig over m'n hele lichaam spierpijn. Het was tijd om mezelf weer terug te vechten. De motivatie kwam weer terug en de kilo's zijn er op het moment nagenoeg allemaal weer aan gegeten/getraind.
Ik ga nu nog even een maandje of twee door met bulken en dan geleidelijk cutten. Mijn vp schat ik nu op het oog nog altijd ongeveer 12% dus ik verwacht dat ik mooi laag uit kom aan het eind van mijn lichte cut (7-9%?).
Ik heb de afgelopen trainingen niet meer gelogd, maar de kracht is nagenoeg weer terug.
Afgelopen week 1 x 140kg BP, vandaag 2 x 5 x 120kg BP
Lat pulldowns weer tot 6 x fullstack
EZ Bar bicep curls tot 6-7 x 50kg
Skullcrushers 8 x 50kg
Squats 6-3 x 140-160kg parallel
Al met al gaat het weer aardig.
Ik zal morgen proberen nog iets te loggen!
Comment
-
Vervelend zo'n griep! Vooral dat het zo lang duurt, op een gegeven moment heb je het wle gehad. Zo'n eerste training is inderdaad echt klote. Meestal heb ik na zo'n griep dat ik ontzettend snel zweet en is mijn doorzettingsvermogen erg zwak. Mooie stats en fysiek btw. Succes verder!All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
Comment
-
Thanks emielos en Mushrambo!
Ik ga nu weer vol met goede moed verder.
De laatste tijd word ik door leden op de sportschool waar ik wel eens mee praat aangespoord om toch eens een keer een physique wedstrijd te gaan doen. Bij flex of enercup. Ik zit nu wel heel sterk te denken om het gewoon wel te doen.
Het trainen gaat weer lekker, fysiek staat er weer aardig bij en ja, waarom ook niet.
Ik ben nu alleen nog helemaal niet thuis in het wedstrijd circuit. Ik heb nu op het moment nog weinig connecties (mede atleten netwerk, coaches, bonden, posering technieken, weet ik wat nog meer) maar er is nog tijd om daaraan te werken en kennis daarover te vergaren. Ik train ondertussen wel lekker door.
Over twee weken staat Fibo (-power) weer voor de deur en ik ga er (met o.a. ItzPapi) op zondag heen. Mezelf maar weer even laten motiveren en vermaken. Gaan er meer mensen heen?
Comment
-
Gistermiddag benen getraind.
Squat
10 x 60kg
10 x 100kg
8 x 140kg
5 x 160kg
6 x 140kg
10 x 120kg
Tegenwoordig squat ik iets lager dan ik voorheen deed, dus tegenwoordig nog een paar cm lager dan mijn 10 x 140kg filmpje paar pagina's terug.
Daar moet ik wel een paar kilo's op de stang voor inleveren, maar de intensiteit is wel beter.
Romanian Deadlift
10 x 100kg
10 x 140kg
8 x 160kg
8 x 140kg
Omdat ik er net voor had gesquat. Heb ik eerst even kort m'n onderrug gefoamrold. Maar na die RDL zat m'n rug logischerwijs erg vol.
Leg Press
12 x 160kg
12 x 200kg
10 x 240kg
10 x 240kg
Lying Cable leg curl (2 benen tegelijk)
4 sets 8-10 reps (gewichten vergeten te loggen)
Leg Extension
12 x 70kg
12 x 80kg
12 x 90kg
10 x 90kg
Standing Calf Raise Machine
12 x FS
10 x FS
10 x FS
9 x FS
Commentaar: Benen zaten lekker vol op het eind.
Ik kwam op het idee om de volgende keer een donkey calf raise te proberen te improviseren met het smith rek. Schijnt ook erg effectief te zijn voor de kuiten omdat bij het oprekken van de hamstring de gastrocnemius ook in zekere mate meerekt. Daar gaan we de volgende keer naar kijken
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostDat zou heel tof zijn Enercup doen, daar is het niet zo overvol. En heel BN staat er ook
Originally posted by Flabbert View PostVet AA! denk dat je een heel eind komt!
__________________________________________________ __________
Vanmiddag Borst, Front Delt en Triceps gedaan.
Bench Press
10 x 80kg
10 x 100kg
3 x 130kg
5 x 120kg
9x 100kg
Incline Bench Press (30 graden)
10 x 50kg
10 x 80kg
6 x 90kg
5 x 90kg
8 x 80kg
Incline Dumbbell Flyes
10 x 22kg
10 x 22kg
12 x 22kg
Straight Arm Pec Fly Machine
8 x 65kg
9 x 65kg
7 x 65kg
Dumbbell Shoulder Press (bankje 75 graden, bijna rechtop)
9 x 28kg
10 x 28kg
8 x 28kg
Alternating Dumbbell Front Raise (staand)
20 x 18kg (10 per arm)
16 x 20kg (8 per arm)
Overhead EZ Bar Triceps Extension
12 x 40kg (60 graden incline)
10 x 40kg (60 graden incline)
8x 40kg (30 graden incline)
8 x 35kg (flat bench)
Cable Pressdown (korte stang)
12 x 40kg
11 x 40kg
10 x 40kg
Dumbbell Skullcrushers (elke hand afzonderlijk een dumbbell)
12 x 10kg
10 x 10kg
8 x 10kg
Close Grip Dumbbell Press (ofwel 2 dumbbells tegen elkaar aanhouden met handpalmen naar elkaar toe, weet even niet hoe de officiele naam is)
10 x 28kg
12 x 26kg
8 x 26kg
Commentaar:
Training was weer heel fijn. De pomp in mijn spieren is erg goed te zien en te voelen.
Samen met mijn voeding blijf ik nog steeds geleidelijke progressie zien. Ik tel/weeg mijn calorieen en macro's totaal NIET, maar eet op gevoel zoveel mogelijk en wel hoofdzakelijk de juiste producten. Ik krijg door de dag heen redelijk snel trek en ik lijk nu al geleidelijk droger te worden. En toch zit ik ook royaal in de koolhydraten. Dus ik denk wel goed te zitten met m'n voeding. Niet te geloven. Dat belooft nog wat als ik dit zo volhoud en in het najaar ook nog moet preppen
Morgen Rug, Rear Rear delt, biceps en kuiten. Heb er zin in.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment