NickP's log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dat is wel zuur zeker als je het zelf heb laten liggen. Volgende keer maar gelijk kampioen worden scheelt weer
    Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Heb je helemaal gelijk in, is ook heel zuur. Volgend jaar maar gewoon kampioen worden dus

Comment

• Zo tijdje terug dat ik een training gelogd heb, heb in de tussentijd ook maar 2 trainingen gedaan want was afgelopen week en deze week druk met tentamens. Had er in totaal 5 dus flink aan de bak geweest, komende week nog 2 en dan eindelijk klaar. (voor deze periode dan)
        Vandaag upperbody training gedaan en de vorige training was vorige week vrijdag, ook upperbody training. Het blaadje ben ik kwijt aka moeders heeft het opgeruimd, maar weet de gewichten nog wel ongeveer.

Linkerkant: Upperbody training 03-04-14 - Rechterkant: Upperbody training 10-04-14

Bench press:
        4 x 10/11/12 x 50 - 4 x 8/9 x 55

Incline fly's: - Gewijzigd in incline dumbbell bench press
        4 x max x 9,5 - 4 x max x 14,5 en 1 x max x 17 (ging redelijk goed, was weer ff inkomen qua gewicht en techniek)

Pendlay row:
        4 x 10 x 45 - 4 x 8 x 50

Dumbbell row:
        4 x 10 x 19,5 - 4 x 12 x 19,5

Side raise:
        4 x 8 x 4,5 - 2 x 8 x 4,5 en 2 x 10 x 2,5: was even zoeken naar techniek, met laaaag gewicht toch nog flink aan kunnen pakken. Techniek zal hier nog wel even duren

CGBP:
        4 x max x 42,5 - 4 x max x 45: was deze keer behoorlijk zwaar....

Bicep curl:
        4 x max x 30,5 - 4 x max x 30,5

Hammer curl:

4 x max x 9,5 - 2 x max x 9,5: was op. kon echt niet meer ze stonden zo erg op spanning hahaha.

Wel redelijke training gehad dus, wel was het even inkomen weer. Ik verwacht dat de volgende training (13-04-14, zondag dus) wel weer beter zal gaan. Diezelfde dag misschien maar even wat foto's maken voor de body mania contest. Ben echt niet tevreden over hoe mijn lichaam er nu bij staat, maar wat zal het mij verrotten, ik doe gewoon mee voor wat opvulling.
        Ik ben niet van plan om diep te gaan cutten, gewoon net zolang bulken tot 6 weken voordat ik op vakantie ga. 4 weekjes cutten (hopelijk wat vet eraf, misschien 1 á 2 % ofzo) en dan 2 weken op onderhoud zodat ik niet al teveel aankom als ik 2 weken ga zuipen en vreten op vakantie.

Oja, ik had gewonnen met die actie om Sylve brood te winnen van Loaf of nature ze zijn binnen 10 broden, ze zijn wel wat klein maar geen gegeven paard in de bek kijken. Dus ben er zeker blij mee. Ik zal nog laten weten hoe ze waren, eerst maar eens afbakken.

Comment

• Zuipen en vreten, oeioei! Haha, hoort er ook bij.
          Trainingen gaan weer goed zo te zien, nog last van je blessure?

Broden zien er trouwens goed uit!
          1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
          Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

• Jaaa zeker weten, die blessure is nog lang niet weg. Het punt blijft dat bij een bepaalde beweging de schouder niet gecorrigeerd wordt en hij dus uit zijn natuurlijke beweging wordt gerukt. Tijdens fitness is dit niet echt een probleem maar bij handbal zeker wel. Daarnaast blijft links slapper, doordat de linkerkant een andere beweging maakt dan rechts.

Het kost echt ongelofelijk veel moeite maar vooral mentaal is het strontvervelend. Vandaag even in de spiegel gekeken hoe het eruit ziet als ik mijn schouderbladen naar elkaar toe trek, zoals ik dat bij de bench altijd doe. Het voelt alsof ze helemaal gelijk zijn maar ze zitten echt scheef, en dan bedoel ik echt de ene verder naar achteren en hoger dan de andere.

Comment

• Originally posted by NickP View Post
              Jaaa zeker weten, die blessure is nog lang niet weg. Het punt blijft dat bij een bepaalde beweging de schouder niet gecorrigeerd wordt en hij dus uit zijn natuurlijke beweging wordt gerukt. Tijdens fitness is dit niet echt een probleem maar bij handbal zeker wel. Daarnaast blijft links slapper, doordat de linkerkant een andere beweging maakt dan rechts.

Het kost echt ongelofelijk veel moeite maar vooral mentaal is het strontvervelend. Vandaag even in de spiegel gekeken hoe het eruit ziet als ik mijn schouderbladen naar elkaar toe trek, zoals ik dat bij de bench altijd doe. Het voelt alsof ze helemaal gelijk zijn maar ze zitten echt scheef, en dan bedoel ik echt de ene verder naar achteren en hoger dan de andere.
              Aj klote om te horen man :/ Hoop dat het rechttrekt.. maar niet te zwaar gaan voorlopig..
              Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

• Training van gister UB en van vandaag LB:

UB:

Bench press:
                10 x 40
                3 x 10 x 55 - laatste rep bijna fail, met slechte techniek (en een protesterende linkerschouder) toch omhoog gekregen.
                7 x 55 ???? - weet niet wat het was maar kon niet meer.

Incline dumbbell bench press:
                3 x 8 x 17
                7 x 17

Pendlay row:

10 x 50
                9 x 50
                2 x 10 x 50

One arm dumbbell row:
                4 x 10 x 22 - hier 2,5kg verhoogd en met 2 reps minder toch alles af kunnen maken, minder explosief maar daar kan ik komende trainingen weer mee bezig.

Side raise:
                4 x 12 x 2,5

CGBP:

4 x max x 40 - verlaagd, explosief uitstoten.

Bicep curl:
                4 x max x 30,5 - deze blijft goed.

Hammer curl:
                3 x max x 9,5 - probeer altijd 4 setjes maar biceps ontploffen altijd dus kan niet afmaken.

LB:

Front squat:

6 x 40
                7 x 5 x 52,5
                1 x 10 x 52,5 - laatste beetje gemaxed. Zaten nog wel 4/5 reps in dacht ik alleen voelde zo zwaar op de schouders..

Standing calf raise:
                4 x max x 70 - zaten rond de 10 reps

Leg extension:
                4 x max x 42,5 - rond de 12 reps

Superset

Romanian deadlift:
                1 x max x 52,5
                3 x max x 60 - hier met 7,5 even verhoogd. Voel dat er wel meer in zit en wil hamstrings keihard aanpakken om mijn figuur recht te trekken.

Cable crunch:

3 x max x 30

Plank hold:
                50 sec 1 x ....

Comment

• Hier mijn foto's voor de body mania contest, heb ze protasius gepmed dus zullen binnenkort wel gepubliceerd worden. Wou ze wel gewoon in mijn log laten zien, dus ik zit wel gewoon in het goede topic

GespierdeMug, mocht je dit lezen: als je denkt dat je ecto bent, kijk dan ff naar mn pics. Komt allemaal goed kerel

Front pose relaxed:

Side chest bicep ofzo hoe je het maar noemt:

Back double bicep:

Licht is niet mijn vriend zie ik wel...

Ohja heb gephotoshopped omdat mijn reet nogal aangespannen enzo is en voel me daar niet echt goed bij ofzo om dat allemaal via foto's met jullie te delen

Comment

• Kreeg een mail van de sportschool waar ik eventjes bij heb gezeten, ik kan 2 weken gratis trainen zonder verdere verplichtingen. Dus heb ze gebeld en dat wou ik wel even, dus donderdag ga ik er naartoe en kan ik dus 2 weken daarna mooi trainen Geen squatrack toen ik wegging, maar misschien nu wel. En anders squat ik thuis en doe ik in sportschool alleen upperbody ofzo.

Comment

• Vind het er goed uitzien hoor kerel!

Zeker je back!

Comment

• Maar train je eigenlijk thuis vanwege de beperktheid van spullen in de sportschool of het geld of gewoon lekkerder thuis trainen?
                        Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Goede basis om lekker op door te bouwen!
                          Gewoon je plan aanhouden en geen haast willen hebben.

Top gozer!
                          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Thanks man. Ik ben al helemaal bezig met volgend jaar, met de kennis die ik afgelopen jaar heb opgedaan denk ik veeel verder te kunnen komen qua progressie dan ik afgelopen jaar heb gedaan..
                            Stats zeggen niks, maar vanaf het begin dat ik voor het eerst een stuk ijzer aangeraakt heb was ik 57kg. Nu ben ik met geluk nuchter 64 kg. = 7 kg in 11 maanden tijd. Dat is op papier toch echt slecht als je bedenkt dat tot nu toe ook veel beginnersgains zijn. Als ik er in het komende jaar nog in ieder geval 10 kg bij kan krijgen, met dezelfde voeding (misschien iets meer natuurlijk, lineair verhogen) met hetzelfde vetpercentage dan zal ik (op papier) heel tevreden zijn.

Rug schijnt redelijk goed te groeien, borst begint steeds meer vorm in te nemen, armen groeien opzich wel goed mee. Benen staan beetje stil, maar zit wel wat progressie in en kuiten zijn ook in verhouding. Schouders vallen me nog mee, aangezien ik ze heel lang niet apart getraind heb door mijn blessure. Kuiten zien er overigens op de foto klein uit, maar dat lijkt alles zo midden in het licht.

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
                              Maar train je eigenlijk thuis vanwege de beperktheid van spullen in de sportschool of het geld of gewoon lekkerder thuis trainen?
                              Het idee was om spullen te halen om thuis te trainen, zodat ik op den duur goedkoper uit ben. Heb er tijdje over nagedacht en toch na wat research spullen besteld. Achteraf had het niet eens zoveel gescheeld denk ik. Maar vind het wel fijn om meteen aan de slag te kunnen. Had veel minder vaak kunnen trainen als ik nog naar de sportschool moest gaan. Vooral geld dus, maar ook zeker het gemak.

Originally posted by Mvos View Post
                              Goede basis om lekker op door te bouwen!
                              Gewoon je plan aanhouden en geen haast willen hebben.

Top gozer!
                              Dankjewel!
                              zie ook het stukje wat ik later nog getypt heb. Ben daar wel ontevreden mee maarja, hoe het eruit ziet telt natuurlijk en vanaf hier hoop ik nog veel massa te kunnen winnen.

Nog even vraagje in het algemeen, is dit voor 11 maanden sporten inclusief voeding- en trainingsschema redelijk resultaat? Gewoon eerlijk, maakt me niks uit verder maar ben benieuwd. (blessure even achterwege laten, kan niet alles op mn blessure schuiven :P)

Comment

• Ik vind het allemaal wel goed in verhouding, ook je benen.
                                De 1 komt het 1 e jaar 5kg aan, de ander 10 of 15 kg...daar moet je je niet op blindstaren.
                                Het is echt niet zo dat je nu bijna niks meer kan aankomen omdat je beginnersgains voorbij zijn.
                                Als jij stabiel blijft trainen en vooral ook eten, kan het best zijn dat je dit jaar weer +8 kg aankomt.

Persoonlijk vind ik het beter voor de motivatie om -ook-in een sportschool te trainen.
                                Ik heb ook een tijdje thuis getraind maar ik vond het niks.
                                In de sportschool kan je lekker varieren met oefeningen en machines of evt samen met een maatje trainen.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X