Originally posted by rainman
View Post
NickP's log
Collapse
X
-
@rain en @knul
Voor de zekerheid zal ik dan de MP weer verlagen naar 25 en proberen 4 x 12 te doen, bedankt.
Filmpje frontsquat:
https://www.youtube.com/watch?v=qfO_...ature=youtu.be
Comment
-
Diepte ziet er goed uit bij de front squat. Houd het bij niet meer dan 5 reps per set. Het zijn niet de benen maar de andere ondersteunende spieren die er de brui aan geven.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Mijn schouders groeien zelf het beste op super strikte (side, doe ik vooral) raises.
Front raises doe ik niet, maar ik weet zeker dat als je al vormen van raises gewoon strikt doet met max 10-12kg db's dat deze echt wel groeien afhankelijk van hoe sterk je bent.
Ik train me schouders zelf vaak maar met 5-8kg db per hand voor de side raises of reverse fly. M'n schouderomtrek is nog nooit zo toegenomen het afgelopen jaar..
Zeker gezien jouw situatie zou ik de military press even ondergeschikt laten qua zwaar werk!"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostIk train me schouders zelf vaak maar met 5-8kg db per hand voor de side raises of reverse fly. M'n schouderomtrek is nog nooit zo toegenomen het afgelopen jaar..
!
Nick: doe jij nog specifieke oefeningen voor je schouders? soort rek oefeningen? Zelf ook een beetje last van op het moment..1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg
Comment
-
Originally posted by east1977 View PostIk zie dat je op die dag ook bp en cgbp pakt en met je schouder verleden zou ik het zeker rustig aan doen zoals al eerder gezegd
Originally posted by inferno_0666 View PostDiepte ziet er goed uit bij de front squat. Houd het bij niet meer dan 5 reps per set. Het zijn niet de benen maar de andere ondersteunende spieren die er de brui aan geven.
Originally posted by Iron Mind View PostMijn schouders groeien zelf het beste op super strikte (side, doe ik vooral) raises.
Front raises doe ik niet, maar ik weet zeker dat als je al vormen van raises gewoon strikt doet met max 10-12kg db's dat deze echt wel groeien afhankelijk van hoe sterk je bent.
Ik train me schouders zelf vaak maar met 5-8kg db per hand voor de side raises of reverse fly. M'n schouderomtrek is nog nooit zo toegenomen het afgelopen jaar..
Zeker gezien jouw situatie zou ik de military press even ondergeschikt laten qua zwaar werk!
Originally posted by Chrizzlybear View PostSluit me hierbij aan.. pak zelfs zelden de 8kg..
Nick: doe jij nog specifieke oefeningen voor je schouders? soort rek oefeningen? Zelf ook een beetje last van op het moment..
http://forum.bodynet.nl/trainingslog...ps-log-40.html
Comment
-
Originally posted by NickP View Post
Thanks!1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg
Comment
-
Originally posted by NickP View Post
Ja inderdaad, alleen met max 5 reps voel ik mijn benen amper werken, misschien dan 8 x 5 ofzo doen? en dan gewicht ietsje hoger en proberen met straps (als dit enige stress van mijn schouder en polsen kan afhalen)I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Geluisterd naar inferno en besloten om de frontsquats voortaan 8 x 5 te pakken (met straps)
Beviel goed, heb er in totaal 10 kg bij opgeplakt laatste 4 sets want het ging me wel redelijk makkelijk af met straps. Toch nog wel problemen om die stang op de schouders te houden, misschien dat ik wat te hard trok aan de straps of dat ik mijn ellebogen niet ver genoeg omhoog hield.
LB
Front squat: 60sec rust
20 x 10
10 x 30
4 x 5 x 45
2 x 5 x 50
2 x 6 x 50 - heb hier nog een filmpje van, onderop deze post.
Standing calf raise: 90 seconden rust
15 x 65
14 x 65
12 x 65
13 x 65 - laatste nog ff ietsje meer reps eruit kunnen persen
Leg extension:
4 x max x 42,5 - bovenin eventjes vasthouden met voeten omhoog voor betere contractie (toch mvos?)
superset 60 seconden rust tussen beide oefeningen
Romanian deadlift:
4 x max x 50 - niet verhoogd tov vorige training. Voelde ze nog lichtelijk ondanks de extra rustdag.. Toch ging ie lekker maar dat voel ik morgen wel.
Cable crunch (abs)
4 x max x 30 - dit was ff een mentale strijd, dat brand zo hard haha. Vind abs trainen ook niks aan maar moet er toch aan geloven om van mijn donald duck postuur af te komen.
2 oefeningen op Redcord voor hams en core weer.
https://www.youtube.com/watch?v=KvjlIZ9AWP0
Comment
-
Nice! Dat jij die Romanians kan zo aan het einde, ik begin altijd Squad en Romanians en daarna met veel pijn en moeite nog de isolatie oefeningen bleghhh.
filmpje werkt bij mij niet, weet niet of dat aan me tel ligt of aan het filmpje.The expert in anything was once a beginner..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: