Vandaag voor het eerst op de nieuwe locatie van mijn gym getraind. Wat een hemel, ik ben van plan zo veel mogelijk van mijn trainingen daar te doen. Beste van het beste spul, veruit de beste gym waar ik ooit in ben geweest. Allemaal HS, ATX, Eleiko en Rogue spullen, gloednieuw. Ze hebben echt alle soorten barbells die je kan bedenken, zo ook een earthquake bar en een hele dikke bar voor grip. Ik ben helemaal verliefd op de gym.
BP
5x6x80
Blij met hoe snel het allemaal omhoog ging. Alleen laatste set wat meer moeite, maar had nog over.
Incline db press
10x27,5
2x8x30
Ging goed, had nog over laatste set. Beter dan afgelopen week.
Seated db press
10x20
9x20
Ging de laatste set wat verzitten waardoor ik spanning verloor en de laatste rep miste. Alsnog tevreden mee.
Db side raise
3x12x7,5
Fijn
Db overhead extension
12x10
5x12,5 te zwaar
10x10
EZ-bar was nog niet binnen dus maar met dumbells gedaan. Lang niet gedaan, voelde wat onwennig.
Cable pulldown, unilateraal
15x5
2x12x7,5
Rope was ook nog niet binnen dus maar zo.
Rating:
9/10
Prima training in een top gym.
BP
5x6x80
Blij met hoe snel het allemaal omhoog ging. Alleen laatste set wat meer moeite, maar had nog over.
Incline db press
10x27,5
2x8x30
Ging goed, had nog over laatste set. Beter dan afgelopen week.
Seated db press
10x20
9x20
Ging de laatste set wat verzitten waardoor ik spanning verloor en de laatste rep miste. Alsnog tevreden mee.
Db side raise
3x12x7,5
Fijn
Db overhead extension
12x10
5x12,5 te zwaar
10x10
EZ-bar was nog niet binnen dus maar met dumbells gedaan. Lang niet gedaan, voelde wat onwennig.
Cable pulldown, unilateraal
15x5
2x12x7,5
Rope was ook nog niet binnen dus maar zo.
Rating:
9/10
Prima training in een top gym.
Comment