Aj's Powerlog(Powered by Iguana)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb je vandaag geen last van je rug?

Gefeliciteerd met je PR!

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
      Heb je vandaag geen last van je rug?

Gefeliciteerd met je PR!
      Thanx, nu is mijn rug wel wat gevoelig ja, maar niet bijzonder ofzo. Eigenlijk nooit echt heel veel last van mijn max-beurten op de Deadlift
      181 cm 85 kg 14%
      Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Kun je ook niet beter gewoon maxen met juiste techniek ipv wat ze bij die crossfit wedstrijden doen? weetnie of je techniek er dan zo uitziet maar is een voorbeeld,
        Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Originally posted by emielos View Post
          Kun je ook niet beter gewoon maxen met juiste techniek ipv wat ze bij die crossfit wedstrijden doen? weetnie of je techniek er dan zo uitziet maar is een voorbeeld,
          Zo ziet het er helaas wel uit ja. Tja, ik zit al een hele tijd met die kwestie in mijn hoofd. Mijn max met correcte techniek ligt nu nog op 145 kg.
          181 cm 85 kg 14%

Comment

• Ben nu aan het trainen volgens het volgende principe, oftewel rug/biceps op zondag toegevoegd:

Zo: Rug/biceps
            Ma: Benen
            Di: Borst/schouder/triceps
            Do: Benen/rug/biceps
            Vr: Borst/schouder/triceps

Zondag:

Pull Ups:
            5*3*BW+17,5 kg

Dumbell Row:
            3*8*27,5 kg
            8*25 kg

Lying Barbell Row:

3*8*50 kg
            11*40 kg

Lying Lateral Raise:
            3*10*5 kg

Had ik al een tijd niet meer gedaan. Ondanks dat ik me achterkant schouders niet meer isoleerde en niet al te veel rugoefeningen doe zijn ze toch sterker geworden!

Dumbell Curl:
            3*8*17,5 kg
            5*17,5 kg

Dikke pomp in mijn biceps. Dit resulteerde in een dramatische laatste set.

Hammer Curl:
            4*8*12,5 kg

Zo he de aders kwamen er op dat moment echt lekker uit. Zonder aanspannen zat er zelfs een dikke ader op mijn biceps en schouder
            181 cm 85 kg 14%

Comment

• Waarom maar 1x per week rug en de rest 2x per week? Omdat je rug ook pakt bij je benen-dagen met deadlift?

Comment

Waarom maar 1x per week rug en de rest 2x per week? Omdat je rug ook pakt bij je benen-dagen met deadlift?
                De rug op zondag en donderdag. Donderdag doe ik inderdaad Deadlifts en daarnaast nog Pull Ups. Mijn rug deed ik voorheen nog minder en hij groeide er alsnog prima op. Mijn rug is nog steeds een van mijn betere spiergroepen.

Nu is het aantal oefeningen per week als volgt:

Benen: 6 oefeningen
                Rug: 5 oefeningen
                Borst: 4 oefeningen

Dat is een prima verhouding toch?
                181 cm 85 kg 14%

Comment

• Lijken mij prima verhoudingen, helemaal aangezien jij redelijk wat (zware) sets doet per spiergriep. Als je snel genoeg herstelt kan je het aantal oefeningen altijd verhogen. Misschien nu je voeding weer wat hoger is dat het herstel sneller is. Ik doe zelf trouwens minder oefeningen per week voor de rug, wel 4 sets per oefening (:

Fuck, helemaal over die donderdag heen gelezen. Sorry maat!

Comment

• Dat leesniveau van die studenten aan de universiteit wordt ook met de dag slechter! Heheh

Oefeningen verhogen? Doe nu al zowat 2 uur over mijn trainingen haha. De oefeningen die ik doe zijn ook bijna allemaal zware compoundoefeningen. Vind het volume dan ook hoog zat
                    181 cm 85 kg 14%

Comment

• Squat:
                      5*3*110 kg (PR!!)

Eindelijk heb ik hem gehaald

Front Squat:
                      6*60 kg
                      3*6*70 kg

Stiff Legged Deadlift:
                      4*6*70 kg

Techniek gaat steeds beter nu!

Plank:

51 sec*BW+45 kg

En ook maar weer eens een rugfoto genomen net na de benentraining. Onderrug loopt achter vind ik!

20150126_212447.jpg
                      Last edited by Arend-jan; 26-01-2015, 21:57.
                      181 cm 85 kg 14%

Comment

• Ziet er goed uit AJ! Duidelijke vooruitgang tov je vorige fotos. Rug is aardig droog, begint goede definitie in te komen.

Comment

• Ziet er idd beter uit dan je laatste foto netjes arend keep it going!!
                          Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Netjes AJ, alles goed in verhouding.

Is het geen optie om een extra isolatieoefening voor je onderrug toe te voegen zoals backextensions?
                            Ook al is deadlift normaal gesproken genoeg.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ziet er goed uit AJ! Duidelijke vooruitgang tov je vorige fotos. Rug is aardig droog, begint goede definitie in te komen.
                              Originally posted by weslleyy View Post
                              Ziet er idd beter uit dan je laatste foto netjes arend keep it going!!
                              Originally posted by rain View Post
                              Netjes AJ, alles goed in verhouding.

Is het geen optie om een extra isolatieoefening voor je onderrug toe te voegen zoals backextensions?
                              Ook al is deadlift normaal gesproken genoeg.
                              Thanks mannen! Als ik deze foto vergelijk met de vorige foto zit er zeker vooruitgang in, in mijn rug.

Punt blijft natuurlijk dat mijn onderrug nog wel achter loopt. Al zie ik ook daar wel wat verbetering in. Ik zal Iguana is appen of hij iets kan verzinnen. Back Extensions zal bijvoorbeeld niet lukken, ik heb namelijk een homegym.
                              181 cm 85 kg 14%

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
                                Thanks mannen! Als ik deze foto vergelijk met de vorige foto zit er zeker vooruitgang in, in mijn rug.

Punt blijft natuurlijk dat mijn onderrug nog wel achter loopt. Al zie ik ook daar wel wat verbetering in. Ik zal Iguana is appen of hij iets kan verzinnen. Back Extensions zal bijvoorbeeld niet lukken, ik heb namelijk een homegym.

Beetje improviseen AJ>

12,95 euro.

https://www.youtube.com/watch?v=r46g-hA9pCI
                                Last edited by rain; 27-01-2015, 07:42.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X