Echt bedankt voor de reacties heren dat waardeer. Kan men me aanraden om de hoeveel maand /weken ik meer kilo moet toevoegen op alles en hoeveel 2.5 ofzo)
En dan mijn laatste vraag: De 5X5 schema traint niet al mijn spieren? Is er een schema op het forum dat elke spiergroep train, dus zowel kuiten, dijbeen, als de onderarm, sixpack, schouders? Echt gewoon hele lichaam dus.
Help schema 16 jaar
Collapse
X
-
Originally posted by Enzo Gozen View Postis dan de full body het beste? Moet ik dan alleen kilo gewichten afstemmen op hoeveel ik aan kan.
Leave a comment:
-
Hallo, ik wil 3x trainen per week graag mijn hele lichaam maar goed gecompenseerd met vetverlies. Ben 16 jaar zo een 1.75m lang en weeg 70 kilo
is dan de full body het beste? Moet ik dan alleen kilo gewichten afstemmen op hoeveel ik aan kan.Last edited by Enzo Gozen; 01-04-2017, 15:22.
Leave a comment:
-
Er zijn twee goede schema's op dit forum:
http://forum.bodynet.nl/forum/traini...-5x5-programma
http://forum.bodynet.nl/forum/traini...rainingsschema
Het ligt er ook een beetje aan hoe vaak per week je naar de gym wilt of kunt gaan.
Leave a comment:
-
Help schema 16 jaar
Hoi
ik wil beginnen met fitnessen en ook tegelijk gewicht verliezen. Graag hoor ik advies...
((Dit is nu meer een Q&A topic geworden met mijn vragen en problemen))Last edited by Enzo Gozen; 03-11-2017, 11:54.Tags: Geen
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Leave a comment: