Me vriend vertelde me letterlijk dat "ik me lichaam ver*euk" En te jong ben (16), dat ik klein blijf en slecht voor me is. Dat die schema 5x5 ook echt slecht is, je moet verschillende groepen trainen per week en niet bijna hele lichaam per training blablabla en nog wat kritiek
Beetje me motivatie weggehaald.. Want ging van 3 dagen naar 4 tot soms 5, strikt aan schema niet meer. Zal ik hem negeren gwn
Help schema 16 jaar
Collapse
X
-
Originally posted by Enzo Gozen View PostYes is het erg als ik 3 dagen achter elkaar of soms 4 zelfs traint als ik het aan kan
Let op: meer is niet altijd beter! Je moet je lichaam voldoende tijd geven om te herstellen. Je spieren groeien niet in de gym, ze groeien tijdens de rust.
Leave a comment:
-
Yes is het erg als ik 3 dagen achter elkaar of soms 4 zelfs traint als ik het aan kan
Leave a comment:
-
Enzo Gozen nee, dat maakt niet veel uit. In de ruststand wijzen de armen naar beneden (naar de vloer). Daarna beweeg je de handen naar buiten en omhoog. De dumbbells maken dus een kwart cirkel beweging.
Leave a comment:
-
Niet hier, ik heb me vriend op een bank plat op z'n buik laten liggen met z'n benen ook plat op bank en daarna Dumbells gegeven die hij in breedte moest pushen naar boven. Alleen zei jij op grond, maakt dat uit? Is het beter?
Leave a comment:
-
Originally posted by Enzo Gozen View PostAl die poeders shakes enz, vele zeggen niet aan beginnen is niet natuurlijk Etc? Kan iemand me toelichten waaroma ze zo erover denken is het slecht dan voor je
Leave a comment:
-
Al die poeders shakes enz, vele zeggen niet aan beginnen is niet natuurlijk Etc? Kan iemand me toelichten waaroma ze zo erover denken is het slecht dan voor je
Leave a comment:
-
Originally posted by Enzo Gozen View PostWelke soort kwark raden jullie aan om te eten je hebt allerlei soorten zelfs Franse lol.
Als je leert hoe je die etiketten kunt lezen en de kennis kunt toepassen zal dit jou in de toekomst vaak kunnen helpen met het uitzoeken van de juiste/beste voedingsproducten.
Last edited by niet_hier; 10-07-2017, 06:53.
Leave a comment:
-
Merken maken niet uit wbt wat "goed voor je is". Zelf neem ik altijd het goedkoopste. Bij de jumbo, dirk en AH kan je een halve kilo havermout voor €0,40 kopen.
Neem zelf altijd 85-100gr havermout met 25-30gr whey. Daar water bij totdat het wat onder staat, even roeren. Magnetron in op 600 Watt. En dan telkens een half minuutje, roeren, en weer erin. Totdat de consistentie naar wens is.
Kwark inderdaad met whey en/of fruit. Beetje banaan en honing erdoorheen vind ik bv heerlijk. Of appeltje en kaneel.
Leave a comment:
-
Originally posted by Enzo Gozen View PostWelke soort kwark raden jullie aan om te eten je hebt allerlei soorten zelfs Franse lol.
En welke soort yoghurt?
en kan iemand me meer vertellen over havermout veel mensen zeggen dat het een hele goede iets is, wat bevat het dan en welke soort merk havermout raden jullie me aan dat is dus ook goed voor na gym en ochtend ofzo toch
Er is ene Vitalis Dr.Oetker Choco Muesli
Leave a comment:
-
Magere franse kwark,
Quakers havermout is wel lekker, in principe is al het havermout wel goed? Zolang er geen suiker bijgevoegd is. Havermout in ochtend is een top keuze ;D
ik eet bijna nooit yoghurt.
Gr,
Jay
Leave a comment:
-
Welke soort kwark raden jullie aan om te eten je hebt allerlei soorten zelfs Franse lol.
En welke soort yoghurt?
en kan iemand me meer vertellen over havermout veel mensen zeggen dat het een hele goede iets is, wat bevat het dan en welke soort merk havermout raden jullie me aan dat is dus ook goed voor na gym en ochtend ofzo toch
Er is ene Vitalis Dr.Oetker Choco MuesliLast edited by Enzo Gozen; 09-07-2017, 13:10.
Leave a comment:
-
Eet vooral ook gewoon wat je lekker vindt...
Havermout met whey
Aardappel of rijst, vlees, groente
Pasta
Boterhammen met ei en/of ander beleg
Kwark of yoghurt met fruit
Leave a comment:
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
12 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...5 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-