Zal volgende x even filmpje laten maken, bedankt alvast voor de reacties.
Stronglifts 5x5 FAQ
Collapse
X
-
Originally posted by mefjoew View PostHet is een agressief programma, waardoor het verstandig is boven je behoefte te eten. Tijdens cutten kun je ook prima volgens Stronglifts trainen, maar dan is het vaak praktischer 3x5 te hanteren ipv 5x5.Originally posted by RobinVM View PostVolgens mehdi, maker of stronglifts. dat je niet persee een dieet hoeft te volgen. je zal gainen.Originally posted by Twer View PostJe moet genoeg eten om zwaarder te worden. Om voldoende te herstellen tussen je trainingen."Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."
Comment
-
Originally posted by RobinVM View PostVolgens mehdi, maker of stronglifts. dat je niet persee een dieet hoeft te volgen. je zal gainen.
dat komt omdat stronglifts zich op beginners richt. Je hebt newbee gainz, maar ook geen kracht dus is het een ideaal compound schema waar je als starter zeer hard op kan gaan.
Een 12 weken stronglifts cyclus zal een intermediate of gevorderde lifter veel minder stimulans of prikkel geven.focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
-
even kort samenvatten...je rm moet bepaald worden naar 1rm of naar 5rm?
hier neem je dan voor elke oefening 70% en iedere workout squat ,dl+5kg
ohp,bp,bb row +2,5 kg?
als je stalt ga je 10% afdoen waarmee je bezig ben en terug herbeginnen(had ergens anders gelezen 3x3 ipv 5x5 dan.Strength Within, Pride Throughout
Comment
-
Originally posted by futurekill View Posteven kort samenvatten...je rm moet bepaald worden naar 1rm of naar 5rm?
hier neem je dan voor elke oefening 70% en iedere workout squat ,dl+5kg
ohp,bp,bb row +2,5 kg?
als je stalt ga je 10% afdoen waarmee je bezig ben en terug herbeginnen(had ergens anders gelezen 3x3 ipv 5x5 dan.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Hé ff een vraagje hier...
Ik ben nu een wat weken met Stronglifts bezig en ik kom er nu achter dat ik een oefening verkeerd sta te doen. Ik heb geleerd de bent over row en dacht dat deze slechts een andere benaming is voor de barbell row.
Niet zo dus. De bent over row, is ook overhandse greep, maar je rug staat in een hoek van 45 graden dus de barbell komt bij gestrekte positie (begin/eind positie) dus niet lager dan ongeveer de knieën.
Ik moet eigenlijk de barbell row doen die je vanaf de grond pakt, tot je buik tilt en weer naar de grond laat zakken, zoals een deadlift (die ik wél goed uitvoer). Ik heb de barbell row nog niet eerder gedaan.
De vraag: ik zit nu zes weken in het programma, moet ik met m'n barbell rows (die ik dus verkeerd uitvoerde) vanaf nul beginnen of zal ik proberen door te borduren op het gewicht van de bent over row (terwijl ik dan vanaf nu wel barbell rows ga doen)?2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
Nou ja, ik doe ook de bent over row omdat ik de barbell row zoals het in de video's gedaan wordt fokkin irritant vind. Het komt allemaal neer op een goeie rugoefening, zeker als je ook nog chinups als assist gebruikt lijkt het me niet zo interessant of je bent over, t-bar, inverted of barbell rows doet. Kwam dit stukje tegen trouwens :
The Difference Between Inverted Rows and Barbell Rows StrongLifts
M.a.w., lekker belangrijk gewoon een praktische keuze dus. Voor de rest komt het niet zo nauw lijkt me.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Pascal Jongejan View PostDus eigenlijk is het niet zo'n ramp dat ik een andere uitvoering hanteer?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Beste allemaal,
ik heb alles eens even door zitten lezen.
Het schema spreekt mij heel erg aan, maar hoe zit het met de armen?
Ik heb hier namelijk nogal mijn best voor moeten doen en heb geen zin om straks 12 weken terug geworpen te worden.
Iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt voor de reacties.
Gr Step
Comment
-
Originally posted by step View PostBeste allemaal,
ik heb alles eens even door zitten lezen.
Het schema spreekt mij heel erg aan, maar hoe zit het met de armen?
Ik heb hier namelijk nogal mijn best voor moeten doen en heb geen zin om straks 12 weken terug geworpen te worden.
Iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt voor de reacties.
Gr StepBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Kom net terug van een zware schouderblessure, dus kon een jaar lang weinig tot niet trainen.
Nou hebben mijn armen altijd wat extra aandacht nodig, in het schema zitten geen biceps/ triceps oefeningen.
Nou begrijp ik dat je genoeg armen mee gaat trainen, maar ik was gewoon benieuwd of mensen de ervaring hebben dat je armen achter blijven tijdens het trainen middels het bovenstaande schema.
Hoop dat het wat duidelijker is.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment