trainingslog bodybuildr1990

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Succes met wat je ook hebt, maar denk dat het nu eindelijk wel inzinkt dat elke keer maxen op 1-3 reps veel meer blessures meeneemt dan je limiteren tot 6+ reps en dan spaarzame periodes inlassen op low reps gevolgd door een deload.

Op flexibiliteit gaan richten is zowiezo iets wat je erin moet houden, merk gewoon dat als ik het laat verzaken alles slechter gaat tot ik mezelf uiteindelijk weer dwing ermee door te gaan.

Probeer maar eens wat overhead squats voor flexibiliteit dan wordt je wel ff wakker hoe erg het eigenlijk is
    Last edited by Yawgmoth; 22-11-2009, 22:31.
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• @ Bodybuildr1990

Eerst even de mening van een proffesional vragen. Misschien ff langs een manueel of de huisarts?
      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
        Succes met wat je ook hebt, maar denk dat het nu eindelijk wel inzinkt dat elke keer maxen op 1-3 reps veel meer blessures meeneemt dan je limiteren tot 6+ reps en dan spaarzame periodes inlassen op low reps gevolgd door een deload.

Op flexibiliteit gaan richten is zowiezo iets wat je erin moet houden, merk gewoon dat als ik het laat verzaken alles slechter gaat tot ik mezelf uiteindelijk weer dwing ermee door te gaan.

Probeer maar eens wat overhead squats voor flexibiliteit dan wordt je wel ff wakker hoe erg het eigenlijk is
        denk dat je er gelijk in hebt ouwe, nu voel je de gevolgen pas van ( bijna) elke training toppen.
        gaat lang goed, maar een keer gaat het mis.

maar goed.

vandaag bij de huisarts geweest, ( ja nu pas ) zaten ze me lekker te maken dat ik een vrouwelijke arts kreeg, maar was dus niet het geval. damned
        die kerl zat er ook aan te trekken en te buigen en heb nu uiteindelijk nog meer last dan voor ik daar kwam
        morgen afspraak bij de fysiotherapie en die wouden het los maken/trekken/buigen/kneden, of wat dan ook, dus ben benieuwd, en hoop stiekum tog weer binnenkort te beginnen met deadliften, mis het opzich wel.
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

• Ik wed dat wanneer je een vrouwelijke arts gehad had, je haar iets anders gaf om aan te trekken en te buigen.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Ik wed dat wanneer je een vrouwelijke arts gehad had, je haar iets anders gaf om aan te trekken en te buigen.
            you understand me very good mr snuffy

vandaag bij de fysio wel een een vrouw
            mocht me al meteen uitkleden dus dat beloofde veel goeds
            eerst naar voren als een stiff leg deadlift, dan naar achteren en opzij.
            allemaal van die oefeningetjes wat je dan krijgt.

me bekken stonden wel recht, had wel een te holle rug, maar ja, kasn ik het helpen.
            maar me onderste ruggewerfel was niet goed, en dan aan de linkerkant, rechts had ik geen last van
            bij het bukken zou de dan tegen de ruggewerfel komen wie daar boven zat ofzoiets

moest meer rekken en strekken.

en werd nog aan een apparaat gelegt, kreeg 4 dikke zuignappen op me rug en kreeg een lading stroom door me lichaam gejenst voor zon 10 miniuten om een betere doorbloeding te krijgen.

conclusie: elke dag die oefeningen en rekken en strekken zodat het soepeler wordt en het dus over moet gaan en elke week langs de fysio
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

Comment

• zou je die oefeningen kunnen delen?

Comment

• Kreeg je geen zuignap op je derde been dan?

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                  zou je die oefeningen kunnen delen?
                  1. ga gesrekt op je rug liggen en breng om en om je knie naar je borst en hou dit voor 30sec vast en doe dit 10x

2. leg je linkervoet op je rechterknie en breng de knie waar je voet op ligt naar je borst en dit omwisselen met links en rechts natuurlijk

3. ga op je rug liggen en zet je voet plat op de grond of whatever en druk je onderrug op de vloer zodat je bekken wat omhoog komen.

4. ga staan en leg 1 voet op een verhoging zodat je hamstrings helemaal opgerekt worden of ga op de grond zitten strek je been volledig vooruit en raak met je handen je tenen aan terwijl je been gestrekt blijft

5. ga staan en breng je been naar achteren ( zoals een staande legcurl ) pak deze vast met je hand en hou er voor 30sec spanning op en dan omwisselen herhaal dit 10x

6. ga staan en buig voorover als een stiffleg deadlift, tik met je vingers je tenen aan en hou dit voor 30sec vast

7. en iets voor de kuiten, maar die weet ik niet meer hoe dit moet, heb ze namelijk niet op een belaadje gekregen

dit was het verder wat ik kreeg en elke dag herhalen zodat je lekker soepel worsd, wordt voor mij ook wel eens tijd.

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Kreeg je geen zuignap op je derde been dan?
                  tussendoor natuurlijk, zat een flinke zuigkracht op, was nadien helemaal leeggezogen fijn hoor
                  160kg squat
                  225kg deadlift
                  130kg benchpress

Comment

• ah. hoopte dat je misschien wat andere oefeningen had gekregen. Zijn zo'n beetje dezelfde die ook doe op niet KT dagen. Alleen ik breng me benen als een kaars omhoog en dan beiden knieen naar me borst brengen. Lekker rug en hamstrings oprekken. Heb ook 1 voor de groin muscles.

Kleermakers zit. voetzolen tegen elkaar. Duw je knieen tegen de grond terwijl je rustig aan met je handen je voeten dichter naar je kruis brengt. De stretch in je kruis is ongehoord :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      ah. hoopte dat je misschien wat andere oefeningen had gekregen. Zijn zo'n beetje dezelfde die ook doe op niet KT dagen. Alleen ik breng me benen als een kaars omhoog en dan beiden knieen naar me borst brengen. Lekker rug en hamstrings oprekken. Heb ook 1 voor de groin muscles.

Kleermakers zit. voetzolen tegen elkaar. Duw je knieen tegen de grond terwijl je rustig aan met je handen je voeten dichter naar je kruis brengt. De stretch in je kruis is ongehoord :P
                      mss in de loop de rtijd dat ik wat anders krijg.

ben overigens goed genaaid

me aanhechtingen zijn overbelast, mijn onderrugspieren zijn overbelast, me bindweefsel in de onderrug is overbelast en ik heb een te holle rug + is moet gaan rekken en strekken als een gek, maar ik hoefde niet bang te zijn voor een hernia.

dacht zelf overigens dat ik een scheurtje in het bot had ofzo

dus benen trainen kan ik wel vergeten dit jaar en vervolgens weer bij zero beginnen
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

Comment

• Zwaar klote chiefo. Beterschap!
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                          Zwaar klote chiefo. Beterschap!
                          bedankt gabber

ff tussendoor: dat van me rug, klint mss heel dom ,maar zal dat van de hyperextenions kunne komen. heb nu totaal mss al 8a9weken last van me rug en dat is precies de tijd dat ik ermee begon.

deed deze vorige week ook weer en nkreeg meteen een opmerking dat ik me niet zo moest laten vallen ( wat ik niet doorhad ) en onderin stop ik dan met een noodgang ( had ik ook niet door ) dit zou flinke klappen voor de rug kunnen opleveren tog?

tis namelijk nog steeds niet over, wel stuk minder, wil dit dan ff niet meer doen en dan kijken hoe het er dan voorstaat.

wel denken jullie, klopt het of .............................
                          160kg squat
                          225kg deadlift
                          130kg benchpress

Comment

• als ik zie met wat voor snelheid Tate, Bolton en co Hyperextention doen lijkt het me onzinnig. Maar ja hun zijn explosief snel. Dat is wat anders dan je als een baksteen laten vallen en dan opeens afremmen. Dat is nooit goed. Zou het rustig aan doen tot je de techniek goed beheerst.

Comment

• Het zou kunnen dat je je flink overstrekt op het einde en daardoor last hebt. Probeer het eens zonder die hyperextensions en zie wat er gebeurt.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                                Het zou kunnen dat je je flink overstrekt op het einde en daardoor last hebt. Probeer het eens zonder die hyperextensions en zie wat er gebeurt.
                                dat ben ik ook aan het doen.

merk nu ook dat het ook flink van het werk komt, hele week vrijwel weinig last en vandaag na een zwaar dagje zit de pijn er alweer goed in.

morgen weer naar de fysio
                                160kg squat
                                225kg deadlift
                                130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X