Front Squats zijn gewoon ruk om aan te leren. Je moet rechter blijven en meer naar achter zitten en dan hebben we het nog niet eens over de pijn op de schouders, het onstabiel liggen van de stang of het afknijpen van je lucht. Zercher Squats vind ik persoonlijk prettiger wat dat betreft en verplaats je de nadruk nog meer naar de quads en core dan een Front Squat
trainingslog bodybuildr1990
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Falstyr View PostFront Squats zijn gewoon ruk om aan te leren. Je moet rechter blijven en meer naar achter zitten en dan hebben we het nog niet eens over de pijn op de schouders, het onstabiel liggen van de stang of het afknijpen van je lucht. Zercher Squats vind ik persoonlijk prettiger wat dat betreft en verplaats je de nadruk nog meer naar de quads en core dan een Front Squat
front squat heb ik geen moeite mee160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
bent over row
15x40
15x40
10x70
10x80
10x90
6x100
cable row
15x87
3x15x107,5
t-bar row
12x60
12x70
12x70
12x60
pulldown breed
12x60
12x70
6x80
12x70
ff naar andere zaal lopen 5 stangen klaarleggen
barbeel curl dropsets
10x30/10x25/10x20/10x15/10x10
en dit 2x en biceps zitten vol
next week flikker ik de labrade supercharge erbij in en krijg straps binnen als het goed is, dus knallen160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
BOR is met straps zoveel beter, gaat echt dik verschil maken de rest boeit niet echtThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
flat bench
2sets van 15x40kg
2sets van 8x70kg
2sets van 4x90kg
2sets van 2x100kg
1set van 2x110kg
derde overigens fail, kwam maar 5cm ofzo omhoog terwijl 2x110kg makkelijk ging
incline bench
5sets van 5x80kg
ging lekker vlotjes, niet echt veel moeite
decline db press
2sets van 20x20kg
2sets van 15x20kg
gewicht is per hand = totaal 40kg
was kut om dit te doen, moest de gewichten uit decline positie van de grond omhoog brengen, je kunt wel nagaan dat dit verrot voor je schouders is.
overigens borst was wel gepompt
peckdeck
4sets van 10x65kg
cable triceps pushdowns
1set van 6x49,5
3sets van 6x67,5
cable skullcrusher
1set van 10x27kg
3sets van 6x36kg
smal bankdrukken ( 2 vingers op begin ribbels, rest op gladde gedeelte, dan weet je hoe breed ik hem pakte )
4sets van 6x50kg
moest nog opassen ook dat ik de stang bij het terugleggen er niet overheen gooide met me lange armen160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Post
was kut om dit te doen, moest de gewichten uit decline positie van de grond omhoog brengen, je kunt wel nagaan dat dit verrot voor je schouders is.
overigens borst was wel gepompt
verder nice stats man, je gaat lekker
waarom pak je trouwens bij versch oefeningen andere hh's, om alle verschillende vezels te prikkelen/aan te spreken?
ga zo doorStats: 1.87, 90kg, 15.3% vet
Comment
-
Originally posted by jake22 View PostWaarom pak je ze niet op, zet je ze op je knieen (of laat je iemand ze op je knien zetten) en gaat dan pas naar achter? veel easier dan dat gekut man
verder nice stats man, je gaat lekker
waarom pak je trouwens bij versch oefeningen andere hh's, om alle verschillende vezels te prikkelen/aan te spreken?
ga zo door
en dop de knieen en dan achterover, 100% dat ik de gewichten dan laat donderen, heb het ook wel geprobeerd, maar ging als een gek achterover, tog maar niet
bij vlak bankdrukken kon ik wel een spotter regelen, maar wilde hem niet telkens lastig vallen, dus heb ik incline wat lichter gedaan ( normaal 100, nu 80 ) en dan op save trainen
en decline, tja we hebben max 20kg db
peckdeck was fullstack
thnx voor je reactie160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
morgen maar weer eens gaan trainen, de decline press had ik niet moeten doen, tenminste die gewichten van de grond halen, schouders naar de kanker 2 dagen. niet normaal
morgen benen maar weer eens aanpakken.
zaterdag rug en biceps
schouders sla ik deze week nog ff over160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Originally posted by Posseltje View PostKut van je schouders.. ik doe ook alleen decline als ik spotter heb om aan tegeven. en ander doe ik hem in de multistation.
btw hoe gaat supercharge?
maandag weer160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
damn was zo stijf als een plank, en kon met me rug al helemaal niks beginnen, zat goed vast en wat een ongeloofelijke ruk training
maar goed, dat krijg je als je al 3weken niet deadlift en vorige week ook niks doet.
frontsquat los
2sets van 10x30kg
1set van 5x40kg
1set van 5x50kg
1set van 5x60kg
1set van 5x70kg
1set van 5x60kg
deadlift
1set van 10x60kg
3set van 5x80kg
bent over row
10set van 5x60kg
military press
3set van 5x40kg
moet er duidelijk er weer ff inkomen
maar goed eigen schuld, komt wel weer160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 72.5kg 20x
One legged calf raise:
- BW + 25kg 10x L en R
Superset met
Lu raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
2 dagen geleden -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
5 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
6 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment