trainingslog bodybuildr1990
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postis wel nodig he
waar ga je naartoe dan?
rondritje madurodamThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostFuck je schouder niet
Suc6
PS. BB doen bicep ipv tricep
schouder kijk ik ook wel uit, denk dat de 120 er ook niet inzit
edit: gooi special voor de bezem de labrada er ff inLast edited by bodybuildr1990; 10-08-2009, 23:02.160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
kwan vandaag de sportschool binnen, staat er een fucking geil wijf achter de balie, ik loop daar naar toe, zei: hhhaai, fucking geile stem, goed dat de mela nog niet aanslaat, anders moest ik echt doorlopen. ik omkleden, stap net de kleedkamer uit, komt ze er weer aan, maar nu aan het rennen, ze rent me voorbij en een lekkere ass, damn baby, ik genieten, maar dat was het nog niet, ik kom de zaal binnen en staat er nog zon geile wijf achter de balie
na 5 minuten ging ze weg, ik, damn kutzooi, maar ze kwam al snel terug met en een emmer water. ze ging schoonmaken waar ik aan het trainen was, bukken, alles kwam aan bod, en ik moest nog fatsoenlijk trainen ook nog
lekker hoor
en net de dag dat ik de beachboy ging uithangen, hoezo perfecte timing
benchpress
2sets van 15x40
2sets van 8x70kg
2sets van 4x90kg
6sets van 2x100kg
damn en ging nog makkelijk ook, here i come 120kg
kon ook nog ff een pussy redden, die kerel failde me tog op 60kg incline bench, altijd lagge
incline benchpress
5sets van 5x80kg
easy
low incline db press
1set van 20x40kg ( 2x20kg db )
1set van 15x40kg
1set van 12x40kg
1set van 10x40kg
trillen en zweten als een otter, was zwaar
peckdeck
2sets van 10x67,5kg
2sets van 10x58,5kg
liep er flink gepompt bij
triceps pusshdowns
1set van 6x49,5kg
1set van 6x58,5kg
2set van 6x67,5kg
cable skullcrusher
4set van 6x31,5kg
small grip benchpress
4sets van 6x50kg
finished
geweldige training, supercharge werkt super, eindelijk iets wat werkt.
heb 2schepjes gehad.160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Originally posted by jordy View PostNiks tegen mense die maar 60kg incline benchen!
Kon je je toch nog wel een beetje op je training concentreren met die geile wijven ofniet?
en ga niet als een kip zonder kop drukken, wat je niet lukt
moeilijk, telkens ff kijken, werd er niet makkelijker van maar boeie, mij hoor je niet klagen hoor.160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Geile chicks in je gym is altijd mooi, naar aanleiding van je verhaal zat ik echt te wachten tot er 1tje bukte en jij met een aanloop der ass up smackte, maar dat kwam niet
Wordt nog wat als jij ooit aan de test gaatThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostGeile chicks in je gym is altijd mooi, naar aanleiding van je verhaal zat ik echt te wachten tot er 1tje bukte en jij met een aanloop der ass up smackte, maar dat kwam niet
Wordt nog wat als jij ooit aan de test gaat
zie het al voor me, zij bukken en ik '' per ongeluk '' doen of ik een duw in de rug krijg en zo bij haar in der ass zit yeah live is beautiful
denk dan dat ik ook een klap aan me harses krijg, het zijn net katten160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postmooi? ben dan in de zevende hemel, je wilt niet weten wat voor beeld ik voor me heb met die geile chicks, ben zo een tijdje van de wereld
zie het al voor me, zij bukken en ik '' per ongeluk '' doen of ik een duw in de rug krijg en zo bij haar in der ass zit yeah live is beautiful
denk dan dat ik ook een klap aan me harses krijg, het zijn net kattenความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 72.5kg 20x
One legged calf raise:
- BW + 25kg 10x L en R
Superset met
Lu raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
2 dagen geleden -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
5 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
6 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment