Heftige workout alweer!
trainingslog bodybuildr1990
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostHeftige workout alweer!
vandaag, 3oefeningen, en was kapot gehehe
rug is nog steeds niet over, maar al wel een heel stuk beter
deadlift
1set van 15x50kg
1set van 15x60kg
1set van 5x80kg
1set van 5x100kg
1set van 5x120kg
1set van 5x140kg
frontsquat
1set van 5x40kg
8set van 5x50kg
ging lekker makkelijk
staande military press
3set van 5x40kg
3set van 5x50kg
ook lekker vlotjes, vond het meevallen na enige tijd niet meer los te hebben m-pressen
ondanks dat het niet echt heel zwaar was behalve die 140kg deadlift dan, had ik het zweet tog flink aan het lopen an
zometeen weer ff een schemaatje maken, want het wordt weer wat anders.160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
vandaag weer borst, gaat ook niet echt meer vooruit. blijft kut dat het niet echt meer wilt, is met alle spiergroepen trouwens zo.
benchpress
2sets van 15x40kg
1set van 10x60kg
1set van 6x80kg
1set van 4x90kg
1set van 2x100kg
1set van 1x110kg
1 set van 1x115kg met iets hulp, normaal kan ik dit gvd zelf drukken
1set van 7x90kg
schuine bank
1set an 6x80kg
1set van 2x100kg, ook hier weer iets hulp 2de keer, vorige keer drukte ik 3x zelf........................ tjaaa
1set van 8x80kg
1set van 9x70kg
decline db press ( gewicht = totaal wat er staat )
3sets van 20x40kg ( 2x20kg )
1set van 15x40kg ( 2x20kg )
peckdeck
2sets van 12x65kg
1set van 12x60kg
cable pushdowns ( smal, handen naast mekaar )
3sets van 10x67,5lg
1set van 7x67,5kg
cable skullcrusher
1set van 6x36kg
1set van 6x45kg
2sets van 6x36kg
small bankdrukken
1set van 6x40kg
1set van 6x50kg
1set van 6x60kg ( laaste ook iets hulp )
1set van 14x40kg ( alles eruit pompen )
dan nog ff buik, maar dat set ik er maar niet neer
next week gaat het anders worden
clean and press komt erin160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Originally posted by roelinho View Postmss moet je wat minder vaak toppen en die zware singles wat achter wegen laten, aangezien ze voor een bodybuilder niet zoveel bijdragen
kan het wel merken van gisteren, vandaag op het werk kastje optillen, leek verdomme wel of ik een stuk lood in me handen had, en me biceps leken wel verlamd, damn voelde me echt polio achtig vandaag
mark bedankt, ook al vond ik het niet160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
gister ruggie getraind
ketting pulldown
1set van 15x40kg
1set van 15x50kg
1set van 15x60kg
1set van 15x70kg
1set van 8x85kg
cable row v-grip
1set van 15x67,5
1se van 1x127,5kgx4 ( was fullstack + 60kg aan db, glijd niet echt sopeltjes meer, dus gestopt bij 4hh daarna meteen 15x107,5 achteraan
2sets van 15x107,5kg ( fullstack+40kg )
soort van high row on kabelstation
4sets van 12x107,5kg
seated machine row
2sets van 12x112,5kg
1set van 15x93,5kg
lying cable curl
4sets van 15x45kg
21en
25kg de hele rep lukte niet eens, was helemaal leeg
2sets van 15kgLast edited by bodybuildr1990; 27-08-2009, 21:07.160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
@ Bodybuildr1990
Ik vond zware gewichten in de reprange 3 tot 6 het beste om kracht op te bouwen. Singles zijn leuk, maar ik zou ze niet te vaak doen. Ik deed ze ook erg vaak maar ze leverden me minder kracht op dan wanneer ik met een minder zwaar gewicht 3 tot 6 reps maakte. De singles gebruik ik nu alleen als test om te zien hoeveel mijn 1RM ongeveer is.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
@mark
van single ben ik ook niet echt kapot van, doe idd ook liever meer reps max tot 6hh
training ging vandaag wel aardig, heb niet veel gedaan, clean and press wacht ik mee tot me riem binnen is
frontsquat
1set van 15x30kg
1set van 5x40kg
1set van 3x50kg
6sets van 5x60kg
ging vrij makkelijk
kijken of ik dinsdag aan de 90kg kan komen
deadlift
1set van 10x60kg
1set van 5x80kg
1set van 5x100kg
1set van 3x120kg
1set van 1x130kg
1set van 1x140kg
voelde datm erug het niet echt fijn vond, het is namelijk nog niet over
benchpress
1set van 5x50kg
1set van 5x60kg
1set van 5x70kg
1set van 5x80kg
5sets van 5x90kg
thats all folks
dinsdag gaat de cardio erbij in en kijken wath et me brengt, afvallen niet zo zeer, maar me conditie is belangrijker160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Die conditie opkrikken was bij mij ook erg belangrijk. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb want het helpt me wel bij mijn trainingen. Echt jammer vind ik het wel dat ik naar mijn mening erg veel power heb moeten inleveren. Vooral op de bench ben ik achteruit gegaan (van max 130 kg naar max 100 kg) maar dat pak ik in de loop van 2 tot 3 maanden wel weer terug.
Wat jouw training betreft: netjes zoals gewoonlijk!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
vandaag voor het eerst hardlopen, damn stampte er flink op los, trapte overal tegen aan, vooral die plaat voor op de band, en kom soms wel eens hard neer, met me 110kg
ik weet wel dat ik hiervoor niet gebouwd ben of geproduceerd, hoe je het maar wilt zien
had wel eerst benen getraind, daarna na 2 minuten me bek haast op de loopband hangen, wat een conditie heb ik tog weer
zaterdag weer een poging160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postvandaag voor het eerst hardlopen, damn stampte er flink op los, trapte overal tegen aan, vooral die plaat voor op de band, en kom soms wel eens hard neer, met me 110kg
ik weet wel dat ik hiervoor niet gebouwd ben of geproduceerd, hoe je het maar wilt zien
had wel eerst benen getraind, daarna na 2 minuten me bek haast op de loopband hangen, wat een conditie heb ik tog weer
zaterdag weer een poging"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postwellicht een optie ja, het gaat om de conditie, niet om aftevallen, mag ook wel wat droger sta ook al op 14%
mss tabata fietsen?
Ik doe de laatste HIIT/ tabata fietsen (afhankelijk van mijn mood welke van de twee ik doe) of complexes.
Edit: en ik ga voor een combi conditie/vetverbranding. Beiden zijn nodig :-D"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostIk doe de laatste HIIT/ tabata fietsen (afhankelijk van mijn mood welke van de twee ik doe) of complexes.
Edit: en ik ga voor een combi conditie/vetverbranding. Beiden zijn nodig :-D
thank you160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 72.5kg 20x
One legged calf raise:
- BW + 25kg 10x L en R
Superset met
Lu raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
2 dagen geleden -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
5 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
6 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment