Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hoi ik heb eeb vraagje ik train nu een tijdje en ik gisteren mijn biceps gemeten 44 cm beide armen ik wou weten is dat goed normaal of helemaal niks thnx ik hoor het graag.
Mbt overtrainen. Dat valt wel mee denk ik. Ik train nu samen met Druifje bij Ruud Meijer en onze benendag bestaat uit:
6 oefeningen voor benen van 4 sets en 10 herhalingen
2 oefeningen voor kuiten van 4 sets en 25 herhalingen
2 oefeningen voor buik van 4 sets en 50 herhalingen
Dat zijn dus nog veel meer en Druifje gaat als een speer. Training moet binnen 1 uur klaar zijn.
Mee eens, ik train meestal binnen 45 minuten maar ik zorg ervoor dat ik alles zeer intensief doe en mijn lichaam binnen die tijd ongelooflijk uitdaag!
@ Nex
Je zegt iedereen met een beetje trainingservaring. Maar wat als je geen of weinig trainingservaring hebt?? De meesten die overtrainen zijn juist de beginners. Beetje vreemd om dan te zeggen dat overtrainen niet bestaat. Dat het JOU niet overkomt is heel fijn. Maar ik weet nog uit mijn beginperiode dat ik 4 maanden thuis zat met een vreselijk pijnlijke rug blessure.
vindt het er ook soms over, met alle respect natuurlijk elk doet zen zin maar als ik je schema bezie, zou het niet willen gaan doen
4rows na elkaar ???
deadlift en daarna squatten ???
grappigst van al vind ik dan nog dat je erbij zegt dat squatten nie lekker ging
wat wil je dan na deadlift gaan squatten ????????
vindt het er ook soms over, met alle respect natuurlijk elk doet zen zin maar als ik je schema bezie, zou het niet willen gaan doen
4rows na elkaar ???
deadlift en daarna squatten ???
grappigst van al vind ik dan nog dat je erbij zegt dat squatten nie lekker ging
wat wil je dan na deadlift gaan squatten ????????
anders veel succes verder
ten eerste ik zie maar 3 rows
ten tweede: waarom niet gaan squatten, na deadliften??? graag uitleg
ten derde: met niet lekker bedoelde ik dat, mijn lies steekte, en bedoelde dus niet het gewicht.
fijn dat jullie bezorgd zijn, maar dat hoeft echt niet hoor
verder ga ik nog erg goed vooruit, en als je overtraind bent, dan heb je dat niet meer.
ok dan als je toch zo lichtgeraakt bent zal ik me meer gaan verduidelijken
ten eerste die rows
je start met seated row (opwarmer whatever)
doet 2 andere rows daarna terug seated row als we die eerste weglaten heb je er nog steeds 3 varieer die rug meer
wat uw squatten betreft, je verteld ons hier dat het gewicht tegenviel, miss omdat je nu maar 1x benen doet ipv 2x ???
dan kom je toch ook nie klagen dat de squat nie goed was, als je wil vooruit gaan op je squat gaje voordien toch niet deadliften, zijn 2van de zwaardere oefeningen die elk op zich aandacht genoeg moeten krijgen dus voor mijn part kunnen die niet na elkaar worden gedaan maar nogmaals met alle respect elk doet zen ding
grtz
Overtrainen vind ik zo'n bullshit. Iedereen die een beetje ervaring heeft weet wanneer die naar zijn lichaam moet luisteren.
Voordat ik weer allemaal reacties krijg (dit is mijn mening).
Ik denk dat een beetje ervaring niet genoeg is ik denk eerder dat je ervaren moet zijn en met een jaartje of 1 ben je dat imo niet.
Voordat je sweer helemaal beledigd bent dit is mijn mening
Ben het ook gedeeltelijk met je eens. Maar het is geen moeilijke taak om te weten wanneer je naar je lichaam moet luisteren.
Wanneer je lichaam zegt dat het genoeg is dan is het genoeg. De ene heeft zoveel rust nodig en de ander weer zoveel. Het is een kwestie van ''gevoel'' als je het mij vraagd. Ben je top fit en kan je makkelijk meer hebben (ga er voor) zou ik zeggen.
Voel me absoluut niet beledigd een goede discussie wil altijd met iemand aan gaan. Maar dit is inderdaad meer betrokken bij ''meningen''.
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...
Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Unlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
Comment