Trainingslog Yawgmoth

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • wanneer ga je trainen man. luie donder. en wanneer ga je nou eens eindelijk die 100k drukken? ga je zeker eerst weer 97,5 doen. als ik dr bij ben ga je zeker horen "yo yawg, waarom pak je niet 100kg?"
    dat je het ff weet :P
    BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
    BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg

    Comment


    • Nette training kerel

      Comment


      • Whoo net terug, maar al om 3.30 getraint ging soms goed soms niet

        Caffeine pilletje weer gedaan en doodszonde had geen enkel shirt over behalve me wife beater god o god wat een patser ding toch ook, godzijdank heb ik gedeadlift anders voelde ik me wel echt Beachboy ten top, had ook nog lange broek aan (voor DL )


        Incline BB BP;

        5x67,5
        4x67,5
        3x67,5


        Begint wel echt zwaar te worden en schouder en borst waren nog niet helemaal herselt van woensdag dus denk volgende keer haal ik wel

        MP

        5x55 PR+2,5kg, was echt een 6-7 sec grinder niet normaal maar ik heb um
        18x35 PR +1rep

        Nice

        DL's - 45 sec rust, STIPT had iemand laten timen

        10x1x130 voelde echt 100x beter aan dan maandag
        Kon niet laten, want voelde me top
        5 min rest
        1x140 easy
        5min rest
        1x150 PR rrrrrrrrrrrrrrrr ! rug was niet gearched maar hij schoot omhoog dus voordat ik bedacht shit stoppen had ik hem al locked ga even niet meer maxen want vind techniek toch wel belangrijk

        Achteraf stom dat ik gedaan had, maar was vrijdag en werd aangemoedigd dus wat moet je dan

        Chins goal 2x5x+18kg en 13xBW niet gehaald

        Kreeg maar een paar reps chest tegen stang en was niet 5-5 dus volgende keer weer, als ik niet overzealous ga DLen

        Ipv french press - rack lockouts, close grip elbows in

        Geen idee gewicht, was toch al dood eigenlijk

        Rev curl en BORaises geskipped want was echt van de kaart van moeiheid

        Calves
        12x28, PR +1 rep tis echt zo dat als je weet wat je moet het al makkelijker is

        Conclusies;

        DL pr, na gruwelijke 45 sec rest singles = bruut
        MP toch nog die 5x55, maar ga toch naar 1,5x p/w en wel op incline BP dag
        Chins was wss door dood zijn van DL

        Nu lekker uitrusten ben kapot
        The internet, SERIOUS business!

        Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

        Comment


        • nette dl hoor

          je komt al aardig in de buurt gabber

          nu zal ik weer moeten komen, zal morgen eens kijken, als ik zin heb zal ik een nieuw pr proberen.
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

          Comment


          • Haha doe maar niet

            Denk vers had 155 wel gelukt, want die low rest sloopt je echt zo enorm niet normaal, maar zoals ik al zei me rug kon echt niet gearched blijven dus denk dat ik niet meer ga maxen nu.

            Opwarmsetjes voor DL waren weer bijna zelfde

            5x60
            3x90
            1x115
            The internet, SERIOUS business!

            Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

            Comment


            • Weer epic spierpijn in onderrug, rechtop lopen doet al pijn dayamn zeg, goed reminder dat ik niet meer moet doen dan geplanned
              The internet, SERIOUS business!

              Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

              Comment


              • lekker tog
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

                Comment


                • Congrats, je komt wel echt gevaarlijk dichtbij nu.
                  Owner of the Iron Playground.

                  Comment


                  • Heftige DL.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                    sigpic

                    "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                    Comment


                    • Nou fantastische wachttijden bij OV weer, 6 uur kwijt geweest om te gaan sporten moet niet gekker worden;

                      DB BP - 2 min

                      10x26
                      10x26
                      10x26
                      10x26
                      7x26 meh

                      Wel weer vooruitgang sinds vorige keer maar vind het nog niet genoeg, tis gewoon die 2 min die me de das om doen

                      Geen schouders meer op deze dag

                      Yates 2 min

                      8x87,5
                      9-10x87,5

                      PR's beide t.o.v. vorige keer

                      5 min rust voor me burnset

                      BOR
                      23x65, viel me alles mee +5kg en maar 2reps eraf

                      FSQ 30 sec rust (ouch)

                      1x80
                      1x80
                      1x80
                      1x80
                      1x80
                      1x80
                      1x80
                      1x80 uberzwaar
                      1x80 easy
                      1Fx80 -> voelde makkie aan, dus wilde weer voor double, nou nee hoor fail, gewicht begint voorover te vallen ik schuin naar voren omhoog, mis aan 1 kant het rack andere kant niet, donder neer barbell aan 1 kant op rek andere kant helaas ernaast. Megawreck

                      "Waarom squat je ATG weet je niet hoe slecht dat is voor je knieën" <------- ZUCHT

                      Was wel flink leeg nu

                      EZ-curl +27,5kg
                      12x nieuwe baseline pr

                      French press staand +22,5
                      6x lol, was echt kapot

                      Calves +28kg
                      13xrechts
                      13xlinks, echt maar net was zwaarder dan bij rechts maja is ook te verwachten

                      Side raises weer niet gedaan, denk dat ik ze misschien op DL dag ga doen, ben er nog niet over uit training duurt al eeuwen zo

                      Conclusies

                      DB BP gaat me eigenlijk te traag, maja what ya gonna do :s

                      Rug, bruut weer niks over te klagen

                      Echt eeuw bezig geweest door moeten wachten op olympic bar, squatten viel me alles mee, toch weer 33% intensity increase en weer gehaald, die 15 zal wel ff zweten worden, wrecken was klote maja tis niet anders zonder powerrack

                      Geen MP maakt het wel lekkerder, kan ik gewoon 5 setjes borst doen en denk dat me schouders dat ook wel waarderen
                      The internet, SERIOUS business!

                      Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                      Comment


                      • OWH SHIT GASTEN!!!

                        Krijg net me cijfer binnen;

                        25% deel herkansing 6,8
                        75% deel tentamen 5

                        MAAKT EEN 5,45 AFGEROND EEN 5,5 -> GEHAALD

                        SHITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT TTTTTTTTTTTT hier kan geen focking crack tegenop zo pumped als ik nu ben

                        Heb dus toch nog kans dit jaar te halen FOCKFOCKFOCK wat ben ik BLIJ!
                        The internet, SERIOUS business!

                        Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                        Comment


                        • wat ben je toch ook een loser :P
                          als je je jaar niet haalt dan zak jij op het nivo van een manwijf hoer xD
                          BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
                          BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg

                          Comment


                          • Hahahaha.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                            sigpic

                            "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                            Comment


                            • HBO net als jij zeker
                              The internet, SERIOUS business!

                              Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                              Comment


                              • beste cijfer ooit: 5,45!!

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X