Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
he fallus ik dacht dat k laatst las dat je voor kracht ging en niert voor de BB-look en nu ga je weer cutten wat is de reden?
Zijn grenzen aan powerlift-look.
@ Fallus
Visolie nemen bij maaltijd, anders zit je niet te vasten. Denk dat hetzelfde geldt voor de animal pack, geloof dat daar ook amino's e.d. inzitten, en die zou ik echt pas nemen in je window.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
In animal cuts zitten geen amino's en visolie zal ik naar de maaltijden verplaatsen. Het "honger" gevoel was er alleen vanochtend even. Om 16:00 gegeten en om 18:00 zit wel bomvol voor me gevoel en heb echt geen trek om de rest van de avond nog wat te eten. Komt mooi uit, want voorheen zat ik juist in de avonduren met enorme honger gevoelens en moest mezelf bedwingen om niet even wat snoep te halen ofzo.
Ik ga wel me kh inname ie**************** verhogen. Net werd ik me toch een partij duizelig. Explosieve shit vreet je op
De work-out vandaag was Dynamic Effort Lower Body. Deed me warming up met het normale spul. Wijde stand Box Squat en nog wat Speed Deadlifts met 50% van me max. Explosiviteit zat er goed in, moet wel nog meer op techniek letten bij de deadlift.
Las op Body Resource een squat uitdaging voor een magazine. 10x10 100kg squat of 11x11 110kg etc met 3mins rust intervals. Ik had nog een oefening nodig voor me lactic Acid quad dus dacht dit eens te proberen. Zette laag in met 8x8 80kg en 45-60sec intervals tussen de sets. Conditioneel gesloopt. Heb na de 8e set even 4-5 mins rust ingelast om op adem te komen. Maar qua spieren en zo ben ik niet echt oververmoeid geraakt.
Nog wat Glute Ham Raises alvorens de Stiff Legged Deadlift. Heb het gewicht op 100kg behouden voor alle 3 de sets. Hierna wat barbel shrugs, curls en Plank Holds.
Maar goed...toch besloten me box squat filmpje te tonen. Na 2 reps kun je gewoon 45-50sec vooruit spoelen. Er gebeurd geen fuck in de tussen tijd, maar als je de laatste nieuwe Obituary wilt horen kan je het gewoon laten voor wat het is.
Maar als je gaat cutten, pak nu 500kcal onder onderhoud. Dan gaat je lichaam die 500kcal uit je vet halen dan? Dus je kan pas na een 2 tal weken de eerste kg vet kwijt zijn?
Ik wist niet dat 1kg vet = 7000 kcal (of meer) was.
The only way to make your dreams come true is WAKING UP
Dat zie je goed. Een goed tempo qua vet verlies is immers tussen de 0.5-1kg per week. En ik hoef niet veel te cutten ofzo. Wil gewoon dat me buik omtrek max 90cm is ipv 100+ cm :P
Dat zie je goed. Een goed tempo qua vet verlies is immers tussen de 0.5-1kg per week. En ik hoef niet veel te cutten ofzo. Wil gewoon dat me buik omtrek max 90cm is ipv 100+ cm :P
Hmm, kan dit dan de reden zijn waarom ik na 2 weken cutten nog geen gram kwijt ben
Heb wel mn buikomtrek nog niet gemeten.
Denk in jou geval dat het eerder aan je idiote DC ligt.
Neem eens een schema met wat meer compounds er in zodat je lichaam ook daadwerkelijk wat verbruikt tijdens het trainen
Neem eens een schema met wat meer compounds er in zodat je lichaam ook daadwerkelijk wat verbruikt tijdens het trainen
Wel ik zal het dan hopelijk binnen 2 weken merken Vanaf vandaag gaan we terug naar de ub/lb met cardiosessies.
Vanacht weinig geslapen. Vermoedelijk vanwege omschakelen naar IF. Om 16:00 400gr aardappelen en 400gr kip gegeten. Zat er zo vol van dat de rest tussen nu en 22:00 gegeten gaat worden.
Qua training was het week 2 op WSB en DE Upper Body dag. Het gewone opwarm werk eer ik met het benchen begon. In tegenstelling tot de vorige keer deed ik nu "opwarm" set en dat bleek te werken aangezien er geen pees pijntjes waren. Tevens hield ik het bij 1 grip met pink op de ringen aangezien dit even aandacht nodig heeft. De eerste paar sets waren niet geweldig, maar na een 4-5 sets begon het te lopen. Techniek, snelheid en tightness zat er goed in dus verliep als een trein.
Hierna was het zaak een lactic acid borst oefening te doen. Dus relatief licht gewicht en gaan tot verzuring en er door heen. Ik begon met Low Incline DB Press a 20,5kg per hand. Deed er 10reps mee, 10sec rust en weer 10reps. Het voelde niet geweldig aan dus meteen door met 10-10 Bench Press op 40kg. De verzuring zat er op een gegeven moment goed in op de terug weg van 10 naar 1 rep. Halverwege was echt knokken voor elke rep.
Skullcrushers met 30kg. Eerste set moest 10-12 reps zijn en dat ging...en vervolgens door naar 60reps in totaal. Wat was dat afzien zeg. Vind skullcrushers echt een ruk oefening en ideaal om je ellebogen te verneuken wat mij betreft.
Nu kwam de Bent over Rear Delt Raise. Deed de eerste met 10kg schijven per hand en deed er 10reps mee. Me 20,5kg DB's lagen nog op de grond dus pakte die voor de tweede set en ook daar lukte 10reps mee. De Side Raises deed ik 2 sets met 10kg schijf in de hand.
De Reverse Rows met bodyweight zoals gewoonlijk netjes 3 sets a 12 reps gevolgd door wat Plank Holds.
Als je tijdens DC geen kcal verbruikt doe je het gewoon verkeerd.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment