Shreds Fullbody

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dat is een vergelijkbare als bij onze gym, tot 189 kg Ik vind zelf de beginpositie zwaar kut maar 3x10x189 kan ik wel als ik niet gesquat heb.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

    Comment


    • Originally posted by Falstyr View Post
      Bedoel je


      Die leg press heeft max 190kg en is zwaarder dan de meeste andere leg presses. De voorganger ging tot 260kg en is te gemakkelijk vergeleken met de 190kg van de press in de afbeelding. Die deed ik met 1 been 10reps met 120kg. Toen gestopt met Leg Presses. Heb liever die diagonale die je gewoon met schijven kunt beladen.

      Skullcrushers vind ik ook kut voor me ellebogen. Na een paar reps worden het halve french presses :P
      Yep, that's him.

      Comment


      • Originally posted by Falstyr View Post
        Skullcrushers vind ik ook kut voor me ellebogen. Na een paar reps worden het halve french presses :P
        Pussy
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

        Comment


        • die hebben wij ook, heb inderdaad voordat ik echt trainde op een oude technogym 250kg of zo gedaan was makkelijker dan op deze 150 o.i.d.
          Groeten

          Comment


          • Nee, ik vind die skullcrushers wel ok.

            Comment


            • Pussies!!!
              2 jaar terug na squaten in de smith deed ik enkelbenig nog 10x110-120kg op die leg press. Week of 2 terug op de meet na zwaar deadliften een diagonale leg press rond de 300-330kg gedaan w00t. Benen power :P

              Comment


              • Originally posted by Falstyr View Post
                Pussies!!!
                2 jaar terug na squaten in de smith deed ik enkelbenig nog 10x110-120kg op die leg press. Week of 2 terug op de meet na zwaar deadliften een diagonale leg press rond de 300-330kg gedaan w00t. Benen power :P
                Hm, als ik dat doe kunnen ze me afvoeren naar het eerste hospitaal.

                Comment


                • Originally posted by Falstyr View Post
                  Pussies!!!
                  2 jaar terug na squaten in de smith deed ik enkelbenig nog 10x110-120kg op die leg press. Week of 2 terug op de meet na zwaar deadliften een diagonale leg press rond de 300-330kg gedaan w00t. Benen power :P
                  2 jaar terug squatte ik 225 in de smith, en toen nog horizontale leg press 120 kg erachter aan. No0B
                  Ook klaar met topic vervuiling, de eerste die nu nog iets nutteloos schrijft krijgt een dumbell naar zijn hoofd(tenzij ik het ben )
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

                  Comment


                  • Originally posted by Shredmaster View Post
                    Ik heb geen haast en ook geen korte/lange termijndoelen. Behalve droger worden dan, maar dat staat los van squattechniek.
                    Tijd genoeg dus.
                    Dat is meer een kwestie van dieeten.
                    Geniet, en drink met maten!

                    Comment


                    • Precies, en ik zit nèt onder mijn behoefte dus verlies langzaam vet.
                      Wellicht over een tijdje weer split gaan doen en daarbij cardio, moet nu eerst een examen halen 16 oktober. Tot die tijd fullbody.
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

                      Comment


                      • Haha, het zijn stiekum toch aardig wat mensen die nu fullbody doen.
                        Geniet, en drink met maten!

                        Comment


                        • Ja, logisch het scheelt tijd, je bent afgebeuld na een training, je kan meerdere keren per week spiergroepen trainen en je heb steeds een rustdag tussendoor.
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

                          Comment


                          • Hier even twee foto's van de achterkant, telfoon deed daarna raar dus heb geen andere kunnen maken.


                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

                            Comment


                            • Hoe diep ga je met die 190 kg squat? Nette traps btw!
                              AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

                              Comment


                              • respect voor je schouderkoppen bro!!
                                Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X