Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Yawgmoth View Post
    Doet me beetje denken aan die dude zijn blog over zijn afgeknapte borstspier
    Nee kan niet, verkeerde plaats Yawgmoth.. En n spier blijft niet zitten op zn plaats, die schiet 2 kanten op.. Aanspannen is dan zeer pijnlijk, bewegen ook..Al is n spier af, hij wil toch zn werk doen.....

Comment

• Daar is Fallus goed in. Commentaar geven op anderen.
      Maar wel brute squat man.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

• @Nex
        Me buik rules. Denk je eens in op een Strongman wedstrijd Conans Wheel te moeten doen of Zercher Squats. Gewicht ligt stuk prettiger als het nog beetje buik als ondersteuning heeft en zo minder lucht uit je haalt.

@Yaw
        Pauze doe ik alleen bij de lichtere gewichten die ik 100% onder controle heb. Laatste keer dat ik het deed was bij de 135kg hehe. Op zich is een korte stop onderin juist goed. Anders krijg je al snel een bounce en heb je momentum. Natuurlijk is het gewicht dan makkelijker omhoog te krijgen, maar volgens wedstrijd regelement niet toegestaan. Maar vermoed eind van het jaar de 200kg wel te breken op de squat.

Eind Januari heb ik als doelstelling 240kg squat, 250kg deadlift, 150kg bench. Dan met Anavar in de na-kuur alles proberen te behouden.

@Knulletje
        Mooi om te horen. Zit al te wachten op sneller herstel, roid rage, enorme honger aanvallen...maar dat blijft allemaal nog uit lijkt het. Voel me niet agressiever, maar juist enorm stuk ontspannender. Qua honger moet ik me vaak dwingen om geen maaltijd over te slaan. En verder heb ik toename in gewicht aan de barbel en hardheid/volheid in de spieren anders wist ik niet dat ik aan het kuren was hehe.

Me schouder is visueel zo goed als hersteld, maar sinds dat gebeurde begon ik me pas echt zorgen te maken. In de rechter schouder voel ik een soort dikke "lijn" en een klein deukje. Ter vegelijking me linker schouder ook betast en daar zat het niet. Woensdag kijken hoe het met bankdrukken gaat anders misschien toch even naar de doc voor zekerheid. Maar op dat deukje en spierlijntje heb ik nergens last van lijkt het.

@Shred
        Ja onze squat is bijna hetzelfde als je rekening houdt dat jij 2-3cm boven paralel zit en ik er bovenop. Zou er liefst voor de zekerheid net er onder willen, maar me hamstrings zijn behoorlijk stram geworden en moeten weer flink opgerekt gaan worden.

@Jordy
        What can I say. Heb veel tijd aan me techniek besteed op verscheidene oefeningen en ben een stuk stricter dan de meeste hier in. Ik heb ook commentaar gehad met pointers waar op te letten en dat hielp. Bij Shred en Leo's deadlift gaf ik ook dat soort commentaar. Hun gaan veel te snel met de benen omhoog en belasten de onderrug te veel op slechte manier. Als ze aan hun techniek werken gaan ze in begin even paar kilo lichter, maar daarna schiet het weer omhoog. Dat zij dat als negatief commentaar ervaren en er niks mee doen om koppig vol te houden dat ze goede techniek hebben...tja niet lopen zeuren dan.

@Algemeen
        Van het weekend heb ik me dan officieel opgegeven voor een Klasse-C Sterkste Man Newcomers wedstrijd. Datum is nog onbekend maar ergens in de maand April. Het zal over de grens in Waals zijn. Er zullen 18-20 deelnemers in totaal aanwezig zijn die nog weinig ervaring in het wereldje hebben. Een ideale instap wedstrijd dus georganiseerd door Jimmy Laureys en de zijne. Onderdelen zien er op papier ook niet echt zwaar uit, maar vermoed dat ik even aan conditie moet gaan werken

Onderdelen zoals nu bekend:
        - Super Medley ( Duck walk 120kg 15m, wheel flip 250kg 4flips, Farmers walk 75kg 15m )
        - Log Lift Max ( Start gewicht 70kg )
        - Conans Wheel ( 200kg )
        - Loading Race ( 4 biervatten 70kg en 2 Wasmachienes 50kg, 15m, op 1m30 )
        - Atlas Stones ( 70, 80, 90, 110, 125kg op 1m20 )

In februari en zo wordt de Strongman training hervat hier in de buurt dus kan ik op wat onderdelen trainen. Bezit de kracht wel voor alle onderdelen, maar zal op techniek gaan concentreren en de bovenhandse grip van me linkerhand verbeteren voor de Duck Walk en Farmer Walk.

Comment

• Deukje? Als de sodemieter naar laten kijken dan.. N deuk duid aan dat er iets weg, verschoven of verdraaid is.. Beter ff laten checken (kost niks en je weet t zeker)... Nee jij zal ook minder last van gear hebben, zoals ik al zei: jouw lichaam staat onder minder stress, dan van n schrale bbr... Honger krijg je vanzelf nog wel, maar ook dat zal wel wat minder zijn dan bij n bbr omdat jij veel meer reserves hebt... Je eerste wedstrijd? Tof man, kun je mooi ervaring op doen.. April, ver zat weg om nog flink te gainen. Ga je die wedstrijd clean aan, of doe je net als de hardcores met bescherming?

Comment

• De enige bescherming die ik mee neem is magnesium en wat hars. Denk toch niet dat voor zulke gewichtjes er een riem gebruikt gaat worden heh? Misschien dat er magnesium en een riem daar ligt voor iedereens gebruik. Misschien bij de Log Ligt vanaf 100 en Conans Wheel te gebruiken.

Comment

• De bescherming die ik bedoelde was eigenlijk Halotestin (Fluoxymesteron) , de kleine peperdure mintkleurige pilletjes... Halotestin (Fluoxymesteron) is legendary among powerlifters and strength athletes. The mere word conjures up images of little mint colored pills that turn Dr. Jeckyl instantly into Mr.Hyde. Since I´m generally Mr.Hyde 24/7 this isn´t of much concern to me.. but lets see what else Halotestin can do for us.
              If you´re anything like me, the first thing you´ll notice is Halotestin´s absurd Anabolic and Androgenic rating. This stuff is 19x as anabolic as testosterone and 8.5x as androgenic! Whoa! I have to admit, those numbers are a bit deceiving, and through personal experience, I can say that Halotestin will not put anywhere near as much muscle on you as testosterone. Let´s take a closer look at Halo and see what kind of realistic effects we can expect from it, and what kind of side effects we´ll be dealing with.
              Firstly, I have to admit that I love this stuff, and generally its use in athletics and powerlifting is far more pronounced than it´s use in bodybuilding, where it is basically a one-trick-wonder used in the final weeks before a contest to harden up an already lean physique and give the user some added aggression during the final calorie depleted workouts before a contest. Halo has no estrogenic activity, and thus will not cause any kind of water retention or most of the bad effects associated with estrogen. It is however hepatoxic (liver toxic) (13) and I recommend keeping doses at or around 40mgs/day for a maximum of 4-6 weeks. If you are using it for it´s pronounced effect on aggression, you can simply use 10mgs prior to a workout, I personally prefer 10mgs upon rising and 10mgs prior to a workout, during the most intense weeks of a bulking or cutting cycle. This does (as you will see later) can be used with minimum HPTA inhibition.

Comment

• In April ben ik waarschijnlijk nog clean dan. Of ik zit alweer in een test-var kuur om te cutten en dan de paar dagen voor de wedstrijd vol laden met voer en een week volledige rust in aanloop voor herstel. Zie tegen die tijd wel wat ik precies ga doen hehe. Eerst maar focussen op me huidige kuur.
                Last edited by Falstyr; 30-11-2009, 12:06.

Comment

• Zodra je naar die wedstrijd toe gaat trainen maak je daar toch wel ff een apart logje voor aan of niet soms?
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

• Denk dat ik het gewoon hier log...tenzij ik de behoefte heb om weer een nieuw log te starten lol.

Comment

• Vandaag was ik van plan een de-load week te houden. Ik werkte me squat schema af. Het voelde allemaal wel goed aan dus toch maar weer wat zwaarder. En met elk gewicht dat goed ging weer een stap meer. Het voelde allemaal goed aan, maar de 190kg lag niet prettig. Me bovenrug was niet genoeg spanning en leek voor me gevoel evenwicht te verliezen door iets te ver naar voren. De 200kg daar en tegen had ik wel de juiste spanning en voelde redelijk licht aan en wist dat het zou gaan lukken. Maar me hamstrings waren al aardig vermoeid en de quads moesten het overnemen en dat deed veel pijn.

Een 200kg squat...+15kg PR bovenop de 185 van afgelopen vrijdag. Qua diepte niet helemaal tevreden en dat komt puur vanwege de stijfheid in me hamstrings waar ik weer wat meer rek werk voor ga doen. Ik ging op de 200kg dus gewoon zo diep als ik kon. Het is gelukt...en ik werd er beetje emotioneel van. Traantje weg gepinkt. Een trots gevoel van binnen.

200kg is weer een mijlpaal dus wederom een filmpje zoals belooft aan DSO telkens als er een mijlpaal bereikt wordt. Heb dit keer uit een andere hoek laten nemen zodat de schijven mooi zichtbaar zijn. Bodybuilders willen goed op de foto onder de juiste lichtval...ik wil me schijven goed op de film hebben.

Hierna 140kg speed box squats. Probeerde nog wat lunges te doen, maar ik was gewoon op. De rug en hamstrings bewaar ik voor vrijdag.

Droge Cijfers
                      Squat
                      60kg x10
                      82,5kg x10
                      105kg x10
                      127,5kg x10
                      150kg 3x3
                      165kg x3
                      180kg x1
                      190kg x1 (PR+5)
                      200kg x1 (PR+15kg)

Speed Box Squats
                      140kg 5x2

Filmpje
                      YouTube - Squat 1x200kg
                      Last edited by Falstyr; 30-11-2009, 20:28.

Comment

• Leef je nog
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Haha, ziet er goed uit man ik lees met plezier je log!

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                            Leef je nog
                            Lopen gaat beetje moeilijk op moment. Verder gaat het wel aardig
                            En...uhm...no belt

Comment

• Het einde van het filmpje was nog het leukst, dacht eigenlijk dat je in tranen uit zou barsten.

Bruut gewicht
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• MichaelP vond dat ook lachen. Daarom liet die eikel nog even de camera lopen :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X