Originally posted by Knulletje
View Post
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by roelinho View PostHet kwam op mij over alsof je Falstyr aanspoorde om dat te gebruiken, maar zal wel niet de bedoeling zijn geweest.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Goed voorbeeld van niet te vroeg kuren dit, vind mooi om te zien fallus (Das dus in positieve zin he)
Blijf erbij dat je waarschijnlijk nog wel meer kunt squatten als je die korte pauze onderin wegneemt, al lever je dan op stabiliteit wel wat in. Ligt beetje aan je doelen.
Goodluck met je DLThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Wanneer ga ik de riem gebruiken...hmmm...geen idee. Knieen inwikkelen hoeft ook nog niet. Ik sta stevig en me knieen knikken niet naar binnen bij het squaten zoals bij velen wel het geval is. Misschien bij Strongman wedstrijden knieen en ellebogen inwikkelen voor meer spanning te kunnen leveren. Wanneer en hoe no idea. Als ik het idee dat de gewichten zwaar worden I guess :P
Ik stel het liever zo lang mogelijk uit en train me core zodat ik geen riem nodig zal hebben.
Comment
-
Een goede spotter is altijd handig no matter wat het gewicht dat je doet. Hoe eerder hoe beter omdat je dan aan je spotter kan wennen en op elkaar ingespeeld kan raken als team. Als MichaelP squat en zo doet ga ik nog niet achter staan en zo, maar blijf wel in de buurt. Stel hij komt niet meer omhoog til ik het gewicht uit zijn nek.
Maar ik gebruik me vangers die kunnen wel wat hebben. Deed het met Rack Pulls ook. Bij deadlift komt het gewicht niet goed van de vloer dus ook geen spotter nodig. Bij een Push Press kun je het gewicht zelf weer op de borst laten zakken en controleren. Alleen bij bench heb ik spotter nodig en die had ik bij de 110-115-120kg pogingen die allen slaagden Zodra me schouder weer groen licht geeft gaat de 130kg er aan
Comment
-
Vandaag dus bench dag en was benieuwd hoe me schouder het zou houden. Planning was 3x3 100kg te doen en dan verder te kijken. Het is koud weer dus heb voor af wat strek werk en push ups gedaan. De eerste 2-3 sets voelde het stroef aan allemaal, maar daarna ging het best aardig. Heb een volume PR op zowel de 110 als de 120kg gezet. Bij de 120kg wilde Michael me helpen en zat ik midden in de rep te zeggen: "nee, niet helpen" lol
Vandaag bewees Michael weer dat hij meer volume kan verplaatsen dan hij dacht. 3x5 40kg...no way dat 12x40kg kan. Uhu en dan vervolgens 12, 8, 6 en 8 sets van 3 met dat gewicht doen
Hierna Partial Wide Grip Bench Press gedaan. Dit betekend onderste helft van de ROM puur voor de borst massa. Kreeg een lekkere pomp. Bij Michael hield ik me hand in zijn ROM met als opdracht er tegen aan te pushen met elke rep.
Me schouder voelde aan alsof het flink aan het verzuren was en wilde in eerste instantie niks meer doen. Toch voorzichtig, met langere rust intervals 2 sets met Incl. BP en Militairy Press gedaan.
Droge Cijfers
Bench Press
12x 40kg
10x 55kg
8x 70kg
6x 85kg
3x3 100kg (volume PR van 4reps voor 1 set en het voelde easy en snel)
3x 110kg (volume PR +2 reps)
2x 120kg (Volume PR +1 rep)
Partial Wide Grip Bench Press
70kg x15, x12, x10, x12 = 49reps totaal volgende work-out 80kg proberen voor 40reps
Incline Bench Press
70kg x8, x6
Militairy Press
40kg x12
50kg x8
Comment
-
De laatste 3-4 dagen had ik rond de 3200-3500kcal gegeten ipv 4000kcal. Dit is schijnbaar de reden waarom mijn onderrug verneukt aanvoelde. Vooraf was me doel om 260kg Rack Pull te doen, maar al snel bleek dat dit niet ging lukken. De 185kg kreeg ik niet omhoog en toen ik de 100 en zelfs 80kg probeerde zat er geen beweging in. Zelfs een 50kg deadlift met Michael's gewicht was moeizaam.
Op dat moment besloot ik maar de aandacht te verplaatsen naar de bovenrug. Met Chin-ups weer meer reps gedaan dan de vorige keer dus dat is positief. Na de Chins toch weer Rack Pulls geprobeerd, maar ook nu voelde ik me onderrug weer lastig doen na een tijdje en ging niet verder. Bent over Row ging ook prettig en nieuw PR op gezet om nog maar niet te spreken over de DB Row.
Michael ging vandaag ook als een speer. We hadden een extra deadlift toegevoegd aangezien hij dan niet op mij hoefde te wachten. Uit nieuwsgierigheid gekeken hoeveel hij kon liften. Tot aan de 90kg strikt en netjes, maar door voor vermoeiing ging de 100kg niet netjes. Zijn benen kwamen als eerst omhoog en zijn rug trok iets bol. Ik had beloofd dat hij de 100kg voor het eind van dit jaar zou halen en dat is dus gelukt. En als er geen voor vermoeiing zou zijn geweest was het nog meer en met strikte techniek ook nog wel gelukt. En dat doet hij in een cut...dus snap niet waarom sommige gasten hier dat pas na een half jaar lukken.
Omdat MichaelP een meesterlijke work-out heeft neergezet heb ik geeist om dit met iedereen te delen en voor 21:00 een log te typen
We hebben een filmpje gemaakt van zijn 1x100kg deadlift met gebrekige techniek hehe...damn mijn stem is kut zeg.
Droge Cijfers
Rack Pull
110kg x8
145kg x6
Chin-up bodyweight 120+ kg
x5, x4, x3, x3,5 = 16,5reps in totaal
Rack Pull
100kg x3
140kg x3
160kg x3
Bent over Row
80kg x10
90kg x10 (volume PR+4reps)
100kg x8 (PR)
120kg x1 (PR)
DB Row
55,5kg
x5, x5, x5
Filmpje
YouTube - Michael's 1x100kg deadliftLast edited by Falstyr; 04-12-2009, 20:28.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment