Mooi log en een nette training weer. Ik hou je log in de gaten wan tben benieuwd hoe hard je zult gaan op de nieuwe shit.
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
Normaal win je niks bij een klasse C wedstrijd georganiseerd in Nederland. Gelukkig wordt deze door de belgische strongman bond opgezet en krijgen de eerste drie een kleine geld prijs. Zal waarschijnlijk net genoeg voor de benzine zijn vermoed ik hehe.
Het is echt een in-stap wedstrijd om ervaring op te doen. Er doen een handjevol gasten mee die voorrondens van Vlaanderen doen en 1-2 deden vorig jaar mee met sterkste man van Vlaanderen. Dus kan ik meteen kijken hoe ik er een beetje bij sta. Maar hopelijk kan ik het met behulp van iemand zover schoppen dat ze allemaal huilend naar huis toe gaan nadat ze verslagen zijn door deze wilde stier
Comment
-
-
Bij de SM van Fallus, moet je het zelf doen.... Bij de andere soort SM, word het voor je gedaan.. Als je het gaat verwarren, leg je wel de verkeerde bal op hoofd hoogte neer... Of je krijgt n brandende kaars in je reet,en met de zweep over je rug bij het squatten... Beide pijnlijk, lijkt mij...... mmmmm?
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostBij de SM van Fallus, moet je het zelf doen.... Bij de andere soort SM, word het voor je gedaan.. Als je het gaat verwarren, leg je wel de verkeerde bal op hoofd hoogte neer... Of je krijgt n brandende kaars in je reet,en met de zweep over je rug bij het squatten... Beide pijnlijk, lijkt mij...... mmmmm?Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Godver, door jullie zie ik nu beelden in mijn hoofd van filmpjes met daarop Falstyr bij zijn squatrek. In plaats van een rood hoofd bij het squatten heeft hij nu een rood hoofd van de zweep waar mee hij bewerkt wordt.
Kan iemand daar iets aan doen? Falstyr post is een nieuw filmpje met een nieuw pr ofzo, dat zou me weer gerust stellen.
Ow ja, nu ik toch aan het posten ben, super cool dat je mee doet met die wedstrijd man, ik wens je er veel succes mee en ik hoop dat je het wint! Denk je dat daar kans op is?
Comment
-
Als ik techniek goed aanleer in het voorjaar en me push press flink verhoog dan crush ik ze en gaan ze huilend naar huis
Heb vandaag met 85kg eerste rep Push Press direct gevolgd door een strikte Militairy Press zonder Leg Drive. Dus me max Push Press ligt nu wel boven de 90kg vermoed ik hehe. Dat vertaald naar een Log Press van 70-80kg waar hij in april 120kg moet zijn :S
Wedstrijd van oktober in Heerlen ben ik benieuwd naar het trekken van de vrachtwagen. Gewoon meer eten en zwaarder zijn. Meer gewicht om in de strijd te gooien danLast edited by Falstyr; 12-12-2009, 19:47.
Comment
-
Wat betreft PR's...op moment ben ik even bezig volume PR's te zetten. zo heb ik op de bench 3x3 100kg gedaan. Afgelopen woensdag 3x3 110kg en aanstaande woensdag zit ik te dubben om 3x3 120kg te ondernemen...of even laag in reps om de 130-140kg te proberen voor 1RM en daarna weer volume. Idem ga ik even voor de Squat doen want elke week 200+ kg in me nek is niet prettig voor me rug hehe.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment