Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mooi log en een nette training weer. Ik hou je log in de gaten wan tben benieuwd hoe hard je zult gaan op de nieuwe shit.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Is er nog wat te winnen met de SM wedstrijd waar je aan mee gaat doen?
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Normaal win je niks bij een klasse C wedstrijd georganiseerd in Nederland. Gelukkig wordt deze door de belgische strongman bond opgezet en krijgen de eerste drie een kleine geld prijs. Zal waarschijnlijk net genoeg voor de benzine zijn vermoed ik hehe.

Het is echt een in-stap wedstrijd om ervaring op te doen. Er doen een handjevol gasten mee die voorrondens van Vlaanderen doen en 1-2 deden vorig jaar mee met sterkste man van Vlaanderen. Dus kan ik meteen kijken hoe ik er een beetje bij sta. Maar hopelijk kan ik het met behulp van iemand zover schoppen dat ze allemaal huilend naar huis toe gaan nadat ze verslagen zijn door deze wilde stier

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          ....door deze wilde stier
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
            Is er nog wat te winnen met de SM wedstrijd waar je aan mee gaat doen?
            Het is maar goed dat wij als bodynetleden weten dat hier Strong Man wedstrijd bedoeld wordt....

Comment

• Winnaar Nederlands Kampioen SM klinkt inderdaad heel fout

Comment

• Bij de SM van Fallus, moet je het zelf doen.... Bij de andere soort SM, word het voor je gedaan.. Als je het gaat verwarren, leg je wel de verkeerde bal op hoofd hoogte neer... Of je krijgt n brandende kaars in je reet,en met de zweep over je rug bij het squatten... Beide pijnlijk, lijkt mij...... mmmmm?

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                  Bij de SM van Fallus, moet je het zelf doen.... Bij de andere soort SM, word het voor je gedaan.. Als je het gaat verwarren, leg je wel de verkeerde bal op hoofd hoogte neer... Of je krijgt n brandende kaars in je reet,en met de zweep over je rug bij het squatten... Beide pijnlijk, lijkt mij...... mmmmm?
                  De pijn bij strong man is denk ik niks vergeleken bij echte SM...

Comment

• Godver, door jullie zie ik nu beelden in mijn hoofd van filmpjes met daarop Falstyr bij zijn squatrek. In plaats van een rood hoofd bij het squatten heeft hij nu een rood hoofd van de zweep waar mee hij bewerkt wordt.

Kan iemand daar iets aan doen? Falstyr post is een nieuw filmpje met een nieuw pr ofzo, dat zou me weer gerust stellen.

Ow ja, nu ik toch aan het posten ben, super cool dat je mee doet met die wedstrijd man, ik wens je er veel succes mee en ik hoop dat je het wint! Denk je dat daar kans op is?

Comment

• Als ik techniek goed aanleer in het voorjaar en me push press flink verhoog dan crush ik ze en gaan ze huilend naar huis

Heb vandaag met 85kg eerste rep Push Press direct gevolgd door een strikte Militairy Press zonder Leg Drive. Dus me max Push Press ligt nu wel boven de 90kg vermoed ik hehe. Dat vertaald naar een Log Press van 70-80kg waar hij in april 120kg moet zijn :S

Wedstrijd van oktober in Heerlen ben ik benieuwd naar het trekken van de vrachtwagen. Gewoon meer eten en zwaarder zijn. Meer gewicht om in de strijd te gooien dan
                      Last edited by Falstyr; 12-12-2009, 19:47.

Comment

• Wat betreft PR's...op moment ben ik even bezig volume PR's te zetten. zo heb ik op de bench 3x3 100kg gedaan. Afgelopen woensdag 3x3 110kg en aanstaande woensdag zit ik te dubben om 3x3 120kg te ondernemen...of even laag in reps om de 130-140kg te proberen voor 1RM en daarna weer volume. Idem ga ik even voor de Squat doen want elke week 200+ kg in me nek is niet prettig voor me rug hehe.

Comment

• Vrachtwagen trekken.....moet je dat niet ergens gaan oefenen?
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• tja...moet ik nog wat op verzinnen. Maar dat is nog ver weg dus zie wel

Comment

• Misschien dat als we 10 gemiddelde bodynetters aan de andere kant van het touw zetten, dat we dan misschien genoeg gewicht hebben om tegen Falstyr te trekken?

Comment

• gewoon een paar auto's aan elkaar binden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X