Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vanochtend weer wezen trainen. Ik zal starten met de cijfers:
Rack pull
135 kg
10-8-6
SL DL
90 kg
9-7-5
Pull-ups (afgewisseld met DB row)
paarse+ rode band
10-8-7
Db row
20 kg per kant
10-8-7
Hyperextensions, horizontale variant (afgewisseld met side raise en reverse fly)
40 kg
9-7-6
Side raise
2x 10 kg
10-9-8
Reverse fly
2x 10 kg
10-9-8
Gisteren naar een festival geweest, werd vanochtend wakker met het idee te moeten trainen, maar er absoluut geen zin in te hebben.
Toch mijn bed uitgerold, even koude douche genomen, sportspullen gepakt... Toen bedacht ik me dat ik nog een sample Unleash V3 had en ik dacht 'waarom ook niet?'.
Het spul is smerig, maar goed... Na het kauwen op de visolie en biergist ben ik wel wat gewend.
Wat ik wel jammer vond is dat er niks van merkte verder. Alleen dat mijn oren dicht gingen zitten tijdens het trainen. Dat heb ik overigens ook met cafeïne en fatburners. Iemand enig idee hoe dat kan komen?
En ik had ook nog een sample van Whey Delicious Speculaas. Eerste smaak van die lijn die ik echt niet te pruimen vind.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Oren dicht van dat soort supps, nog nooit van gehoord.
Nee ik ook niet. Maar ik heb het echt altijd als ik zoiets neem voor ik ga trainen. Als ik cafeïne of een fatburner slik en niet ga trainen heb ik nergens last van, maar tijdens het trainen krijg ik altijd druk op mijn oren .
Wel apart dat je niks van die unleash merkt.
Ik heb het gisteren ochtend weer voor het eerst genomen en heb de hele nacht wakker gelegen.
Bietske off topic maar volgens mij zit er een stof in die ook in speed zit, of een stof die er heel erg op lijkt. Geeft hetzelfde gevoel in ieder geval.
Nah ja, ik merkte er echt bijzonder weinig van, behalve dan de druk op mijn oren, maar dat is nou volgens mij net niet het gevoel dat het zou moeten geven .
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Nah ja, ik merkte er echt bijzonder weinig van, behalve dan de druk op mijn oren, maar dat is nou volgens mij net niet het gevoel dat het zou moeten geven .
Nee, als het goed is moet je door de sportschool heen stuiteren
Ik vind het lekkere suppie's om op te trainen.
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment