Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dinsdag dus al bench gedaan en zware sq, vandaag weer. Dagen komen beetje ongelukkig uit deze week. Maar gezien dit dinsdag ook al gedaan te hebben ben ik best tevreden
verder wil ga ik volgende week verder opbouwen met 10x10 sq, dit heeft me in 2 maanden zo'n 15kg opgeleverd en mijn 1rm kan ik nu 5x5. Theoretisch gezien moet ik dan ook voor mijn verjaardag 130kg kunnen squatten.
Hangcleans vond ik wel een goede afsluiter. Toch een goede compound waarbij explosiviteit en conditie komt kijken. Eigenlijk na de squats gedaan waar ik zin in heb.
De dagen dat ik moet werken komen nou niet echt gunstig uit met trainen. Aangezien ik alles wel 2x wil pakken kies ik zo veel mogelijk compounds.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment