Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hier wordt wel een volledige rep gedaan op de set voor de werksets, maar het gaat hier over 5x5 en dat is een enorm verschil met 10x10. Maar het principe is het zelfde, gewoon doen zoals het voor jou het beste aanvoelt.
Ik heb dat weleens uitgeprobeerd en het is zeker nuttig, maar voornamelijk wanneer je naar een enkele topset van 5 reps werkt. Dus eerts 1 x 155kg en daarna 5 x 145gk bijvoorbeeld.
Doe je echter 5 sets van 5 reps, dan is het minder effectief. Dus als je 1 x 150kg doet en vervolgens 5 x 5 x 135kg, dan heeft het bij de eerst set wel effect, maar bij de rest van de 4 niet. Dat is tenminste mijn ervaring.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Ben het met je eens inferno. Maar met de 10x10 sets is het gewicht van de stang niet meer zo'n probleem. De eerste sets daarin tegen helpt het wel ipv van als ik zo opbouwen.
Ik heb het dan over een gewicht ongeveer 40/50kg zwaarder dan je werksets alleen te voelen.
130kg ging nog aardig snel omhoog, 140kg ook alleen lockout was zwaar, wel PL approved door kunnen trekken. 150kg idem als 140 maar bij de lockout moest ik bijna gaan hitchen, toch meteen door kunnen trekken. Rare oefening, paar weken niet meer gedaan en meteen een pr. Nu wel weer meteen dat ik aan mijn lockout moet werken en natuurlijk grip.
3x10xstang
2x6x30kg
5x40kg
5x50kg
3x55kg
5x60kg PR
2x70kg (2e rep had de spotter de handen aan de bar, had hem zeker alleen kunnen doen. Daarom tel ik hem niet als PR.
CGBP
5x50kg
5x60kg
3x70kg
1x80kg
3x90kg ( hier idem, alle reps gingen hard maar laatste 2 ging die met 1 vinger 'corrigeren'
6x80kg 7f
2x4x80kg
Dips
10x10xbw
vpr
Reverse Flyes
6x15x5kg
Tricep Pushdown
6x25kg
3x6x30kg
15x20kg
alles ultra geconcentreerd en strict
DB Kickbacks lollll
10x3kg
10x5kg
10x7kg
10x10kg
10x12kg
10x14kg
laatste sets wel pr's hehe
extra, omdat dat gisteren geen tijd meer voor was.
1x5x50kg
2x5x70kg
3x100kg
3x110kg
3x120kg - speed was er niet meer
Shoulder Press in bankdrukmachine ( stict)
15x20kg
10x50kg
8x70kg
3x100kg hele blok
Om een beeld te geven van de machine
Dips supersetted Bulgarian split squat
3x8 alles achter elkaar door
SQ was niet all-out, was helemaal alleen in de zaal en moet nog door met volumesetjes maken voordat ik echt ga maxen
Paused BP 90kg ging super vlot omhoog, voelde echt als een veertje
DL zat te weinig speed meer in de 120kg
1 van de trainingen dat je zo moe bent, weinig tijd hebt je zelf er alleen heen moet slepen en dan pr's gaat zetten. human body is weird sometimes. Nu tot dinsdag rust!
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment