Nibor76nl Log 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by talalelh15 View Post
    Als je incline doet, hoort die op 30 graden he.
    incline kan zowel op 15 als 30 graden. het is allebei niet vlak dus incline.
    met 30 graden zal je natuurlijk wel meer nadruk leggen op de bovenkant van je borst dan met 15 graden.

aangezien nibor maar 1 echte press doet (pullover niet als press beschouwend) is 15 graden denk ik wel een goede optie.

Comment

• Dan sorry voor het slechte advies:P

Ik heb wel zon gevoel dat jij hiermee een beetje weinig je borst prikkelt. zou eerder:

Bankdrukken
      incline bankdrukken
      flys
      en nog iets dan :P

Maarja dat vindt ik lekker werken. Dan heb je van alles wat zeg maar:P

Comment

• Mijn borst heeft niets te klagen..

Kijk maar op mijn foto's ( pagina 33 beachboy 2011 )

Ik doe dumbell press / pull over/ en cable cross of fly's ( dus 3 oefeningen )

Iedergeval bedankt voor jullie reactie's trouwe log volgers...

Comment

• ahahh, nou dat is mooi. Klopt je borst heeft aardig wat massa.

Btw als vriend van je. Ik ben over 4 weken ofso in barendrecht voor cbr theorie. Mischien kunnen we een x afspreken en nee dit is geen date :P

Comment

Dan sorry voor het slechte advies:P

Ik heb wel zon gevoel dat jij hiermee een beetje weinig je borst prikkelt. zou eerder:

Bankdrukken
            incline bankdrukken
            flys
            en nog iets dan :P

Maarja dat vindt ik lekker werken. Dan heb je van alles wat zeg maar:P
            ikzelf doe ook altijd 2 presses voor borst, plat en incline en wisseld het beetje af welke ik eerst doe en welke met bar en welke met dumbells. doe altijd 1 met bar en dan de ander met dumbells.

maar is iets persoonlijks dus als dit voor nibor werkt, stick to it !

Comment

• hehehe morgen komt dus je zuurverdiende suplementen binnen lekker hoor :P
              training ging dus lekker zie ik.
              Wanneer kan ik de handtekening krijgen van je op mijn shirt winnaar beachboy contest 2011?

Comment

• Als ik win waarom?

:P

Comment

Als ik win waarom?

:P
                  nib wint

Comment

• ey robin hoeveel kan jij bankdrukken en dan bedoel ik niet met dumbells? maak trouwens goeie gains op je schema. op elke oefening wat kilootjes bij en qua gewicht nu op 76 kilo. ik kom alleen geen reet vooruit op bankdrukken. doe nu al 3 trainingen dit: 12x20kg 11x30 kg 9 x 35 7x40 4x45 en soms lukt de laatste set me niet eens wat doe ik verkeerd man??

Comment

• Originally posted by Yves View Post
                      nib wint

De lat ligt nu wel hoog hoor...
                      Ik doe mijn best maat...
                      Fijn om te weten dat ik support heb...

Comment

• Originally posted by Straatvechter View Post
                        ey robin hoeveel kan jij bankdrukken en dan bedoel ik niet met dumbells? maak trouwens goeie gains op je schema. op elke oefening wat kilootjes bij en qua gewicht nu op 76 kilo. ik kom alleen geen reet vooruit op bankdrukken. doe nu al 3 trainingen dit: 12x20kg 11x30 kg 9 x 35 7x40 4x45 en soms lukt de laatste set me niet eens wat doe ik verkeerd man??
                        Ik heb geen flauw idee hoeveel ik kan bankdrukken..

Als ik jou was zou ik proberen om het als volgt te doen..

10x 30 kg / 6x 40 kg / 6x 50 kg / 6x 50 kg ( veel rust tussendoor 1,5 minuut )

Als dit lukt steeds met 5 kg verhogen...

Succes...

Comment

ahahh, nou dat is mooi. Klopt je borst heeft aardig wat massa.

Btw als vriend van je. Ik ben over 4 weken ofso in barendrecht voor cbr theorie. Mischien kunnen we een x afspreken en nee dit is geen date :P
                          Is cool man.. je bent welkom hoor..

Comment

Als je incline doet, hoort die op 30 graden he.

Als je met dumbell doet moet ik wel zeggen dat je aan de magere kant zit. Jammer dat je geen gains hebt :P, ja mischien krijg je indd niet genoeg binnen met de gainer wel.

Edit: Kijk naar recept van mij in me log, die zal je zeker helpen

Ik zie jongens om mij heen die dumbell drukken met 30 kg en het rare is dat ze geen ontwikkeling hebben qua borst.

Gewicht(qua training) zeg mij gewoon niet zo veel.. resultaat des te meer...

Waar staat jou recept? (welke pagina)

Comment

• Laatste pagina, het is eigenlijk van dynobet maar ik heb het nog een beetje extra van alles bij. Reken nu even de ekv voor je uit.

Comment

• YES!!!! net mijn supp's binnen gekregen..

Zo eerst maar eens een serious mass shake nemen...

Vanavond benen en armen en buik trainen....

@ talalelh15.. o.k bedankt vriend...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X