Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hahah en in de ochtend:P, was om 10 uur wakker snel me shake en alles gemaakt en om 11 uur zat ik al te knallen in de gym.
Voortaan gwn elke x week op zaterdag
je bent gek ouwe zo vroeg dan krijg ik geen gewichtje meer omhoog .
vorrige week trainde ik ook ongeveer om 10uur ofso was echt een kut tyfus training lol maar respect man
Zeker wel, ik gebruik net nu al 4/5 maanden eigenlijk. En de werking blijft bij mij gwn goed. Ik neem nu wel echt 2 schepjes ofso. Je moet van te voren ook ff wat motivatiefilmpjes kijken en jezelf een beetje extra oppepen. Ja dus noxipro echt een aanrader nog steeds.
Hoe vond je jack3d?, die wou ik ook nog ff proberen
Zeker wel, ik gebruik net nu al 4/5 maanden eigenlijk. En de werking blijft bij mij gwn goed. Ik neem nu wel echt 2 schepjes ofso. Je moet van te voren ook ff wat motivatiefilmpjes kijken en jezelf een beetje extra oppepen. Ja dus noxipro echt een aanrader nog steeds.
Hoe vond je jack3d?, die wou ik ook nog ff proberen
oke, dan ga ik dat volgende week is bestellen..
Jack3d werkt bij mij ook echt top, je krijgt echt behoefte om keihard te keer te gaan. Vooral focus en doorzettingsvermogen gaan omhoog, kracht niet echt.
Maar vind wel dat het op het eind wat minder goed werkte. De eerste keer was 1 schep al genoeg, op het laatst zat ik op 3 scheppen.
Maar pre workout supps zijn echt de bomb, ik train echt eens stuk scherper en intensiever daardoor.. maar dat is ook gelijk het nadeel, je moet niet altijd doen, omdat je anders er aan gewend raakt
Hahah en in de ochtend:P, was om 10 uur wakker snel me shake en alles gemaakt en om 11 uur zat ik al te knallen in de gym.
Voortaan gwn elke x week op zaterdag
Ik ga ELKE zondag ochtend, meestal om 9.30 in de gym te vinden, HEERLIJK! Heb je ook nog wat van de dag haha, maarja, ik slaap ook nooit echt uit haha...
lekkere talel ! .
voor je het weet tik je de 100 k bench aan !.
alleen 3 oefeningen ??
pak er nog een paar iso's bij man
(als het past in je schem natuurlijk )
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment