Originally posted by costina
View Post
Talalelh15 just wants to look good.
Collapse
X
-
Originally posted by karwan2 View Postbetekent ook dat je minder moet eten dan in een je normalen bulk met normalen split tog ?
Ik kom net terug van een max ot rugtraining en moet zeggen ben nog nooit zo gesloopt geweest na een training, misschien had je gelijk talal omdat ik pas in de 2de week zit komt dat totallosse gevoel later pasDeadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
Comment
-
Originally posted by costina View PostNee je moet gewoon net zoveel eten waar jij bijvoorbeeld moe van word door 4borst oefeningen allemaal 3x8 te doen. Bij max ot word je alleen moe van de 3 borstoefeningen 3x4-6 omdat je veel meer pakt. Eigenlijk zou je eerder meer moeten eten want bij Max OT beschadig je je spieren meer juist omdat je met elke oefening tot de max gaat. Trouwens iedereen zou moeten opwarmen volgens de max ot manier want het geeft zeker een groot verschil, maar dat terzijde.
slaat nergens op vind ik je kan tog altijd wel meer pakken dan normaal wat ik niet snap wrm alleen met max ot ?Lost all i got
Comment
-
Originally posted by karwan2 View Postik snap het echt niet wrm zou je met max ot meer pakken dan normaal .
slaat nergens op vind ik je kan tog altijd wel meer pakken dan normaal wat ik niet snap wrm alleen met max ot ?
Ik d8 dat jij ook max ot deed?
Comment
-
Karwan, jij hebt me aardig enthousiast gemaakt over Max OT, aangezien ik me meer op kracht ga richten, maar ik zou ook graag iets uithoudingsvermogen trainen.
Denk je dat het bezwaarlijk is om 6-9 sets met 12-20 herhalingen te maken, aangezien het hele OT principe is gebaseerd op die 6-9 zware sets per spiergroep.."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostKarwan, jij hebt me aardig enthousiast gemaakt over Max OT, aangezien ik me meer op kracht ga richten, maar ik zou ook graag iets uithoudingsvermogen trainen.
Denk je dat het bezwaarlijk is om 6-9 sets met 12-20 herhalingen te maken, aangezien het hele OT principe is gebaseerd op die 6-9 zware sets per spiergroep..
@karwan, als jij je max pakt met een normale split zal je automatisch de andere oefeningen lichter moeten pakken door de sets/rep range die je gebruikt dat is heel logisch hoorDeadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostKarwan, jij hebt me aardig enthousiast gemaakt over Max OT, aangezien ik me meer op kracht ga richten, maar ik zou ook graag iets uithoudingsvermogen trainen.
Denk je dat het bezwaarlijk is om 6-9 sets met 12-20 herhalingen te maken, aangezien het hele OT principe is gebaseerd op die 6-9 zware sets per spiergroep..
Ik heet talal maar goed :P, ik denk dat je ook gewoon zelfdereprange moet aanhouden om meer kracht te gaan gainen. Je kant eventueel wat uithoudingsvermogen oefeningen doen. Uithouding bedoel je toch gewoon dat je iets heel lang kan vasthouden ofniet? aangezien jij bij de landmacht of iets wil
Comment
-
Sorry Talal ik zat met Karwan ik me kop.
Hmm met uithoudingsvermogen bedoel ik dat ik iets lang kan volhouden, aangezien ik bij het Korps Mariniers lang moet kunnen presteren denk aan Physical Training van enkele uren waarbij uithoudingsvermogen >> kracht gaat.
Toch wil ik ook sterker blijven worden en uithoudingsvermogen blijven ontwikkelen.
@ costina. Ik bedoel niet dat ik 12-20 herhalingen ga doen, maar eerst kracht sets ga doen en dan nog met lich gewicht flink pompen met 12-20 herhalingen na mijn kracht sets.
Ik loop al 3x per week hard, maar wil mijn krachttraining ter ondersteuning van uithoudingsvermogen gaan doen, maar toch ook kracht blijven trainen."Straight outta gym"
Comment
-
die extra burn heeft in imo niet veel zin, maar zoals jij zegt dat je het nodig hebt voor uithoudingsvermogen zou kunnen. Zelf zou ik in de ochtend als soort ''cardio'' een progammetje in elkaar knutselen met uithoudingsvermogen oefeningen. Bijvoorbeeld opdrukke,chin ups,burpees, sprints. En elke keer je grenzen verleggen, ik denk dat jou echt gaat helpen aangezien jij veel motivatie hebt. Zo kan je uithoudingsvermogen combineren met kracht
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View Postdie extra burn heeft in imo niet veel zin, maar zoals jij zegt dat je het nodig hebt voor uithoudingsvermogen zou kunnen. Zelf zou ik in de ochtend als soort ''cardio'' een progammetje in elkaar knutselen met uithoudingsvermogen oefeningen. Bijvoorbeeld opdrukke,chin ups,burpees, sprints. En elke keer je grenzen verleggen, ik denk dat jou echt gaat helpen aangezien jij veel motivatie hebt. Zo kan je uithoudingsvermogen combineren met kracht
Ik doe namelijk al als ik hardgelopen heb push ups, pull ups en situps. Het toevoegen van burpees en sprints is zeker een idee.
Op die manier train ik ook niet teveel, want anders doe ik elke dag iets voor uithoudingsvermogen."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostWat ook een idee is zoals jezelf zegt is me cardio combineren met uithoudingsvermogen en kracht houden voor kracht enkel.
Ik doe namelijk al als ik hardgelopen heb push ups, pull ups en situps. Het toevoegen van burpees en sprints is zeker een idee.
Op die manier train ik ook niet teveel, want anders doe ik elke dag iets voor uithoudingsvermogen.
Hier kan je je nog goed inlezen:AST Sports Science - High-Performance Sports Nutrition Supplements
Gratis registratie
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment