Originally posted by talalelh15
View Post
Talalelh15 just wants to look good.
Collapse
X
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostIk begin vandaag met max ot. Zometeen borst trainen. Ik zal flat bench press, decline bench press en incline fly's doen.. 9 sets 4-6 herhalingen. Dit zal niet zo lang duren, wat ook wel lekker is.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostFlys zijn not done, dit zijn isolaties. Puur focussen op compounds. Dus Bench,incline,decline. Zo is die perfect. Je hebt kans dat 9 setjes al teveel zijn . Goed mentaal focussen he wpb
Hoewel je bij fly's toch ook biceps pakt..
/edit: fly is idd een iso.
Dus 3 compounds worden het dan. Ik hoop dat iemand wilt spotten, kan ik lekker zwaar proberen te gaan.Last edited by Iron Mind; 05-07-2011, 17:27."Straight outta gym"
Comment
-
Vergeet je opwarming niet! Die is echt heel belangrijk met max ot.
12x50% langzaam, gecontroleerd, ademhaling oefenen
10x60% snel, gecontroleerd
6x70% normaal
3x85% normaal
1x90% normaal
3x6x100%
2x6x100%
2x6x100%
-----------------------------
op die AST-sport sience website link van talal, geloven ze erg in spiergeheugen (heb dit zelf nog nooit getest) en vinden ze dat je dus met een 100% 4-6 reps moet eindigen. Die burn wil je waarschijnlijk voor het gevoel of voor uithoudingsvermogen, maar waarom zou je dat eigenlijk doen als je spieren al voor 100% zijn getraint die dag.
Max OT cardio blijf ik zeggen is goed om uithoudingsvermogen te testen het is eigenlijk gewoon HIT voor 16minuten lang en het is zwaar geloof me, veel zwaarder dan die burn die je krijgt van 12-20reps, en daar komt bij dat je geen spieren verliest omdat het kort en zwaar (intensief) is train je eigenlijk de uithoudingsvermogen van je spieren. Roeien voor bovenkant lichaam, fietsen voor onderkant lichaam of zwemmen wat ik nu ga doen
En inderdaad kracht is krachttraining en moet gescheiden zijn van cardio er moet 8-12uur tussen zitten als je HIT gaat doenLast edited by costina; 05-07-2011, 17:43.Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
Comment
-
Nee gewoon 1keertje en dan je max pakken en vanaf je opwarming begint je 30-40min pas he dus dat moet je makkelijk halen.
Met opwarming moet je 2min rust houden tussen de warmingup sets
daarna 1min tussen sets en 3min tussen oefening (decline incline flat bench press)Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
Comment
-
Originally posted by costina View PostNee gewoon 1keertje en dan je max pakken en vanaf je opwarming begint je 30-40min pas he dus dat moet je makkelijk halen.
daarna 1min tussen sets en 3min tussen oefening (decline incline flat bench press)
Hmm okay, dus bij bench press die warming up, dan max pakken en daarna bij decline en incline ook nog.
Maar je moet toch juist 2-3 minuten rust tussen de werksets ?"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostHmm okay, dus bij bench press die warming up, dan max pakken en daarna bij decline en incline ook nog.
Maar je moet toch juist 2-3 minuten rust tussen de werksets ?
nee 2-3minuten rust tussen de oefeningen dus 3xbench press 3min rust, 2xincline 3min rust , 2xdecline 3min rust.
en tussen elke 4-6 reps 1min rustDeadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
Comment
-
Originally posted by costina View PostNee gewoon 1keertje en dan je max pakken en vanaf je opwarming begint je 30-40min pas he dus dat moet je makkelijk halen.
daarna 1min tussen sets en 3min tussen oefening (decline incline flat bench press)Originally posted by costina View PostSorry voor de late reactie was zwemmen haha
nee 2-3minuten rust tussen de oefeningen dus 3xbench press 3min rust, 2xincline 3min rust , 2xdecline 3min rust.
en tussen elke 4-6 reps 1min rust
Comment
-
Max ot week 4- rug
Sumo deadlift, voor de 1e x gedaan. Had iets te hoge gewichten gebruikt.
4 x 140
2 x 140, echt helaas. Is helaas ook een beetje mentaal hoor.
1 x 140, liftoff was best zwaar. Volgende week maar even de werksets met 135 kg doen. Voelde me rug wel lekker.
Latt puldown,breed
6 x 2 x 85. Heerlijk. Alles gegeven. Volgende week verandert er wat dingen aan me schema. Ga denk deze ff vervangen voor weighted pull ups.
t bar row, heerlijk wat een kracht zegt.
6 x 90 kg, boem!
6 x 95 kg, boem volgende week 100 kg guys
Afgelopen helemaal afgepeigerd. Heb deze week de shrugs bewaard voor mijn schouder.
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostLekker, maar volgens mij hou je wel fucking lang rust.
Ikzelf zou over zo'n training 20-30min. Doen..
Wanneer train je weer met volume?
2-3min rust voor alles dan, deden we al dacht dat het anders moest maar gecheckt en klopt inderdaad
waarom noem je me costina? je kent me tochDeadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 72.5kg 20x
One legged calf raise:
- BW + 25kg 10x L en R
Superset met
Lu raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
2 dagen geleden -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
5 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
6 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment