Talalelh15 just wants to look good.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Viranelly View Post
    same here

zou dat door een testosteron boost komen?
    geen idee, maar het werkt wel
    Failure is your friend

Comment

• Jah volg het niet precies indd. Zal wel vette opschhroeve

Comment

• Borst + buik workout.

Kut gym: in het begin was de bench bezet+ ik moest ff een vriend helpen met de techniek voor squat en stiffed leg deadlift. Dus duurde wel ffetjes. Flink doorgetraind dat wel.

Bench press

5 x 5 x 62,5. Ging erg makkelijk joh.

Incline dumbel press( barbel was bezet)

8 x 24
        8 x 26
        8 x 26

low cable upright flys ofso :P

8 x 7.5
        8 x 8.5
        8 x 8.5
        15 x 5

cable chest press

8 x 7.5
        8 x 7.5
        8 x 7.5
        15 x 5

cable flys

8 x 7.5
        8 x 7.5
        8 x 7.5
        15 x 3.25

chest press( gewicht weet ik niet meer)

Buik en klaar. Aan het eind klote omdat mijn vriend zijn geld gejat was. Kk leiers dat ze er rondlope.

Morgen rug afmaken.

Ben ook van plan om na mijn school dus over uhmm 4/5 weken ofso. Beginnen met max-ot workout. Dit spreekt mij heel erg aan aangezien het lekker hard werken is, korte workouts, hoge gewichten, goede progessie hopen we op!!

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
          Borst + buik workout.

Kut gym: in het begin was de bench bezet+ ik moest ff een vriend helpen met de techniek voor squat en stiffed leg deadlift. Dus duurde wel ffetjes. Flink doorgetraind dat wel.

Bench press

5 x 5 x 62,5. Ging erg makkelijk joh.

Incline dumbel press( barbel was bezet)

8 x 24
          8 x 26
          8 x 26

low cable upright flys ofso :P

8 x 7.5
          8 x 8.5
          8 x 8.5
          15 x 5

cable chest press

8 x 7.5
          8 x 7.5
          8 x 7.5
          15 x 5

cable flys

8 x 7.5
          8 x 7.5
          8 x 7.5
          15 x 3.25

chest press( gewicht weet ik niet meer)

Buik en klaar. Aan het eind klote omdat mijn vriend zijn geld gejat was. Kk leiers dat ze er rondlope.

Morgen rug afmaken.

Ben ook van plan om na mijn school dus over uhmm 4/5 weken ofso. Beginnen met max-ot workout. Dit spreekt mij heel erg aan aangezien het lekker hard werken is, korte workouts, hoge gewichten, goede progessie hopen we op!!
          ik doe max ot al een tijdje en mijn bp Dl gaan hard vooruit + me borsten +rug groeien als de tering weet niet of dat door ot komt maar dam
          Lost all i got

Comment

• Originally posted by karwan2 View Post
            ik doe max ot al een tijdje en mijn bp Dl gaan hard vooruit + me borsten +rug groeien als de tering weet niet of dat door ot komt maar dam
            Oh echt joh wist ik niet, Hoe pak jij dat aan dan? Vertel is wat jij erover weet

Comment

• effe snelle post 5a6x pw trainen korte tijds duur max 1uur .
              1 spiergroep per x zo zwaar mogelijk 4-6 herhalingen max .
              en goed
              lees dit stuk stevig door Bodybuilding.com - What Is The Best Max-OT Workout?
              zo doe ik hem en het heeft mij echt geholpen dat weet ik zeker
              Lost all i got

Comment

• Heftige rugtraining, veel oefening maar ook goed volume vind ik zelf.

Kreeg ook wat complimentenjes van een vriend dat ik echt aan het groeie ben, was wel leuk om te horen.

Deadlift(70% + 2.5)

5 x 5 x 112.5, vond hem vrij zwaar maar ze lukte wel allemaal. Dus volgende x gwn 115.

Pull ups

6 x bw
                6 x bw
                4 x bw
                4 x bw

Latt puldown(breed)

8 x 3 x 60, net niet van fail dus was lekker. Goede contractie bij me lats.
                8 x 2 x 55( small grip), ook hier de contractie aan de onderkant vastgehouden.

T bar row, heerlijke oefening

8 x 70 kg
                8 x 75 kg
                6 x 80 kg, echt zwaar gek:P
                10 x 70 kg

Cable row(breed)

8 x 3 x 40 kg

low row(machine)
                8 x 75 kg
                8 x 85 kg
                8 x 85 kg

Onderrug lichtjes.

Ongeveer 1.5 uur over deze training gedaan, maar goed ik vind het zo wel heerlijk training. En merk ook echt vooruitgang de laatste weken.

Woensdag rustdag
                Donderdag is die dicht
                vrijdag: benen+ armen.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                  Heftige rugtraining, veel oefening maar ook goed volume vind ik zelf.

Kreeg ook wat complimentenjes van een vriend dat ik echt aan het groeie ben, was wel leuk om te horen.

Deadlift(70% + 2.5)

5 x 5 x 112.5, vond hem vrij zwaar maar ze lukte wel allemaal. Dus volgende x gwn 115.

Pull ups

6 x bw
                  6 x bw
                  4 x bw
                  4 x bw

Latt puldown(breed)

8 x 3 x 60, net niet van fail dus was lekker. Goede contractie bij me lats.
                  8 x 2 x 55( small grip), ook hier de contractie aan de onderkant vastgehouden.

T bar row, heerlijke oefening

8 x 70 kg
                  8 x 75 kg
                  6 x 80 kg, echt zwaar gek:P
                  10 x 70 kg

Cable row(breed)

8 x 3 x 40 kg

low row(machine)
                  8 x 75 kg
                  8 x 85 kg
                  8 x 85 kg

Onderrug lichtjes.

Ongeveer 1.5 uur over deze training gedaan, maar goed ik vind het zo wel heerlijk training. En merk ook echt vooruitgang de laatste weken.

Woensdag rustdag
                  Donderdag is die dicht
                  vrijdag: benen+ armen.
                  jij knalt hem door als een malle.. als je dit volhoud dan krijg je echt een goed fysiek..geloof me..

deadlift netjes.. laat je hem wel doodvallen op de grond tussen elke rep?
                  Verder nette lat pull down, mijn max is ook rond de 60.. hoger dan is de uitvoering niet goed.. het gaat inderdaad meer om de contractie dan om het gewicht, vooral met deze oefening..

Hoe staat het met de voeding? Eet je nog clean? (ff om je scherp te houden)
                  Failure is your friend

Comment

• van het weekend nog cola en hamburgers gevreten he

de stouterd

Comment

• Originally posted by Viranelly View Post
                      van het weekend nog cola en hamburgers gevreten he

de stouterd
                      Ahaha kon het niet laten

Comment

• FF update:

Wat een stomme hemelvaartsdag is het ook. Ik was gister opgepakt omdat ik ben beschuldigd van stelen tijdens mijn werk. Heb dus de hele nacht moeten zitten. Het enige wat ik binnen heb gekregen is 2 boterhammen met kaas.

Vandaag moest ik 180 euro betalen omdat ik anders niet weg mocht. Was pas om 3 uur ofso thuis en heb totaal geen honger ook. Vandaag heel weinig gegeten. Ga me best doen om het tekort iedergeval niet te groot maken.

Naja morgen wel weer trainen, we zullen zien hoe het gaat.

Comment

• En was je dat ook? geen spullen geen bewijs toch? dus lijkt me als je boete moet betalen dat je dan ook iets bij je had ???
                          Een dag niet getraind...

Comment

• wtf talel is het echt dat je gestolen had of niet anders kan je aanklacht indienen ofso en je geld terug krijgen damm en @my topic wat bedoel je met geld uitgeven aan supps ? ik heb aleen whey en creatine vitamine biergist en zma geen onodige shit oohja en casseine
                            Lost all i got

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                              En was je dat ook? geen spullen geen bewijs toch? dus lijkt me als je boete moet betalen dat je dan ook iets bij je had ???
                              Nee was het niet, bewijs hadde ze zogenaamd wel. Ik had een vriend moeten laten komen om het geld te brengen. Ze hebbe camerabeelde en wat andere onzin.

Originally posted by karwan2 View Post
                              wtf talel is het echt dat je gestolen had of niet anders kan je aanklacht indienen ofso en je geld terug krijgen damm en @my topic wat bedoel je met geld uitgeven aan supps ? ik heb aleen whey en creatine vitamine biergist en zma geen onodige shit oohja en casseine
                              Hoop dat ik mij geld terug krijg, ben bang van niet. Die politie lijkt net mafia joh. Geld trekke en je mag weg wat een onzin zeg. @ jou topic: D8 dat je speciale oats had ofso :P, en nog wat syntha 6 had je ook alsgoed is. Is gwn als grappie he

Comment

• Heb jij ook naar de beelden mogen kijken??

Zou ik toch eens vragen als jij zeker weet dat je niets gejat heb kun je ook niet op die beelden staan terwijl je wat zou hebben gejat..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X