Talalelh15 just wants to look good.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by nibor76nl View Post
    Het val mij op dat je in korte tijd vaak van voeding en training wissel..

Nu ga je dus weer bulken terwijl je ging cutten voor de contest..

Je blijft verrassen ieder geval...

Jouw log blijft leuk om te volgen maat..
    Ik ging niet cutte hoor :P, die contest die zal ik toch niet winnen. Dus zal het geen zin hebben om te cutten. Gwn bulke en gaan joh.

Dankje dat je iedergeval blijft volge.

@ frankey. Precies daar focus ik me laatste tijd ook op aangezien ik een beetje blijf vastzitten

Comment

• Korte update:

Gister uitgeweest en veel cola en hamburgers op. Beetje spijt van maar goed. Deze week weer ff keihard knalle in de gym. En vrijdag stond me weegschaal gelukkig weer op 71 kg ipv 70.4... duss.. Hopen dat ik nu in een stijgende lijn blijf.

Comment

• Je moet ook gewoon 1 keer per maand op de weegschaal staan om een goed beeld van je gewicht te krijgen

aangezien je gewicht heel erg kan schommelen

en om gewoon lekker door te knallen.

Comment

• Jah dat begrijp ik, maar je moet toch je behoefte bepalen aan de hand van je gewicht.

Comment

• Gaat het bij jou zo snel dat je 'm elke week opnieuw moet bepalen dan?

Comment

• Heb nog geen vast behoefte... die probeer ik nou juist uit te vogelen want die calculators kloppen voor geen meter. Zit nu op 3200 kcal voor iemand die 70 kg weegt.

Comment

• komt omdat elk lichaam anders is vriend ik zet ook nauwelijks vet aan. en zit nu rond 5500 kcal heb zelfs nog hoger gezeten

Comment

• 3200 voor iemand die 70 weegt, meerdere malen sport en aan wil komen is toch doodnormaal?

Comment

• Originally posted by Viranelly View Post
                    3200 voor iemand die 70 weegt, meerdere malen sport en aan wil komen is toch doodnormaal?
                    ik ben 183 cm en weeg 70 kg..

Mijn behoefte lig op 2950 kcal...basis behoefte

3200 / 3300 kcal zou voldoende moeten zijn voor een clean bulk..

Sneller zwaarder worden met hoger vet percentage heeft weinig zin lijkt mij..

Comment

• Voldoende ja

dat zeg ik (met andere woorden maar goed).

Comment

• Daarom zoek ik naar de juiste hoeveelheid. Kom ik nog steeds niet aan, ligt mijn behoefte duidelijk hoger.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                          Daarom zoek ik naar de juiste hoeveelheid. Kom ik nog steeds niet aan, ligt mijn behoefte duidelijk hoger.
                          Hoe nauwkeurig ben je met het meten van je eten? Het kan zijn dat je denkt dat je 3300 eet, maar dat je in de werkelijkheid minder eet?

Als je echt 3300 eet en niet aankomt, verhoog het dan naar 3600, en kijk dat 2 weken aan.
                          Failure is your friend

Comment

• Oh en wat mij erg geholpen heeft is mijn vetten wat verhogen. ik zit nu op ongeveer 120g vetten per dag. Voor mijn gevoel gain ik beter sinds ik hoger in de vetten zit.

Wat ook kan helpen is ff een weekje rust. Ik kwam er laatst achter dat ik vanaf midden december elke week minimaal 4x in de gym was. Ik kreeg ook meer pijntjes hier en daar, dus nu hou ik ff 5 dagen volledige rust en eet veel. Dit kan je gains ook tegen goede komen.
                            Failure is your friend

Comment

• Originally posted by El Magico View Post
                              Voor mijn gevoel gain ik beter sinds ik hoger in de vetten zit.
                              same here

zou dat door een testosteron boost komen?

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                                ik ben 183 cm en weeg 70 kg..

Mijn behoefte lig op 2950 kcal...basis behoefte

3200 / 3300 kcal zou voldoende moeten zijn voor een clean bulk..

Sneller zwaarder worden met hoger vet percentage heeft weinig zin lijkt mij..
                                jouw dag activiteit is ook wel wat anders he... en je bent ouder

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X