Talalelh15 just wants to look good.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
    Je kan beter tegen jezelf zeggen. NIET JANKEN!!!

@ Talelelh, balen voor je gozer. Als je niks gedaan hebt is het natuurlijk mooi klote. Heb je wel iets gestolen ben je natuurlijk gewoon een eikel, maar dat zal jezelf het beste weten.

Ik beschuldig je nergens van oid, maar ik dacht ik geef even mijn mening.
    Jah man, nou iedergeval bedankt dat je me niet beschuldigt of beoordeelt. Wou dit gwn ter sprake laten komen omdat daarvoor een log bedoeld is.

Iedereen verder ook bedankt.

Voeding vandaag barre slecht ofc:P

2 kipfilet broodjes

4 boterhammen met pindakaas+1 banaan

Wat macaroni, gehakt en tomatensaus+ protein mix

3 kiphamburgers+ waterijsje.

En zo nog even mijn protein mix.

Morgen train ik benen+armen. Ff alsnog knalle en goed zweette

Comment

• Niks zo fijn als kapot gaan bij benen. De euforie achteraf is gigantisch altijd..

Succes!
      "Straight outta gym"

Comment

• Ey, als je je na slecht eten op een rustdag kut voelt dan kun je gewoon even 3 kwartier op lekker tempo gaan wandelen, op de threadmill als je dat wilt.

Voel je je meteen weer fit zonder dat je echt energie kwijt bent.

Comment

• eey suc6 morgen man met je training en pak je voedding gelijk weer op!
          Lost all i got

Comment

• Benen+ armen. Tear it up heette deze training ahah.

Squat

5 x 5 x 62.5( easy)

stiffed leg deadlift(deze blijft erin mate, heerlijk)

8 x 60 kg(light weight ofc)
            8 x 80 kg(light)
            8 x 90 kg(light), volgende x zwaarder.

Leg curl

8 x 3 x 55, me knieen doen hier pijn?? iemand verklaring hiervoor

Horizontal seated leg press

8 x 150
            8 x 160
            8 x 170
            6 x 180, woooh me quadreps.

Calf raises

8 x 3 x 85

Ff een vraag aan jullie: Leg extension hoooort erin???
            Of vinden jullie van 2 hamstring, 2 bovenbenen, 1 kuit. En dan squatg als eerste als algemene oefening?

Armen:

Biceps

standing bicep curl

8 x 12.5
            8 x 16
            8 x 16(bicep is mijn zwakste spiergroep)

Preacher curl op bankje

8 x 9
            8 x 10
            8 x 12.5

sitting bicep curl concentrated

3 x 8 x 10

triceps:

dumbel triceps extension 2 hande

8 x 20
            8 x 22
            8 x 24

dippen op bankje

8 x bw+20 kg
            8 x bw+35 kg
            8 x bw+ 40 kg

Rope extension pushdown ofso :P

8 x 15
            8 x 20
            8 x 20

Kortom, lekkere training . Zweette me heletijd kapot.

Comment

• Ik zou voor benen doen:

squat
              stiff legged deadlift
              seated leg press
              leg curl
              calf raises

Dan heb je 2 oefeningen waar je prioriteit ligt op je quadriceps in een compound.

Dan nog 1 oefening met de focus op je hamstrings compound en nog 1 isolatie ervoor.

Dat moet voldoende zijn lijkt mij. Als je hard gaat met squat en leg press is leg extension imo overbodig.

@ je bicep curl met 16kg per hand is toch niet slecht..?
              "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                Ik zou voor benen doen:

squat
                stiff legged deadlift
                seated leg press
                leg curl
                calf raises

Dan heb je 2 oefeningen waar je prioriteit ligt op je quadriceps in een compound.

Dan nog 1 oefening met de focus op je hamstrings compound en nog 1 isolatie ervoor.

Dat moet voldoende zijn lijkt mij. Als je hard gaat met squat en leg press is leg extension imo overbodig.

@ je bicep curl met 16kg per hand is toch niet slecht..?
                ja zo bedacht ik het me ook indd en na 8 weken ofso stiffed afwisselen voor lunges.

Het lijkt mij weinig:P, weet ook niet precies hoor.

Weet jij toevallig ook waarom ik pijn heb ik in me knie bij leg curl?

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                  ja zo bedacht ik het me ook indd en na 8 weken ofso stiffed afwisselen voor lunges.

Het lijkt mij weinig:P, weet ook niet precies hoor.

Weet jij toevallig ook waarom ik pijn heb ik in me knie bij leg curl?
                  Naja als je voor elke oefening 5 sets maakt of meer dan heb je daar echt wel genoeg aan, kerel!

Lunges is meer een compound met nadruk op je quadriceps, stiff legged voor hamstrings. Je zou dan leg press kunnen vervangen voor lunges, lijkt mij.

Ik heb geen idee, overstrek je je been als je aan het curlen bent? Je knie vindt dat namelijk niet zo fijn vaak .
                  "Straight outta gym"

Comment

• Dat zou kunnne, ik zet hem zeg maar op de uiterste stand,waarbij je been horizontaal staat. Zal ik hem dan gwn miner horitzontaal doen, dan staat me been ook niet helemaal gestrekt

Comment

• dat zou ik ook willen weten pijn in knieen ik heb dat ook tijden mijn been trainen met leg curlen maar dan met een been van mij ???
                      Lost all i got

Comment

• raar dat je knie er zo van afziet kerel, je hoeft je stand van machine niet te verzetten, maar let er zelf op dat je iets voor het strekken het gewicht gaat stoppen, en dan weer beginnen, dus eigenlijk een korte ROM maken, maar dit maakt het ondanks dat toch lastiger voor je spier, en mss beter voor je knie (als het daaraan lag)

verder zijn lunges wel super oefeningen, werkt helemaal niet enkel de quads, als je ver genoeg uitvalt kan het je hamstrings en glutes helelmaal opblazen
                        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• waar train je hier benen mee dan? is nauwelijks YouTube - ‪Work Out Routines to Build Muscle - Stiff Legged Dead Lift‬‏

waarom niet gewoon deadlift pak je veel meer je benen
                          Last edited by yvesb; 03-06-2011, 18:57.

Comment

• Staat de roller bij de achillespees goed ingesteld, mischien iets te hoog of te laag.
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                              raar dat je knie er zo van afziet kerel, je hoeft je stand van machine niet te verzetten, maar let er zelf op dat je iets voor het strekken het gewicht gaat stoppen, en dan weer beginnen, dus eigenlijk een korte ROM maken, maar dit maakt het ondanks dat toch lastiger voor je spier, en mss beter voor je knie (als het daaraan lag)

verder zijn lunges wel super oefeningen, werkt helemaal niet enkel de quads, als je ver genoeg uitvalt kan het je hamstrings en glutes helelmaal opblazen
                              Ik ga het proberen man. Vind ook dat lunges gwn me glutes aanpakke.

Volgende week ff beter op de uitvoering lette.
                              Originally posted by yvesb View Post
                              waar train je hier benen mee dan? is nauwelijks YouTube - ‪Work Out Routines to Build Muscle - Stiff Legged Dead Lift‬‏

waarom niet gewoon deadlift pak je veel meer je benen
                              Deadlift doe ik ook gewoon, op een rugdag. Deze voel je veel beter in je rug juist. Aangezien de houding van me voeten meer naar binnen staan ipv sumo.

Vind de deadlift echt goed die hamstring aanpakke hoor, heb er nu al last van.
                              Originally posted by gain is pain View Post
                              Staat de roller bij de achillespees goed ingesteld, mischien iets te hoog of te laag.
                              achterkant van me voet zeg maar komt tegen die roller aan. Ik zal hier wel even probere mee te spelen. ff aankijken

Comment

• ff lichaamsupdate:

Met nek-taile meter gemeten.

Lengte: 1.75 kan meer zijn geworden boeit niet :P.
                                gewicht: 71.4
                                taile omtrek: 76 cm
                                nek omtrek: 35.5
                                Vetpercentage: 11.6%. Had dit iedergeval niet echt verwacht.

Ook is me gewicht weer gestegen sinds vorige week, hoop dat ik dit gwn in een stijgende lijn kan volhouden en gewoon veel blijf eten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X