Originally posted by Hermandad
View Post
Talalelh15 just wants to look good.
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View PostJa ofc past het in me schema anders koop ik het niet :P.
Ja maar gaat die belt niet je progessie tegen zitten en het gevoel van dat je onderrug ''pijn'' doet moet je dan stoppe ofwat?
en het gaat je progressie zeker niet tegen.
liefer geen blesures dan maanden niet kunnen trainen doordaat je een blesure krijgt.
bij mij in de gym gebruiken ook al die buffels het dus ..Lost all i got
Comment
-
Originally posted by karwan2 View Postals het je onderrug pijn doet heb je hem niet goed om .
en het gaat je progressie zeker niet tegen.
liefer geen blesures dan maanden niet kunnen trainen doordaat je een blesure krijgt.
bij mij in de gym gebruiken ook al die buffels het dus ..Originally posted by talalelh15 View Postjah maar als je die belt te vroeg gaat gebruiken net als bijvoorbeeld bij squatten kan je dalijk niet zonder dat ding meer. Terwijl je toch ook een sterke core moet creeeren.
Benefits and Proper Use of Weightlifting BeltsSquat 5 x 147.5
Bench 5 x 122.5
Deadlift 5 x 180
Comment
-
Originally posted by FlorisPL View PostJullie doen waarschijnlijk maar wat, zonder er bij stil te staan hoe of wat. Karwan kraamt al helemaal onzin uit. Lees dit zou ik zeggen;
Benefits and Proper Use of Weightlifting Belts
Comment
-
benen+ beetje armentraining
Ook ff me beetje met leg curl en leg extension opgewarm. Had dit al eerder gehoord van iemand en ook ff triple ze log gelezen.
Squat
5 x 5 x 60 kg
Ging erg goed, kwam wel vlot omhoog ook. 1 x per ongeluk 8 x gedaan omdat ik zo gefocust was.
leg press
10 x 100
10 x 120
10 x 120
15 x 70 kg
leg curl
10 x 3 x 50 kg
15 x 35 kg
leg extension
8 x 65, was eigenlijk best wel op
8 x 60
8x 60
15 x 40
standing calf raises!
10 x 3 x 100 kg ofso
biceps+triceps beetje aangepakt.
redelijk goede training.
Comment
-
Agjaa, ik noem het gewoon een bulk nu. Heb nog veel massa te gaan daarom.
Maar hij gaat best slecht eigenlijk. Ik probeer mijn behoefte te vinden. als ik deze week niet aankom dan ga ik hem gwn lekker opschroeven. En moet ook rekening houden met dat nu een nieuwe shake heb en geen kwark meer savonds eet.
DUs het word puzzele en wanneer ik wel aankomen, ga ik knalle. Bij jou ook goed?
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostAgjaa, ik noem het gewoon een bulk nu. Heb nog veel massa te gaan daarom.
Maar hij gaat best slecht eigenlijk. Ik probeer mijn behoefte te vinden. als ik deze week niet aankom dan ga ik hem gwn lekker opschroeven. En moet ook rekening houden met dat nu een nieuwe shake heb en geen kwark meer savonds eet.
DUs het word puzzele en wanneer ik wel aankomen, ga ik knalle. Bij jou ook goed?
ik meet me gewicht al weer een tijdje elke dag en ik blijf weer hangen .
dus vanaf morgen nog 1x wegen en daarna als het nog het zelfte is kcal op schroeven naar de 3000.
behoefte volgens calculator is 2200 maar ik gain daar niet op blijkbaarLost all i got
Comment
-
Originally posted by karwan2 View Posthmm netjes man .
ik meet me gewicht al weer een tijdje elke dag en ik blijf weer hangen .
dus vanaf morgen nog 1x wegen en daarna als het nog het zelfte is kcal op schroeven naar de 3000.
behoefte volgens calculator is 2200 maar ik gain daar niet op blijkbaar
Originally posted by nibor76nl View PostGewichten zijn allemaal lager dan eerst?
Succes met puzzelen.. altijd leuk om te doen..
Comment
-
Je moet je ook niet zo blindstaren op gewichten, je kan beter alles goed en netjes uitvoeren en lekker vol zitten. Ben nu bezig met 25 herhalingen 8 h 15 h 5 h ga echt helemaal stuk spieren die de hele dag vast schieten lekkaahhEen dag niet getraind...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 72.5kg 20x
One legged calf raise:
- BW + 25kg 10x L en R
Superset met
Lu raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
2 dagen geleden -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
5 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
6 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment