Talalelh15 just wants to look good.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Hermandad View Post
    blijkbaar houdt ie van drukken
    Houd ook wel van trekke hoor

Comment

• vieze marokkaan.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
        Ja ofc past het in me schema anders koop ik het niet :P.

Ja maar gaat die belt niet je progessie tegen zitten en het gevoel van dat je onderrug ''pijn'' doet moet je dan stoppe ofwat?
        als het je onderrug pijn doet heb je hem niet goed om .
        en het gaat je progressie zeker niet tegen.
        liefer geen blesures dan maanden niet kunnen trainen doordaat je een blesure krijgt.
        bij mij in de gym gebruiken ook al die buffels het dus ..
        Lost all i got

Comment

• jah maar als je die belt te vroeg gaat gebruiken net als bijvoorbeeld bij squatten kan je dalijk niet zonder dat ding meer. Terwijl je toch ook een sterke core moet creeeren.

Comment

• ziet er goed uit. mooie vooruitgang sinds de start van de log.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by karwan2 View Post
              als het je onderrug pijn doet heb je hem niet goed om .
              en het gaat je progressie zeker niet tegen.
              liefer geen blesures dan maanden niet kunnen trainen doordaat je een blesure krijgt.
              bij mij in de gym gebruiken ook al die buffels het dus ..
              Originally posted by talalelh15 View Post
              jah maar als je die belt te vroeg gaat gebruiken net als bijvoorbeeld bij squatten kan je dalijk niet zonder dat ding meer. Terwijl je toch ook een sterke core moet creeeren.
              Jullie doen waarschijnlijk maar wat, zonder er bij stil te staan hoe of wat. Karwan kraamt al helemaal onzin uit. Lees dit zou ik zeggen;

Benefits and Proper Use of Weightlifting Belts
              Squat 5 x 147.5
              Bench 5 x 122.5
              Deadlift 5 x 180

Comment

• Originally posted by FlorisPL View Post
                Jullie doen waarschijnlijk maar wat, zonder er bij stil te staan hoe of wat. Karwan kraamt al helemaal onzin uit. Lees dit zou ik zeggen;

Benefits and Proper Use of Weightlifting Belts
                Dat zeg ik, op deze manier doe ik het ook. Alleen wou weten of het gevoel erg is. Want had woensdag wel spierpijn in me ondderugg en vandaag gelukkig niet meer.

Comment

• benen+ beetje armentraining

Ook ff me beetje met leg curl en leg extension opgewarm. Had dit al eerder gehoord van iemand en ook ff triple ze log gelezen.

Squat

5 x 5 x 60 kg

Ging erg goed, kwam wel vlot omhoog ook. 1 x per ongeluk 8 x gedaan omdat ik zo gefocust was.

leg press

10 x 100
                  10 x 120
                  10 x 120
                  15 x 70 kg

leg curl
                  10 x 3 x 50 kg
                  15 x 35 kg

leg extension

8 x 65, was eigenlijk best wel op
                  8 x 60
                  8x 60
                  15 x 40

standing calf raises!

10 x 3 x 100 kg ofso

biceps+triceps beetje aangepakt.

redelijk goede training.

Comment

• lekker man ga zo door !
                    goeien legg press !
                    en hoe gaat het verder met je clean bulking ?
                    Lost all i got

Comment

• Agjaa, ik noem het gewoon een bulk nu. Heb nog veel massa te gaan daarom.

Maar hij gaat best slecht eigenlijk. Ik probeer mijn behoefte te vinden. als ik deze week niet aankom dan ga ik hem gwn lekker opschroeven. En moet ook rekening houden met dat nu een nieuwe shake heb en geen kwark meer savonds eet.

DUs het word puzzele en wanneer ik wel aankomen, ga ik knalle. Bij jou ook goed?

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                        Agjaa, ik noem het gewoon een bulk nu. Heb nog veel massa te gaan daarom.

Maar hij gaat best slecht eigenlijk. Ik probeer mijn behoefte te vinden. als ik deze week niet aankom dan ga ik hem gwn lekker opschroeven. En moet ook rekening houden met dat nu een nieuwe shake heb en geen kwark meer savonds eet.

DUs het word puzzele en wanneer ik wel aankomen, ga ik knalle. Bij jou ook goed?
                        hmm netjes man .
                        ik meet me gewicht al weer een tijdje elke dag en ik blijf weer hangen .
                        dus vanaf morgen nog 1x wegen en daarna als het nog het zelfte is kcal op schroeven naar de 3000.
                        behoefte volgens calculator is 2200 maar ik gain daar niet op blijkbaar
                        Lost all i got

Comment

• Gewichten zijn allemaal lager dan eerst?

Succes met puzzelen.. altijd leuk om te doen..

Comment

• Originally posted by karwan2 View Post
                            hmm netjes man .
                            ik meet me gewicht al weer een tijdje elke dag en ik blijf weer hangen .
                            dus vanaf morgen nog 1x wegen en daarna als het nog het zelfte is kcal op schroeven naar de 3000.
                            behoefte volgens calculator is 2200 maar ik gain daar niet op blijkbaar
                            Ja zo zie je maar, ik zit nu ook 3300 ongeveer.
                            Originally posted by nibor76nl View Post
                            Gewichten zijn allemaal lager dan eerst?

Succes met puzzelen.. altijd leuk om te doen..
                            Jah kon wel nog hoger maar had geen trainingsmaatje. Dus deed gwn wat goed voelde. Het gaat mij nu gwn om progessie en niet perse kracht behalve op de squat.

Comment

• Je moet je ook niet zo blindstaren op gewichten, je kan beter alles goed en netjes uitvoeren en lekker vol zitten. Ben nu bezig met 25 herhalingen 8 h 15 h 5 h ga echt helemaal stuk spieren die de hele dag vast schieten lekkaahh
                              Een dag niet getraind...

Comment

• Het val mij op dat je in korte tijd vaak van voeding en training wissel..

Nu ga je dus weer bulken terwijl je ging cutten voor de contest..

Je blijft verrassen ieder geval...

Jouw log blijft leuk om te volgen maat..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X