nee talal hahah
Talalelh15 just wants to look good.
Collapse
X
-
Originally posted by gain is pain View PostLekker, maar volgens mij hou je wel fucking lang rust.
Ikzelf zou over zo'n training 20-30min. Doen..
Wanneer train je weer met volume?
Volume doe ik na 12 weken max ot gedaan te hebben. Dan ga ik daar denk ik ook lekker op gainen vooral omdat ik lage reps gewen bent.
Originally posted by Swekie View PostLekkere trainingen man, je boekt goede progressie als ik het zo zie
Comment
-
als je moeite hebt met aankomen, gewoon meer eten. In principe moet je elke maand wel een kilotje bij kunnen komen. Je bleef nu hangen rond de 72 toch? En je at ergens rond de 3200? Als je niet aankomt, voeg ergens een kip met rijst maaltijd toe van 400 kcal, tot je wel aankomt..Failure is your friend
Comment
-
Originally posted by El Magico View Postals je moeite hebt met aankomen, gewoon meer eten. In principe moet je elke maand wel een kilotje bij kunnen komen. Je bleef nu hangen rond de 72 toch? En je at ergens rond de 3200? Als je niet aankomt, voeg ergens een kip met rijst maaltijd toe van 400 kcal, tot je wel aankomt..
Comment
-
Nou me voorste schouderkoppen doen aardig zeer van die borst training en dat terwijl ik hooguit 12 sets gedaan zal hebben door iets te hoog begin gewicht. Borst is ook beetje gevoelig, maar ik hoop vooral me krachtstats van een tijd terug weer op te kunnen pakken. Want die 65kg was echt om te huilen, maarja.
Max-OT heeft wel potentie iig."Straight outta gym"
Comment
-
max ot week 4- benen
Squat,
3 x 90, Had in het begin geen vertrouwen in costina. Ik d8 dat hij me niet omhoog zou krijgen dus 4de facking rep gestaakt. echt dom.
Vanuit daar ging het alleen maar acheruit nog 1 x bijna gevallen. Niks lukte eigenlijk meer qua squat. Volgens mij is mijn techniek nog steeds niet goed van de squat.
Dus maar ff 2 setjes leg press gedaan, deze ging wel lekker.
2 x 6 x 150 kg+(20 kg weegt die plaat als goed is)
Stiffed leg deadlift
2 x 6 x 110
lunges
2 x 6 x 20 kg per hand. 6 reps per been. Evenwicht is echt klote bij deze oefening.
Calf raise, gewichten niet exact
110 en 120 ongeveer.
Kortom, ben echt helemaal gesloopt. Costina zag het ook, die zag zelfs dat ik moeite nog had om de gewichten van me barbel af te halen. Ik zweette mezelf zo facking erg en dat vind ik opzich echt heerlijk.
Max ot vergt wel echt heel veel van jezelf en ik ben geneigd om een weekje rust te houden. Zoiezo zal ik mijn schema een kleine switch moeten geven in week 5 om nieuwe prikkels te krijgen en te groeien.
Comment
-
Probeer eens statische lunges uit te voeren als je moeite hebt met evenwicht. Ikzelf kreeg ook last bij 28kg of meer met dumbbells met gewicht, dus ik deed mijn lunges statisch met 30kg dumbbells.
Lopen jouw onderarmen ook zo vol met db lunges?"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostProbeer eens statische lunges uit te voeren als je moeite hebt met evenwicht. Ikzelf kreeg ook last bij 28kg of meer met dumbbells met gewicht, dus ik deed mijn lunges statisch met 30kg dumbbells.
Lopen jouw onderarmen ook zo vol met db lunges?
Onderarmen niet echt :P, gaat ook niet echt met 20 kg aan je hand. Bij pull ups wel . Heb jij nog lekker getraind?
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostStatischs als in niet afwissel toch, dat deed ik vandaag al. Blijft vervelend. Mischien heeft het ook wel te maken met de slopende trainingen hoor. eerst volop squat,stiffed en dan ook nog alles geven bij lunges :P.
Onderarmen niet echt :P, gaat ook niet echt met 20 kg aan je hand. Bij pull ups wel . Heb jij nog lekker getraind?
Haha, pull ups ook altijd.
Ik heb vandaag hardgelopen, opgedrukt en opgetrokken.
Morgen rug via Max-OT, kijken of ik weer wat rows er in kan gaan gooien ivm onderrug. Zou wel mooi zijn, want ik mis die zeker.."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostStatisch is inderdaad als je niet afwisselt. Hmm okay, ja als je al aardig voor vermoeid bent met deadlift en SLDL scheelt dat ook wel.
Haha, pull ups ook altijd.
Ik heb vandaag hardgelopen, opgedrukt en opgetrokken.
Morgen rug via Max-OT, kijken of ik weer wat rows er in kan gaan gooien ivm onderrug. Zou wel mooi zijn, want ik mis die zeker..
deadlift
latt pulldown of pull ups
t bar row
shrugs(optioneel of je hem hier pakt of bij schouder)
Zwaar rowen is heerlijk ind.
Comment
-
max ot week 4- schouders en traps
military pres
6 x 50
6 x 50
5 x 50
dumbel pres, draaien aan de bovenkant
2 x 6 x 20
side raises
6 x 9
upright row
5 x 45 kg, maar slechte techniek en ging niet hoog genoeg. Dus gewicht verlaagd
6 x 35 kg, deze was vrij easy. volgende week 40 kg doen.
barbell shrugs
2 x 6 x 115
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-