Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
arnold press is wel nog net iets anders als wat talall doet in zn schema denk ik, want met arnold press begin je met de db's voor je borst en draai je ze gedurende de gehele rom
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Al eens eerder gezien, maar goed filmpje. Zeker waar. Je mag best aardig en/of agressief persoon zijn. Probeer beide enkel op de juiste momenten toe te passen..
max ot week 5-rug training. gekke rugtraining. Me rugtraining is een beetje veranderd omdat ik nieuwe prikkels nodig heb en dat is ook goed volgens max ot. Ik doe ff alleen stiffed deadlift tijdens training.
Pull ups, breed, bovenhandse greep, note; kant en klare schema voor rug en daar stond deze ook zo bij.
50 reps in 5 sets. Volgende x proberen in 4 sets te doen.
T bar row, huppa dikte erin gooien. Ronny style
6 x 95 kg, ging heel erg makkelijk
6 x 105 kg, boem heerlijk. Ging goed en volgende week 110 kg.
Latt puldown
6 x 90 kg(full stack) Helaas wel partial reps, maar wel knallend en was echt al kapot van pull ups.
vind het dubbelop eigenlijk, maar het is wel een slopende training heb ik gezien, waarom heb je deadlift eruit gelate
Goede oefening, alleen omdat ik anders teveel me onderrug belast en zeker met max ot. Neem ik ff rust met zware deadlift sessies. Over 4 weken ongeveer gooi ik ze er gewoon in.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment