Talal: Greg splitt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag lekker benen doen, ik ga niet naar huis totdat ik niet meer kan lopen!
    Lekker zwaar word het vandaag en veel afzien

http://www.youtube.com/watch?v=1uMDMAiKtpY

Comment

• geen offense op die kerel of iets dergelijks maar loopt hij ooti wel eens met shirt aan?

Comment

• Originally posted by Furryx94 View Post
        geen offense op die kerel of iets dergelijks maar loopt hij ooti wel eens met shirt aan?
        In de gym niet en dit is veel handiger want zo zie je bij de oefeningen, zijn spieren werken en weet je waarvoor de oefening doelt.

Het leuke vandaag van de training waren de negatieve bij legg press, facking zwaar.

En bij de leg extension zat ik voor de grap even de gebruiksaanwijzingen te lezen en ik zag staan om normaal te kunnen staan moet je de rom indrukken als je klaar bent. En telkens wanneer ik klaar was kon ik nog steeds niet normaal staan

Comment

• waarom in hemelsnaam gregg plitt ''routine'', waarom geen andere routine waar er ervaringen zat van zijn en die ook nog eens goed werken? ben wel benieuwd hoe jij je trainingen doet en welke oefening en met welke insteek, ik zie een hoop mooie worden maar geen oefeningen/cijfers.

ik zou zeggen posten je schema's ipv filmpjes
          Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
            waarom in hemelsnaam gregg plitt ''routine'', waarom geen andere routine waar er ervaringen zat van zijn en die ook nog eens goed werken? ben wel benieuwd hoe jij je trainingen doet en welke oefening en met welke insteek, ik zie een hoop mooie worden maar geen oefeningen/cijfers.

ik zou zeggen posten je schema's ipv filmpjes
            Ja weet je wat het is, ik heb ook de schema's gepost aan het begin, dus je moet terug lezen en om nou elke x de zelfde routine op te schrijven. Maar ik zal ze wel opschrijve volgende x van je. Maar wie zegt dat hier geen ervaringen van zijn?

En cijfers zijn imo niet belangrijk atm. Omdat je met dropsets/supersets soms zo weinig gewicht aankan en meestal vergeet ik zelfs met welk gewicht ik alles heb gebruikt. Maar oefeningen zal ik wel voortaan posten.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
              Ja weet je wat het is, ik heb ook de schema's gepost aan het begin, dus je moet terug lezen en om nou elke x de zelfde routine op te schrijven. Maar ik zal ze wel opschrijve volgende x van je. Maar wie zegt dat hier geen ervaringen van zijn?

En cijfers zijn imo niet belangrijk atm. Omdat je met dropsets/supersets soms zo weinig gewicht aankan en meestal vergeet ik zelfs met welk gewicht ik alles heb gebruikt. Maar oefeningen zal ik wel voortaan posten.
              dante zegt, als je je gewicht niet verhoogt en in dezelfde reprange als de vorige keer blijft trainen dus bijvoorbeeld nu begin je met 8 reps 20kg schoulder press en volgende precies dezelfde rep range met hetzelfde gewicht dan boek je geen vooruitgang maar herhaal je je training van de vorige keer. dit ben ik het met hem eens, daarom zet hij ook niet precies in zijn ''trainingsidee'' dat je eerst 8 reps moet maken daarna 12 en daarna 15, hij neemt ongeveer, dus je kunt er de ene keer wat meer hh maken dan tegeover de vorige keer met hetzelfde gewicht als je je dag niet hebt. maar het basis princiepe is dat je vooruitgang blijft maken en elke training je gewicht verhoogt en probeert tot het uiterste gaan.

dropsets zijn leuk maar vind het niet echt een 'massa' bouwer, heb dropp setts zekf gebruikt in de ''cut'' maar in de bulk zal ik persoonlijk liever iets als DC doen of 5x5/rippetoe of een normaal split..

*you want to drive home in your mind the book have defeated you or you wana drive home in your mind that you have defeated the book*?
              Last edited by gain is pain; 19-10-2011, 12:35.
              Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                dante zegt, als je je gewicht niet verhoogt en in dezelfde reprange als de vorige keer blijft trainen dus bijvoorbeeld nu begin je met 8 reps 20kg schoulder press en volgende precies dezelfde rep range met hetzelfde gewicht dan boek je geen vooruitgang maar herhaal je je training van de vorige keer. dit ben ik het met hem eens, daarom zet hij ook niet precies in zijn ''trainingsidee'' dat je eerst 8 reps moet maken daarna 12 en daarna 15, hij neemt ongeveer, dus je kunt er de ene keer wat meer hh maken dan tegeover de vorige keer met hetzelfde gewicht als je je dag niet hebt. maar het basis princiepe is dat je vooruitgang blijft maken en elke training je gewicht verhoogt en probeert tot het uiterste gaan.

dropsets zijn leuk maar vind het niet echt een 'massa' bouwer, heb dropp setts zekf gebruikt in de ''cut'' maar in de bulk zal ik persoonlijk liever iets als DC doen of 5x5/rippetoe of een normaal split..

*you want to drive home in your mind the book have defeated you or you wana drive home in your mind that you have defeated the book*?
                Nee dat begrijp ik van je dat je elke x weer anders moet, maar dat hoeft niet perse in gewicht he. En zoals je al aangeeft geeft hij ranges en zijn idee is gewoon, give it your al.. Als ik 12 reps kan en volgende week doe ik er easy 12, dan pak probeer ik er gewoon 15 bij te pakken. En het gewicht volgende week te verhogen. Maar het gewicht is gewoon niet prioriteit.

Comment

• Aangezien mijn vet/vocht iets te hoog begint te worden en het wel lijkt of elke carb opgeslagen word als vet. Ga ik volgende week beginnen met ud2.0(schema etc volgt nog). Heb nu 6/7 weken ''greg plitt'''gedaan en ud2.0 lijkt er best op met de 1e 3 dagen pump workout. Daarna ga ik er weer een stevige bulk aangooien.

Comment

Aangezien mijn vet/vocht iets te hoog begint te worden en het wel lijkt of elke carb opgeslagen word als vet. Ga ik volgende week beginnen met ud2.0(schema etc volgt nog). Heb nu 6/7 weken ''greg plitt'''gedaan en ud2.0 lijkt er best op met de 1e 3 dagen pump workout. Daarna ga ik er weer een stevige bulk aangooien.
                    wederom succes maat!!!

hoeveel % heb je nu dan?

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                      wederom succes maat!!!

hoeveel % heb je nu dan?
                      ahha had wel een reactie verwacht stick to the basics. Ja zit nu toch wel op 14/15/16 % hoor! Begnt aardig op te lopen als ik het zo bekijk, ik neem tijdens me bulk echt teveel carbs denk ik. Maarja die ud2.0 ziet er zwaar en cool uit man echt waar ahah

Comment

• Stick to the basics!!!

Comment

• ahaha, nou het boek is eindelijk uit en de aantekeningen vanavond ff verwerken in een voedingsschema en trainingsschema.

Comment

• ff gip een plezier doen dan maar, ahah vandaag arm annihalation.

mass lifts(pyramide vorm)

ez curl bar
                            deadhang preacher bar curl
                            seated dumbell curl

shaper: 21en

skullcrushers
                            overhead ez extension
                            dumbell kickbacks

shaper: 10 dips, 10 close grip pushes, 10 skull push ups

dikke pomp man echt waar haha, volgende week ud 2.0

Comment

In de gym niet en dit is veel handiger want zo zie je bij de oefeningen, zijn spieren werken en weet je waarvoor de oefening doelt.

Het leuke vandaag van de training waren de negatieve bij legg press, facking zwaar.

En bij de leg extension zat ik voor de grap even de gebruiksaanwijzingen te lezen en ik zag staan om normaal te kunnen staan moet je de rom indrukken als je klaar bent. En telkens wanneer ik klaar was kon ik nog steeds niet normaal staan
                              nog nooit zo over nagedacht dat je de spieren echt goed zal zien en merken okee gelijk geen gezeur meer over. wel goed over nagedacht :P

benen train je ook zo waar mogelijk dat je niet fatsoenlijk meer kan lopen toch ghehee! mag ik vragen wat is negatief trainen. setje tot falen?

Comment

• Originally posted by Furryx94 View Post
                                nog nooit zo over nagedacht dat je de spieren echt goed zal zien en merken okee gelijk geen gezeur meer over. wel goed over nagedacht :P

benen train je ook zo waar mogelijk dat je niet fatsoenlijk meer kan lopen toch ghehee! mag ik vragen wat is negatief trainen. setje tot falen?
                                Kijk je hebt de positieve en negatieve kant van je reps. Postief is de push/pull en de de negatieve is de terugweg. En die pak je dan zo langzaam mogelijk, veel mensen doen alleen de positieve kant en vergeten de negatieve kant. Terwijl in de negatieve vaak de groei nog zit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X