Wasofski’s Curriculum Vitae

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kojak View Post
    Ik doe hem ook zoals dave tate het uitlegt. Ben nog steeds bezig om aan me techniek te werken want het lijkt makkelijker dan dat het is.
    Ja ging bij mij ook niet zo direct goed, maar steeds beter en beter.

Originally posted by Matthias87 View Post
    Mooie progressie! Wij hebben ongeveer dezelfde stats qua gewichten, al ben ik 18cm langer en hoger vetpercentage. Zou graag op jou vetpercentage komen.

Succes met trainen, keep it up!
    Zou wel wat kilo's vet van je willen overnemen als ik er dan wat centimeters bij krijg

En bedankt.

Training van vandaag ging iets slechter, kreeg tijdens de rugtraining wat last van mijn rug. Op deze positie, wel langs de rechterkant ipv linkerkant:

Zo aanhechtingsplaats van mijn latissimus dorsi, heb nooit echt problemen aan mijn lats, van een slechte core heb ik wel wat last. Ondervond dan ook meer hinder bij het uitheffen van de dumbells uit het rek dan bij het uitvoeren van de oef zelf.

Dat we volgende week wat rustiger zouden trainen (deload) stond al vast. Voor Squat en benentraining zal ik zaterdag wel zien.

Hier de training dan:

Deadlift:
    12x60
    12x100
    10x120
    5x120
    Laatste set overgeslagen omdat ik de 4de set wat last kreeg aan mijn rechtse lat.

Chin ups
    3 sets
    afwachtend, zonder gewicht gedaan, ging goed.

Lat Pulldown, close grip
    3 sets 70kg
    zelfde als vorige week

DB Row
    deze oefening ging nog, wel met wat lager gewicht, heb 20-22-24-28kg genomen ipv 34. gewichten tot het bankje dragen was wat pijnlijker.

Bat Wings
    4 sets 18kg
    verhoogd zoals ik vorige week aangaf.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

mooie trainingen man!
      sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by wzoet View Post
        mooie trainingen man!
        Thnx!

Armen Training van vandaag ging ging goed, niet echt veel last van men rug ondervonden, voelde het wel.

Crossed Arm Hammer Curl, DB per arm
        12x14
        10x16
        10x18
        8x20

Close grip bench press
        12x55
        10x60
        6x65
        6x65

Double Arm High Cable Curl
        3 sets 12,5kg per kabelstation

One Arm DB Extension
        3 sets 12kg

Rope Curl
        3 sets 27,5kg, nog wel vrij belastend voor de core vind ik omdat er constant spanning op je lichaam staat.

Vlak BB skullcrusher
        3 sets 35kg

Ga bij mijn voeding de eiwitinname proberen te verhogen tot een 250g.
        2 keer 25g Whey extra, 1 keer 20g Casseine. (zal zo'n 50g eiwitten zijn)
        Later is opvoeren tot 300g eiwitten, op aanraden van Snuff.
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Update:
          Zaterdag niet gaan trainen, rug wat laten rusten. Ik heb er nu nog amper last van, ga hem wel niet direct teveel belasten.

Laatste B12 heb ik zaterdag ook gezet. De tijd vliegt, die 3 weken zijn zo voorbij gegaan. Eerste week niet gegained, tweede 0,8kg en derde 0,2kg. Dit terwijl mijn eatwindow toch niet zo groot was omdat ik toch wel s'avonds wat van huis ben geweest en ook heb liggen uitslapen.

Mijn abbonement is afgelopen, zal vrijdag een nieuw afsluiten in een andere sportschool en tussendoor weet ik nog niet goed wat ik zal doen, dus echt deftige trainingen zullen er niet in zitten deze week, buiten deze van vandaag:

Bench Press
          12x60
          12x70
          8x80
          6x85
          4x90

Incline DB Press
          1 set met 26kg, ging verbazend goed
          1 set met 28kg, 10 herhalingen gedaan.
          Dan de 32kg van mijn trainingsmaatje genomen ipv de 30 te halen. Hier 5 en daarna 6 reps uitgehaald. Tevens de zwaarste vaste dummbell in de sportschool dus komt goed uit dat we naar een andere gaan.

Flat DB Flys
          3 sets 18kg per arm

Seated BB MP
          3 sets met 30kg

Crucifix Flys
          3 sets 14kg per arm

Bent Over DB Laterals
          3 sets 13kg per arm

Comment

Hier een foto van mijn benen:

Voor mij (op dit moment) genoeg massa, zouden wel wat droger mogen zodat de lijnen tussen de quads zichtbaar zijn. Ik ga mijn BF% niet laten zakken is voor tegen de zomer, sta op 8,1% volgens nek-taille methode vanochtend en probeer te bulken. Ga op het net wat zoeken naar andere trainingsmanieren voor mijn benen en dit dan wat uitproberen.

Comment

Stevige poten pik. Nice!
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                Stevige poten pik. Nice!
                Thnx Kev

Verder valt er niet veel te loggen, heb een week niet serieus getraind, ben nog altijd gym loos.

Al op 2 plaatsen gaan testen, morgen een derde doen en dan een keuze maken. Waarschijnlijk zal het maar voor 3 maand zijn, want tegen dan is de gym van een goede kennis uit de buurt open en zullen we daar gaan trainen.

Comment

Ben deze namiddag gaan trainen in nog een andere gym, ziet er allemaal in orde uit:

2 vlakke benchen
                  1 incline bench
                  verplaatsbaar decline bankje
                  Smith machine

Squat rek
                  Leg press (waar zelf schijven op worden gestoken)
                  hack squat (zelfde als leg press)

Dumbbells tot 50kg, de 50'ers zijn in het goud, voor de echte sick cunts, nog niet voor mij dus.

Veel schijven, in olympische kleuren

Rubberen tegels om gewichten op te laten vallen.

En nog een hoop cable stations en ander toestellen.

Morgen waarschijnlijk daar een abbo starten voor een jaar, zullen ook nog wat trainen maar volgende week pas met een nieuw schema starten.

Comment

Nieuwe Gym Nieuwe Aanpak

Zo vandaag eerste training in de nieuwe sportschool. We gaan het allemaal iets anders aanpakken als vroeger en proberen meer/evenveel sets te doen in veel minder tijd. Waar we vroeger 1u30 - 1u40 lang trainden gaan we nu proberen 40min - 1u te trainen.

Gewichten zullen dus ook een pak lager liggen, zeker op de main oefeningen. Verzuring en brandend gevoel zal wel een pak groter zijn. Opdeling van de dagen en oefeningen zal vrij gelijk blijven.

Borst - Schouders

Bench Press (ligt anders dan die ik gewoon ben dus zal in het begin nog wat wennen worden)
                    12x60
                    10x65
                    8x65
                    7x65
                    6x65

Incline Bench Press (nog nooit gedaan)
                    8x50
                    7x50
                    8x50
                    7x50
                    6x50

Pec Dec
                    1 set 35kg
                    2 sets 40kg

Seated Military Press
                    12x34
                    11x34
                    9x34
                    9x34
                    10x34

Front Raises supersetten met DB Laterals
                    3 sets beide oefeningen 9kg
                    verzuring

Comment

Kijk is jongen, dit noem ik nou lekkere trainingen ahah! Nice. Lekker knalle met dropsets/supersets. Gewichten maken in dit geval niet uit nee:P

Comment

Thnx Talal!

Rug training van vandaag:

Pull ups (deze keer zonder extra gewicht, gewoon zoveel ik kan, zo goed als stilhangen benenden)
                        20x smalle grip, handpalmen naar me toe
                        15x smalle grip, handpalmen naar me toe
                        10x brede grip, handpalmen van me weg

Deadlifts (niet te zwaar voor men rug, probeer ze iets trager uit te voeren)
                        5 sets 60kg

Cable Low Row (eerste keer dus gewicht wat zoeken)
                        1 set 40kg
                        1 set 50kg
                        3 sets 60kg

Upright Row
                        4 sets 34kg

En afgesloten met 4 sets hanging leg raises

Comment

Hoe was je nieuwe gym kerel?
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                            Hoe was je nieuwe gym kerel?
                            De nieuwe gym is leuk, iets verder rijden dan de vorige, maar wel iets goedkoper. Sfeer is er veeeel beter, veel mensen die serieus trainen. Krachtdeel is vanachter en niemand die je raar aankijkt als je squat, deadlift of lawaai maakt. Toestellen staan iets dichter bij elkaar maar de drukte is er niet storend. We hebben een jaar abbo genomen, hoewel we eerst dachten maar 3 maanden te doen.

Wat er voor materiaal allemaal is staat een paar posts terug.

Training van vandaag, armen:

Crossed Arm Hammer Curl, DB per arm
                            12x14
                            10x16
                            8x18
                            6x20

Close Grip Bench Press
                            15x40
                            12x50
                            10x55
                            10x55

Rope Cable Curl
                            3 sets 50kg

Rope Cable Pulldown
                            3 sets 55kg

Kabelstation gaat makkelijker dan die waar we vroeger (technogym) op trainden, doe hier (TECA) makkelijk het dubbele van gewicht op, tenzij dit in lbs staat.

Seated DB Curl
                            1 set 12kg
                            2 sets 14kg

Flat BB Skullcrusher
                            1 set 25kg
                            2 sets 30kg

Comment

Vandaag geen training, wel levering van supps ontvangen:

10kg oats
                              5kg whey

Als ik zoals nu 2 Proats Shakes per dag drink kom ik 60 dagen toe.
                              Night Protein en dextrose had ik nog wel wat in voorraad.

Originally posted by Wasofski View Post
                              Ga bij mijn voeding de eiwitinname proberen te verhogen tot een 250g.
                              2 keer 25g Whey extra, 1 keer 20g Casseine. (zal zo'n 50g eiwitten zijn)
                              Ben hiermee gestopt, na een week of twee. Wil niet overdrijven en een gebalanceerde voeding behouden. Tevens is teveel whey tegenover vloeistof niet echt smakelijk meer. Ik heb geen zin om mijn shakes groter te maken en/of meer dan 1l melk per dag te drinken. En met water krijg ik braakneigingen /serieus.

Comment

Beter dat je gym fijn is. Kun je tenminste lekker je ding doen.

Wat bij mij nog wel eens wil helpen om de smaak van whey + water te verbeteren is hem ijskoud drinken. Dus of eerst maken en ef in de koelkast/diepvries te zetten of om er 2 ijsklontjes bij te knikkeren ofzo.
                                The Sky Ain't The Limit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X