Thnx, mijn gewicht is nu net iets meer dan 66kg. Het eten ging/gaat niet super. De twee weken dat ik zonder gym zat, niet echt serieus gegeten. Als ik routine heb zoals nu gaat het eten goed in de week, maar dan komen de avondjes stappen in het weekend + het uitslapen en gaat het weer slecht. Zal de weekends wat moeten laten als ik de 70kg in 2011 nog wil halen.
Wasofski’s Curriculum Vitae
Collapse
X
-
Ja, goe idee! Had vroeger ook mct olie, maar daar reageerde mijn darmen niet zo goed op...
Ik heb een behoefte van 2800-3000kcals en probeer volgens schema een 3400kcals weg te werken op trainingsdagen en 3200 op rustdagen. Wat ik echt teveel vind voor mijn gewicht en lengte als je naar de behoefte van sommige anderen kijkt.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Dat routine gedeelte klinkt me erg bekend in de oren. Zodra er geen structuur is dan kan ik me ook moeilijk ergens aan houden. Als de routine ook maar even doorbroken wordt loopt alles in het honderd.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostAls de routine ook maar even doorbroken wordt loopt alles in het honderd.
Vandaag benentraining gedaan en morgen zal dan armen zijn:
Full Squat
5x70
5x75
5x75
5x75
5x75
Front Squat (nog wat oefenen)
3 sets 40kg
Standing Leg Curl
3 sets 30kg per been
Seated Calf Raises
4 sets 50kg
Lying Leg Raises
4 sets 8kg
Machine Crunches
4 sets 45kgEvery athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Vandaag in de gym toch al bijgeleerd waarom mijn progressie niet optimaal is, ik heb namelijk te weinig vet en kan deze dus niet omzetten in spieren, het beste wat ik kan doen is een massagainer nemen waar ik wat vetter van word... Ben er gewoon niet op in gegaan.
Armen training:
Crossed Arm Hammer Curl, DB per arm
12x14
10x18
8x20
6x20
Close Grip Bench Press
12x40
12x50
8x60
6x60
komt al in de buurt van mijn gewone bench press gewicht.
Rope Cable Curl
3 sets 55kg
Rope Cable Pulldown
3 sets 60kg
Seated DB Curl
2 sets 14kg
1 set 16kg
Flat BB Skullcrusher, andere barbell dan vorige keer kan je makkelijker vasthouden:
1 set 30kg
2 sets 34kgEvery athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Ja en nee.
Laag vetpercentage zorgt voor lagere leptine-verzadiging van de leptinereceptoren door het lichaam. Hoe meer verzadiging van leptinereceptoren hoe anaboler je bent, dus indirect klopt het inderdaad dat groeien met een laag vetpercentage lastiger kan zijn.
Vet omzetten in spier is natuurlijk bull.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostJa en nee.
Laag vetpercentage zorgt voor lagere leptine-verzadiging van de leptinereceptoren door het lichaam. Hoe meer verzadiging van leptinereceptoren hoe anaboler je bent, dus indirect klopt het inderdaad dat groeien met een laag vetpercentage lastiger kan zijn.
Vet omzetten in spier is natuurlijk bull.
Originally posted by Triple Aces View PostBen je zeker dat dat van de mct olie was? want normaal zou dat net veel makkelijker moeten verteerd worden en dus net géén last geven aan je darmen...
Dacht daarom toch wel dat het van de mct olie was.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostDat routine gedeelte klinkt me erg bekend in de oren. Zodra er geen structuur is dan kan ik me ook moeilijk ergens aan houden. Als de routine ook maar even doorbroken wordt loopt alles in het honderd.
Bij mij is het precies het tegenovergestelde..
Comment
-
Borst - Schouder training:
Bench Press
12x60
12x65
7x70
6x70
5x70
Incline Bench Press
12x40
10x40
12x40
10x40
8x40
Pec Dec
3 sets 45kg
Seated Military Press
12x38
10x38
7x38
6x38
11x28
Front Raises supersetten met DB Laterals
3 sets beide oefeningen 10kg
volgende week verhogenEvery athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Week loopt een beetje in de war, heb vandaag benen getraind en zal morgen rug combineren met biceps-triceps training.
Squat
5x75
5x80
5x80
5x80
5x80
Geen idee wat ik ga doen eens ik aan mijn top zit. Normaal overgaan op 3x3 en anders parallel ipv ass to grass.
Front Squat (ik kan meer maar doe het nog niet)
3 sets 40kg
Standing Leg Curl
3 sets 30kg per been
Seated Calf Raises
2 sets 50kg
2 sets 60kg
Lying Leg Raises
4 sets 8kg
Machine Crunches
2 sets 45kg
2 sets 50kg
En nu uitkijken naar training van morgen.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Training vandaag was zwaar. Ben deze week maar 3 keer gaan trainen en vandaag Rug en Armen training samen gezet en dit terwijl mijn benen nog vermoeid zijn van gisteren. Heb dus deadlift laten vallen.
Pull ups, smalle grip
20x
13x
8x
Cable Low Row
5 sets 60kg
Upright Row
3 sets 34kg
1 set 38kg
Hanging Leg raises
4 sets
Dan kwam men maatje om het 2de deel samen te doen dus hielp wel wat kwa motivatie, biceps was lastiger als andere weken.
Crossed Arm Hammer Curl, DB per arm
12x14
10x18
8x20
6x20
Close Grip Bench Press
12x40
8x60
8x60
8x60
Rope Cable Curl
3 sets 50kg
Cable Pulldown, we gaan nu verder doen met recht baartje ipv rope.
3 sets 55kg
Seated DB Curl
2 sets 14kg
1 set 16kg
Flat BB Skullcrusher, andere barbell dan vorige keer kan je makkelijker vasthouden:
1 set 34kg
2 sets 38kgEvery athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Ik weeg zo'n 66kg, ik kan ook al pull ups doen als ik met 1 hand de bar gwn vast heb (handpalm naar het gezicht) en met mijn andere hand de ondersteuningspaal van het toestel verticaal vast heb. Als ik hier nog wat op oefen denk ik wel dat ik binnenkort one arm pull ups kan.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...5 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-