Wasofski’s Curriculum Vitae

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lekkere close grip man, ik ga er ook aan werken de komende paar maanden
    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• Zie je log voor het eerst, maar moet zeggen dat het er allemaal goed uitziet. Je weet wat je aan het doen bent, en hebt alles goed gepland. Jij komt er wel. Ik kom wat vaker langs in deze log
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Training 8D

Originally posted by kabaffel View Post
        lekkere close grip man, ik ga er ook aan werken de komende paar maanden
        Thnx, close grip doe ik zonder arch, gewoon proberen nadruk op triceps te leggen.

Originally posted by dynobet View Post
        Zie je log voor het eerst, maar moet zeggen dat het er allemaal goed uitziet. Je weet wat je aan het doen bent, en hebt alles goed gepland. Jij komt er wel. Ik kom wat vaker langs in deze log
        Thnx dyno

Training vandaag voelde kut aan. Ik was moe, zweterig, leeg, maar als ik vergelijk met vorige week ben ik nog verbaasd. Trainingsmaatje was ziek en ben dus alleen gegaan. De 2 sets Bat Wings laten vallen, had de motivatie niet meer om deze nog uit te voeren.

Deadlift
        12x60
        8x100
        6x120
        4x140
        1x150

Front Squat
        8x60
        6x60
        6x60

Standing Smith Calf Raises
        15x60
        15x60
        12x70
        10x80

Chin-ups (close grip, deadhang)
        12x
        10x
        6x

Seated Hammer Curl
        12x18
        8x18
        8x18
        6x18
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Training 9A

Bench Press
          12x60
          10x70
          8x75
          7x80
          Fx.. Verkeerde schijven erop gestoken, toen ik uithof voelde het super zwaar aan. Bij 3/4 van men rep zei ik tegen men maatje "dit is veel te zwaar" en hielp hij terug in heffen. Ik dacht even dat het super slecht ging, toen we schijven wisselde hadden we pas door dat het 95 was ipv 85.
          Na even rusten:
          3x85

Incline DB Press
          12x28
          9x28
          9x28

Superset: Front Raises - DB Laterals
          9x16 - 10x16
          8x16 - 8x16
          8x16 - 8x16

Superset: Cable Overhead Extension - Cable Pushdown
          10x50 - 12x35
          10x50 - 8x35
          12x45 - 8x35

Lying Leg Raises
          15x6
          15x6
          15x6
          minder gewicht, meer reps, voelde goed
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Training 9D

Vandaag training D gedaan, omdat het zo beter uitkwam voor de persoon waarmee ik train en kan ik vrijdag alleen training B doen.

Deadlift
            12x60
            8x100
            6x120
            4x140
            2x150

Front Squat
            8x60
            5x70
            4x70

Chin-ups (close grip, deadhang)
            14x
            10x
            8x

Seated Hammer Curl
            12x18
            8x18
            8x18
            6x18

Kuiten vergeten dus achteraf gedaan.
            Standing Smith Calf Raises
            15x60
            15x60
            8x80
            8x80

Comment

• Vandaag naar het ziekenhuis geweest ivm mijn roacuttane gebruik. De dokteres zei dat mijn gelaat er goed uit zag en dat de kans klein is dat ik terug acne ga krijgen. Ik heb nu 120mg per kg gewicht van toen ik er mee starte ingenomen maar ben ondertussen wel een paar kgs bijgekomen. Ik heb niet echt een idee of ik dan nog door moet nemen of niet. Dosissen heb ik nog genoeg thuis liggen om die laatste milligrammen in te nemen.

Comment

• Originally posted by Wasofski View Post
                Vandaag naar het ziekenhuis geweest ivm mijn roacuttane gebruik. De dokteres zei dat mijn gelaat er goed uit zag en dat de kans klein is dat ik terug acne ga krijgen. Ik heb nu 120mg per kg gewicht van toen ik er mee starte ingenomen maar ben ondertussen wel een paar kgs bijgekomen. Ik heb niet echt een idee of ik dan nog door moet nemen of niet. Dosissen heb ik nog genoeg thuis liggen om die laatste milligrammen in te nemen.
                Hoe gaat die met je onderrug dan?

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                  Hoe gaat die met je onderrug dan?
                  Ik heb nog altijd een zeurende pijn in mijn onderrug als ik lang zit of een tijd in bed lig, eens ik wat beweeg betert dit enorm. Ik heb nooit geweten of dit echt door de Roa kwam, maar ga er wel vanuit, zeker omdat er meerdere mensen zijn die dit ook aangeven. In het begin heb ik Squat en Deadlift op een laag pitje gedaan, nu ga ik terug wat zwaarder maar doe wel een riem om voor extra ondersteuning.

Comment

Ik heb nog altijd een zeurende pijn in mijn onderrug als ik lang zit of een tijd in bed lig, eens ik wat beweeg betert dit enorm. Ik heb nooit geweten of dit echt door de Roa kwam, maar ga er wel vanuit, zeker omdat er meerdere mensen zijn die dit ook aangeven. In het begin heb ik Squat en Deadlift op een laag pitje gedaan, nu ga ik terug wat zwaarder maar doe wel een riem om voor extra ondersteuning.
                    ik heb precies hetzelfde al enkele jaren..
                    Als ik te lang stil sta, te lang in bed lig oid heb ik al last.
                    Als ik aan het darten ben krijg ik hier ook last van...

Hoe het komt? Weet niet heb het al 2 a 3 jaar.

Lying Leg Raises
                    15x6
                    15x6
                    15x6

Hoe voer jij die uit?? Is die voor de benen of buik?

Comment

• Originally posted by flater2 View Post
                      ik heb precies hetzelfde al enkele jaren..
                      Als ik te lang stil sta, te lang in bed lig oid heb ik al last.
                      Als ik aan het darten ben krijg ik hier ook last van...

Hoe het komt? Weet niet heb het al 2 a 3 jaar.

Lying Leg Raises
                      15x6
                      15x6
                      15x6

Hoe voer jij die uit?? Is die voor de benen of buik?
                      Ja als ik lang stil lig is het erger dan tijdens het te belasten. Maar ik heb er pas last van sinds ik eigenlijk met die Roa ben gestart. In die 2-3 jaar nooit naar fysiotherapeut geweest?

Lying Leg Raises doe ik al liggend op de bench, aan de baar hang ik wat gewicht zodat deze stevig vast ligt en dat je je er aan kan vasthouden. Dan dumbbell stevig tussen de voeten klemmen en dan met gestrekte benen naar boven heffen.

Het is een buikspieroefening
                      Lying Leg Raise Ab Exercise

Comment

Ja als ik lang stil lig is het erger dan tijdens het te belasten. Maar ik heb er pas last van sinds ik eigenlijk met die Roa ben gestart. In die 2-3 jaar nooit naar fysiotherapeut geweest?

Lying Leg Raises doe ik al liggend op de bench, aan de baar hang ik wat gewicht zodat deze stevig vast ligt en dat je je er aan kan vasthouden. Dan dumbbell stevig tussen de voeten klemmen en dan met gestrekte benen naar boven heffen.

Het is een buikspieroefening
                        Lying Leg Raise Ab Exercise
                        oke, ga ik ook is proberen
                        Klinkt goed!

Nou waarschijnlijk heb jij een ruggegraat die niet 100% goed is. Vroeger werd mij al verteld dat mijn onderkant afwijkt.

Een normaal mens heeft 2 x een S onder elkaar als ruggengraat. Die onderste bocht van de onderste S is niet goed bij mij, die loopt iets wat scheef.. Dus ik weet het probleem, maar nee ben nooit meer naar de fysio gegaan!!

Nu ik weer fitness en me rug netjes elke week aanpak heb ik er weinig last van, zo niet helemaal geen last.. Spieren eromheen moeten dus gewoon sterk en op spanning blijven!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                          Zie je log voor het eerst, maar moet zeggen dat het er allemaal goed uitziet. Je weet wat je aan het doen bent, en hebt alles goed gepland. Jij komt er wel. Ik kom wat vaker langs in deze log
                          Afgaande op de foto's die hij in deze log heeft geplaatst kun je wel stellen dat Wasofski blij mag zijn met de genen die hij heeft. Hij heeft het in zich om qua fysiek verder te komen dan iemand zoals Zyzz of die andere Oosteuropeaan en zonder hulp uit het potje.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Afgaande op de foto's die hij in deze log heeft geplaatst kun je wel stellen dat Wasofski blij mag zijn met de genen die hij heeft. Hij heeft het in zich om qua fysiek verder te komen dan iemand zoals Zyzz of die andere Oosteuropeaan en zonder hulp uit het potje.
                            Ja wil het toch proberen zo ver mogelijk te graken zonder hulp uit het potje. En is er iets dat jij totaal anders zou aanpakken?

Comment

• Inderdaad, aesthetics all the way bij jou !

Misschien nog iets aan je trainingen doen, zoals je zelf zei is je schema niet optimaal.

Comment

• Training 9C

Originally posted by Swekie View Post
                                Inderdaad, aesthetics all the way bij jou !

Misschien nog iets aan je trainingen doen, zoals je zelf zei is je schema niet optimaal.
                                Ja ik denk eraan om Lunges ene dag en leg press fzo de andere dag toe te voegen.

Incline Bench Press
                                12x50
                                10x60
                                10x60
                                7x65
                                5x70

Dips machine
                                10x50
                                10x55
                                10x60

Close Grip Bench Press
                                11x60
                                8x60
                                6x65
                                4x65

Superset: Hang&Swing - BO DB Laterals
                                12x18 - 12x10
                                10x18 - 10x10
                                10x18 - 10x10

Hanging Leg Raises
                                10x6
                                6x6
                                6x6
                                5kg DB was iemand anders mee bezig.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X