lekkere close grip man, ik ga er ook aan werken de komende paar maanden
Wasofski’s Curriculum Vitae
Collapse
X
-
Zie je log voor het eerst, maar moet zeggen dat het er allemaal goed uitziet. Je weet wat je aan het doen bent, en hebt alles goed gepland. Jij komt er wel. Ik kom wat vaker langs in deze logMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Training 8D
Originally posted by kabaffel View Postlekkere close grip man, ik ga er ook aan werken de komende paar maanden
Originally posted by dynobet View PostZie je log voor het eerst, maar moet zeggen dat het er allemaal goed uitziet. Je weet wat je aan het doen bent, en hebt alles goed gepland. Jij komt er wel. Ik kom wat vaker langs in deze log
Training vandaag voelde kut aan. Ik was moe, zweterig, leeg, maar als ik vergelijk met vorige week ben ik nog verbaasd. Trainingsmaatje was ziek en ben dus alleen gegaan. De 2 sets Bat Wings laten vallen, had de motivatie niet meer om deze nog uit te voeren.
Deadlift
12x60
8x100
6x120
4x140
1x150
Front Squat
8x60
6x60
6x60
Standing Smith Calf Raises
15x60
15x60
12x70
10x80
Chin-ups (close grip, deadhang)
12x
10x
6x
Seated Hammer Curl
12x18
8x18
8x18
6x18Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Training 9A
Bench Press
12x60
10x70
8x75
7x80
Fx.. Verkeerde schijven erop gestoken, toen ik uithof voelde het super zwaar aan. Bij 3/4 van men rep zei ik tegen men maatje "dit is veel te zwaar" en hielp hij terug in heffen. Ik dacht even dat het super slecht ging, toen we schijven wisselde hadden we pas door dat het 95 was ipv 85.
Na even rusten:
3x85
Incline DB Press
12x28
9x28
9x28
Superset: Front Raises - DB Laterals
9x16 - 10x16
8x16 - 8x16
8x16 - 8x16
Superset: Cable Overhead Extension - Cable Pushdown
10x50 - 12x35
10x50 - 8x35
12x45 - 8x35
Lying Leg Raises
15x6
15x6
15x6
minder gewicht, meer reps, voelde goedEvery athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Training 9D
Vandaag training D gedaan, omdat het zo beter uitkwam voor de persoon waarmee ik train en kan ik vrijdag alleen training B doen.
Deadlift
12x60
8x100
6x120
4x140
2x150
Front Squat
8x60
5x70
4x70
Chin-ups (close grip, deadhang)
14x
10x
8x
Seated Hammer Curl
12x18
8x18
8x18
6x18
Kuiten vergeten dus achteraf gedaan.
Standing Smith Calf Raises
15x60
15x60
8x80
8x80Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Vandaag naar het ziekenhuis geweest ivm mijn roacuttane gebruik. De dokteres zei dat mijn gelaat er goed uit zag en dat de kans klein is dat ik terug acne ga krijgen. Ik heb nu 120mg per kg gewicht van toen ik er mee starte ingenomen maar ben ondertussen wel een paar kgs bijgekomen. Ik heb niet echt een idee of ik dan nog door moet nemen of niet. Dosissen heb ik nog genoeg thuis liggen om die laatste milligrammen in te nemen.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Wasofski View PostVandaag naar het ziekenhuis geweest ivm mijn roacuttane gebruik. De dokteres zei dat mijn gelaat er goed uit zag en dat de kans klein is dat ik terug acne ga krijgen. Ik heb nu 120mg per kg gewicht van toen ik er mee starte ingenomen maar ben ondertussen wel een paar kgs bijgekomen. Ik heb niet echt een idee of ik dan nog door moet nemen of niet. Dosissen heb ik nog genoeg thuis liggen om die laatste milligrammen in te nemen.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostHoe gaat die met je onderrug dan?Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Wasofski View PostIk heb nog altijd een zeurende pijn in mijn onderrug als ik lang zit of een tijd in bed lig, eens ik wat beweeg betert dit enorm. Ik heb nooit geweten of dit echt door de Roa kwam, maar ga er wel vanuit, zeker omdat er meerdere mensen zijn die dit ook aangeven. In het begin heb ik Squat en Deadlift op een laag pitje gedaan, nu ga ik terug wat zwaarder maar doe wel een riem om voor extra ondersteuning.
Als ik te lang stil sta, te lang in bed lig oid heb ik al last.
Als ik aan het darten ben krijg ik hier ook last van...
Hoe het komt? Weet niet heb het al 2 a 3 jaar.
Lying Leg Raises
15x6
15x6
15x6
minder gewicht, meer reps, voelde goed
Hoe voer jij die uit?? Is die voor de benen of buik?
Comment
-
Originally posted by flater2 View Postik heb precies hetzelfde al enkele jaren..
Als ik te lang stil sta, te lang in bed lig oid heb ik al last.
Als ik aan het darten ben krijg ik hier ook last van...
Hoe het komt? Weet niet heb het al 2 a 3 jaar.
Lying Leg Raises
15x6
15x6
15x6
minder gewicht, meer reps, voelde goed
Hoe voer jij die uit?? Is die voor de benen of buik?
Lying Leg Raises doe ik al liggend op de bench, aan de baar hang ik wat gewicht zodat deze stevig vast ligt en dat je je er aan kan vasthouden. Dan dumbbell stevig tussen de voeten klemmen en dan met gestrekte benen naar boven heffen.
Het is een buikspieroefening
Lying Leg Raise Ab ExerciseEvery athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Wasofski View PostJa als ik lang stil lig is het erger dan tijdens het te belasten. Maar ik heb er pas last van sinds ik eigenlijk met die Roa ben gestart. In die 2-3 jaar nooit naar fysiotherapeut geweest?
Lying Leg Raises doe ik al liggend op de bench, aan de baar hang ik wat gewicht zodat deze stevig vast ligt en dat je je er aan kan vasthouden. Dan dumbbell stevig tussen de voeten klemmen en dan met gestrekte benen naar boven heffen.
Het is een buikspieroefening
Lying Leg Raise Ab Exercise
Klinkt goed!
Nou waarschijnlijk heb jij een ruggegraat die niet 100% goed is. Vroeger werd mij al verteld dat mijn onderkant afwijkt.
Een normaal mens heeft 2 x een S onder elkaar als ruggengraat. Die onderste bocht van de onderste S is niet goed bij mij, die loopt iets wat scheef.. Dus ik weet het probleem, maar nee ben nooit meer naar de fysio gegaan!!
Nu ik weer fitness en me rug netjes elke week aanpak heb ik er weinig last van, zo niet helemaal geen last.. Spieren eromheen moeten dus gewoon sterk en op spanning blijven!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostZie je log voor het eerst, maar moet zeggen dat het er allemaal goed uitziet. Je weet wat je aan het doen bent, en hebt alles goed gepland. Jij komt er wel. Ik kom wat vaker langs in deze logI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostAfgaande op de foto's die hij in deze log heeft geplaatst kun je wel stellen dat Wasofski blij mag zijn met de genen die hij heeft. Hij heeft het in zich om qua fysiek verder te komen dan iemand zoals Zyzz of die andere Oosteuropeaan en zonder hulp uit het potje.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Training 9C
Originally posted by Swekie View PostInderdaad, aesthetics all the way bij jou !
Misschien nog iets aan je trainingen doen, zoals je zelf zei is je schema niet optimaal.
Incline Bench Press
12x50
10x60
10x60
7x65
5x70
Dips machine
10x50
10x55
10x60
Close Grip Bench Press
11x60
8x60
6x65
4x65
Superset: Hang&Swing - BO DB Laterals
12x18 - 12x10
10x18 - 10x10
10x18 - 10x10
Hanging Leg Raises
10x6
6x6
6x6
5kg DB was iemand anders mee bezig.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment